Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Nowowiejskiego

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-16 00:00:00
Instytucja Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592930-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 27,00-665 Warszawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3651a12b-279c-4727-93a7-125b9c5a353b
Biuletyn 592930-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
Regon 29807000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-665
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 8252031 w. 355, 356
Zamawiajacy fax 022 8252031 w. 355
Zamawiajacy email zamowienia-publiczne@wp.pl
Adres strony url www.szpitalnowowiejski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalnowowiejski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalnowowiejski.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Elektronicznie przy użyciu Platformy zakupowej Open Nexus (dalej jako "Platforma zakupowa") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalnowowiejski. Wykonawca przystępując do przedmiotowego postępowania samodzielnie decyduje, którą formę komunikacji wybiera. Przy czym Wykonawca do złożenia oferty może wybrać tylko jedną z form komunikacji – złożenie oferty przy użyciu jednej z form oznacza brak możliwości zmiany formy komunikacji na drugą z przyjętych przez Zamawiającego form w toku postępowania.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe osobiście lub za pośrednictwem posłańca w opakowaniach opisanych w pkt 17.2 ppkt 1.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Nowowiejskiego
Numer referencyjny 13/DZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 27,00-665 Warszawa.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt III.2) Zamawiający żąda przedstawienia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których oświadczenia mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.). UWAGA: Wymienione powyżej dokumenty lub oświadczenia (pkt 14.1 i 14.2 SIWZ), składane są zgodnie z §14 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: I. Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z wykorzystaniem środka komunikacji elektronicznej, o którym mowa w pkt 3.2 ppkt 1 SIWZ, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem, przy czym Zamawiający wskazuje, iż: a) Jeżeli dokument nie został sporządzony w formie elektronicznej, to wówczas Wykonawca składa Zamawiającemu dokument w formie elektronicznej kopii dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, b) Jeżeli dokument został sporządzony w formie elektronicznej, wówczas ten właśnie dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy przedłożyć Zamawiającemu. c) Pełnomocnictwo powinno być złożone pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy, bądź z wykorzystaniem formy pisemnej, o której mowa w pkt 3.2 ppkt 2 SIWZ w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę. II. Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z wykorzystaniem formy pisemnej, o której mowa w pkt 3.2 ppkt 2 SIWZ, składa w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem – zgodnie z zasadami o których mowa w Rozdziale 3 cz. B pkt 4 oraz pkt 15.4 niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 14.2 ppkt 1 SIWZ: a) lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych dla zastępowanych dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) opisy lub fotografie lub karty katalogowe potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymogi Zamawiającego opisane w załączniku nr 2 do SIWZ - dotyczy Pakietów nr 1-23; b) dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych – dotyczy Pakiet nr 11 ( poz. 1 i 2) i Pakiet nr 12 (poz. 1); c) deklaracji zgodności CE - zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych - dotyczy Pakiet nr 11 (poz. 1 i 2) i Pakiet nr 12 (poz. 1); d) dokumentów potwierdzających zgodność produktu z normą - dotyczy: Pakiet nr 11 (poz. 1 i 2) oraz Pakiet nr 12 (poz. 1): - PN-EN 455-1-2-3 (deklaracja zgodności lub raport z badania producenta – nie starsze niż 5 lat); - z normą EN 374 z wyłączeniem pkt. 5.3.2 normy (certyfikat jednostki niezależnej); - z normą EN 420, EN 388 (deklaracja zgodności); - z normą ASTM F 1671(raport z badań jednostki niezależnej – nie starsze niż 5 lat); e) dokumentów potwierdzających dopuszczenie do kontaktu z żywnością (deklaracja zgodności lub świadectwo PZH) zgodnie z Dyrektywą EU 1935/2014/EU lub dokument równoważny – dotyczy: Pakiet nr 11 (poz. 3); f) próbek (1 szt.) do każdej oferowanej pozycji dotyczy: Pakiet nr 10 (poz. 1), Pakiet nr 11 (poz. 1) i Pakiet nr 12 (poz. 1). UWAGA: Wymienione powyżej dokumenty lub oświadczenia (pkt 14.5 SIWZ), składane są zgodnie z §14 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: I. Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z wykorzystaniem środka komunikacji elektronicznej, o którym mowa w pkt 3.2 ppkt 1 SIWZ, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem, przy czym Zamawiający wskazuje, iż: a) Jeżeli dokument nie został sporządzony w formie elektronicznej, to wówczas Wykonawca składa Zamawiającemu dokument w formie elektronicznej kopii dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, b) Jeżeli dokument został sporządzony w formie elektronicznej, wówczas ten właśnie dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy przedłożyć Zamawiającemu. c) Próbki, o których mowa w pkt III.6) pkt 1 lit. f należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Kancelarii Ogólnej w pok. 92 – na wezwanie Zamawiającego. II. Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z wykorzystaniem formy pisemnej, o której mowa w pkt 3.2 ppkt 2 SIWZ, składa w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem – zgodnie z zasadami o których mowa w Rozdziale 3 cz. B pkt 4 oraz pkt 15.4 niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ), b) w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, a) wypełniony i podpisany formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia (zgodny w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ odpowiednio na pakiet na który jest składana oferta, b) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w pkt 11.1 SIWZ (zgodne w treści z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 2. Inne dokumenty składane w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2 lit. a) będzie podlegało złożeniu na wezwanie Zamawiającego jeżeli Wykonawca nie złoży go w trybie przewidzianym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej oraz własnej stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający odstąpi od żądania dokumentu o którym mowa w ppkt 2 lit. a) jeżeli na daną część zamówienia wpłynie tylko jedna oferta. I. Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z wykorzystaniem środka komunikacji elektronicznej, o którym mowa w pkt 3.2 ppkt 1 SIWZ: oświadczenie przekaże poprzez Platformę zakupową w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. II. Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z wykorzystaniem formy pisemnej, o której mowa w pkt 3.2 ppkt 2 SIWZ, oświadczenie składa w oryginale na adres siedziby Zamawiającego. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wskazanych w pkt III.2) ogłoszenia. 3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4) Zamawiający wymaga aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 1, zawierało w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z wykorzystaniem środka komunikacji elektronicznej, o którym mowa w pkt 3.2 ppkt 1 SIWZ– dokument pełnomocnictwa składa w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie pisemnej, o której mowa w pkt 3.2 ppkt 2 SIWZ – dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Wadium Nie dotyczy.
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w następujący sposób: 1) elektronicznie za pośrednictwem platformy Open Nexus (dalej jako "Platforma zakupowa") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalnowowiejski. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platforma zakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. W przypadku problemów z komunikacją przez ww. platformę zakupową, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej, adres e-mail: dzp@szpitalnowowiejski.pl . 2) w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, na adres email: dzp@szpitalnowowiejski.pl,, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w cz. B pkt 4 niniejszego Rozdziału, przy czym w przypadku tej formy komunikacji oferta może zostać złożona jedynie osobiście lub za pośrednictwem posłańca z zachowaniem wyłącznie formy pisemnej (własnoręczny podpis). UWAGA Wykonawca przystępując do przedmiotowego postępowania samodzielnie decyduje, którą formę komunikacji wybiera. Przy czym Wykonawca do złożenia oferty może wybrać tylko jedną z form komunikacji – złożenie oferty przy użyciu jednej z form oznacza brak możliwości zmiany formy komunikacji na drugą z przyjętych przez Zamawiającego form w toku postępowania.
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy.
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy.
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy.
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy.
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy.
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy.
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy.
IV 4 6 Nie dotyczy.
IV 4 7 Nie dotyczy.
IV 4 8 Nie dotyczy.
IV 4 9 Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta według projektu umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 4. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany: 1) danych teleadresowych; 2) danych rejestrowych; 3) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 5. Strony przewidują dokonanie zmiany umowy w zakresie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: 1) w razie wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: a) zmiany stawki podatku VAT (zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów), b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie; 2) w razie nie wyczerpania kwoty ogólnej wartości Umowy w terminie realizacji Umowy, poprzez wydłużenie tego terminu o czas nie dłuższy niż przewidywany do wyczerpania ogólnej wartości Umowy. 6. Zmiana postanowień Umowy, o której mowa w pkt. 5 ppkt 1, obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów prawa wprowadzających te zmiany, jednak w przypadku: 1) zmian przepisów, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1 lit. a, zmiana wynagrodzenia (uwzględnienie nowej stawki podatku VAT i związana z tym zmiana cen jednostkowych brutto) nastąpi automatycznie w dacie określonej przez przepisy wprowadzające zmianę stawki podatku VAT bez konieczności podpisywania odrębnego aneksu; 2) zmian przepisów, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1 lit. b, c i d, zmiana wynagrodzenia nastąpi nie wcześniej niż od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Zamawiający zaakceptował wniosek Wykonawcy o zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 10 lub pkt 11, z uwzględnieniem postanowień pkt 12 i pkt 13. 7. W przypadku zmiany przepisów, o której mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. a, do cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, zostanie doliczona wartość podatku VAT wynikająca z nowych przepisów. 8. W przypadku zmiany przepisów, o której mowa w pkt. 5 ppkt 1 lit. b, ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy, zostaną zmienione o kwotę odpowiadającą wartości udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości minimalnego wynagrodzenia określonego w nowych przepisach, z uwzględnieniem zmiany wszystkich obciążeń publicznoprawnych związanych ze zmianą minimalnego wynagrodzenia, proporcjonalnie do zaangażowania tych osób w wykonanie zamówienia i wpływu ich pierwotnego wynagrodzenia na ceny określone w ofercie Wykonawcy. 9. W przypadku zmiany przepisów, o której mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. c, ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy, zostaną zmienione o kwotę odpowiadającą wartości udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne określonych w nowych przepisach przy zachowaniu dotychczasowej kwoty ich wynagrodzenia, proporcjonalnie do zaangażowania tych osób w wykonanie zamówienia i wpływu ich pierwotnego wynagrodzenia na ceny określone w ofercie Wykonawcy. 10. W przypadku o którym mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. d, ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy, zostaną zmienione w przypadku wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającej z wpłat do PKK przez Wykonawcę jako podmiotu zatrudniającego i uczestniczącego w realizacji zamówienia, a związanego z zasadami gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342). Zmiana wysokości wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z zawarciem umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych, o której mowa w art. 14 ust. 1 ustawy o pracowniczych planach kapitałowych. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumę wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikającą z wpłat do pracowniczych planów kapitałowych dokonywanych przez Wykonawcę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. Ciężar wykazania zmiany kosztów ponad wszelką wątpliwość spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim wypadku wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Do wniosku Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody, z których wynikać będą zmienione dla Wykonawcy koszty takie jak np: umowa o prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych, kalkulacja, kopie zawartych umów z pracownikami, deklaracje ZUS dotyczące osób ubezpieczonych za wskazane okresy z zachowaniem zgodności z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Podstawą waloryzacji wynagrodzenia nie może być wyłącznie oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 11. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. b i c, wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę wniosku o zmianę wynagrodzenia określonego w Umowie wraz z dokumentami uzasadniającymi bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu Umowy, a w szczególności: 1) szczegółowego kosztorysu uzasadniającego wpływ wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na całkowite koszty Wykonawcy, łączną wartość netto oferty i ceny jednostkowe netto określone w ofercie Wykonawcy oraz uwzględniającego wszystkie pozostałe elementy mające wpływ na wysokość ceny oferty przed zmianą przepisów i po wprowadzeniu tej zmiany; 2) poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających: a) liczbę osób zaangażowanych bezpośrednio przy realizacji przedmiotu Umowy wraz z informacją o rodzajach posiadanych przez nich umów oraz wysokości wynagrodzenia, b) liczbę roboczogodzin przepracowanych przez osoby zaangażowane przy realizacji przedmiotu Umowy, c) procentowe zaangażowanie czasu pracy określonego w umowie zawartej pomiędzy daną osobą a Wykonawcą na potrzeby realizacji przedmiotu Umowy. 12. Wykonawca odpowiada za złożenie dokumentów, o których mowa w pkt. 11, w terminie umożliwiającym Zamawiającemu sprawdzenie poprawności przedłożonych dokumentów oraz zasadności dokonanych wyliczeń, zgłoszenie ewentualnych zastrzeżeń przez Zamawiającego i ustosunkowanie się do nich przez Wykonawcę, z uwzględnieniem postanowień pkt 6 ppkt 2, wykorzystując w tym celu w szczególności okres między publikacją aktu prawnego wprowadzającego zmiany przepisów, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. b i c, a jego wejściem w życie. 13. Zamawiający w terminie 14 dni licząc od dnia każdorazowego otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt 10 lub pkt 11, informuje Wykonawcę o zaakceptowaniu wniosku o zmianę wynagrodzenia albo zgłasza zastrzeżenia lub uwagi do przedłożonych dokumentów, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na dane kontaktowe wskazane w treści umowy. 14. Zamawiający zaakceptuje wniosek o zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 10 lub pkt 11, wyłącznie w przypadku jeżeli Wykonawca udowodni ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana przepisów, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. b i c, lub wzrosły koszty Wykonawcy wynikające z dokonanych wpłat na PPK i ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy oraz określi stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia określonego w Umowie. Brak reakcji Zamawiającego w terminie określonym w pkt 13 rozumiany będzie jako zaakceptowanie wniosku o zmianę wynagrodzenia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do ustosunkowania się do zastrzeżeń lub uwag Zamawiającego w terminie uwzględniającym postanowienia pkt 6 ppkt 2 i pkt. 13. 16. Wartość umowy brutto (wartość oferty), wyznaczająca maksymalną kwotę zobowiązania zaciągniętego przez Zamawiającego, pozostaje bez zmian, bez względu na zmiany cen jednostkowych. 17. Niezależnie od postanowień pkt 5 - 16, Umowa może zostać zmieniona w pozostałym zakresie dopuszczalnym przez art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy.
IV 4 4 data 2020-10-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 6 2 Powody Nie dotyczy.
IV 4 4 jezyki Polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 1 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 1 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 2 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 2 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 3 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 3 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 4 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 4 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 5 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 5 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 6 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 6 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 7 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniu jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 7 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 8 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 8 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 9 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 9 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 10 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 10 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 11 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 11 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 12 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 12 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 13 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 13 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 14 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 14 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 15 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 15 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 16 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 16 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 17 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 17 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 18 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 18 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 19 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 19 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 20 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 20 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 21 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 21 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 22 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 22 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 23 dla Szpitala Nowowiejskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.01.2022 r. dla Pakietu nr 1-23.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w zakresie pakietu nr 23 dla Szpitala Nowowiejskiego.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)