Platforma do testów phishingowych.

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-22 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 765264-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie platformy do przeprowadzania testów phishingowych - usługi pozwalającej na uruchomienie w środowisku Zamawiającego rozwiązania wspierającego przeprowadzanie testów, oraz zarządzania zagrożeniami socjotechnicznymi. (zwane dalej Rozwiązaniem lub Usługą).
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0833b999-0b4d-4b7c-9491-3cd7f0200928
Biuletyn 765264-N-2020
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 000017319
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48,
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Platforma do testów phishingowych.
Numer referencyjny DZZK.153.DB.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie platformy do przeprowadzania testów phishingowych - usługi pozwalającej na uruchomienie w środowisku Zamawiającego rozwiązania wspierającego przeprowadzanie testów, oraz zarządzania zagrożeniami socjotechnicznymi. (zwane dalej Rozwiązaniem lub Usługą). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu Umowy wynosi maksymalnie 24 miesięcy od daty podpisania Umowy. Szczegółowe informacje zawarte są w IPU i OPZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1)w zakresie warunku doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa (2) zamówienia, których przedmiotem było dostarczenie i wdrożenie platformy do testów phishingowych, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każde (słownie czterdzieści tysięcy złotych). Zakres zrealizowanych zamówień musi obejmować, co najmniej: •Dostarczenie licencji, •Wdrożenie Systemu. 2)w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia: • Min. 2 osobowy zespół ekspertów, który będzie uczestniczył we wdrożeniu Systemu oraz świadczył usługę serwisu i wsparcia technicznego Systemu. Każda z osób musi posiadać certyfikaty oferowanego rozwiązania w ww. zakresie oraz posługiwać się językiem polskim. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko usługi wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga wartość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonaną do upływu terminu składania ofert była nie mniejsza niż 40.000,00 PLN brutto (czterdzieści tysięcy złotych).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352);
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 8 do SIWZ; 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu „Potencjał kadrowy” – załącznik nr 9 do SIWZ;
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 tysięcy zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert o godz. 10:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/153/DB/2020” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem niepieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej – data i godzina zaksięgowania wpływu środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) należy złożyć w formie oryginału elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta (osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta), za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych w SIWZ i w niniejszym paragrafie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy po jej zawarciu z Wykonawcą w stosunku do treści Istotnych Postanowień Umowy umieszczonych w SIWZ w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT. Do kwot netto zostanie doliczony należny podatek VAT, w wysokości wynikającej z przepisów podatkowych, obowiązujących w dniu wystawienia faktury; 3) w zakresie podwykonawców, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę; 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 5) uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a innymi podmiotami niż Wykonawca; 7) wystąpi konieczność zmiany terminów i formy wystawiania dokumentów księgowych na rzecz Zamawiającego, spowodowana zmianami organizacyjnymi Zamawiającego; 8) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wystąpi konieczność zmiany zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie konkretnego modelu mebla (np. koniec produkcji modelu, brak dostępnych na rynku materiałów do jego produkcji) na inny model o równoważnych parametrach zgodnie z OPZ. 9) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązań, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 10) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania Umowy. 3. Wszystkie postanowienia opisane w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. 4. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadkach opisanych w art. 144 ustawy Pzp oraz wystąpienia, co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) wprowadzenie przez producenta nowej wersji Oprogramowania, wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu Umowy; 2) zmiana warunków licencjonowania Oprogramowania, składającego się na System, przez producenta; 3) konieczność dostarczenia innych, niż określone w Umowie, Produktów, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w Umowie Produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 4) konieczność zmiany postanowień Umowy, w szczególności w zakresie zmiany terminów realizacji określonych w Harmonogramie (z zastrzeżeniem terminu ocenianego w kryterium oceny ofert) oraz/lub zasad współpracy, w przypadku wystąpienia Siły Wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (niebędących Siłą Wyższą), grożących rażącą stratą, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu Umowy; 5) zmiany miejsca wykonywania Umowy. 5. Okoliczności opisane w ustępie poprzedzającym stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności zmiany. 6. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości Łącznego Wynagrodzenia. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający ustalił wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę 3% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 3 dni przed zawarciem umowy fo wykonanie zamówienia niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem”): 1) kopie odpowiednich certyfikatów złożone przed podpisaniem umowy; 2) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia OC i NNW (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej m. in. świadczenie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na kwotę 200 000,00 tysięcy zł (dwieście tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu Ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy. Oferty w formie papierowej należy składać na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego Kancelaria Ogólna (dla Departamentu Zarządzania Zakupami i Kontraktami) VARSO II ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa Termin składania ofert upływa w dniu 22.12.2020 r. o godz. 10:30. (dotyczy zarówno formy pisemnej, jak i elektronicznej). Termin otwarcia upływa w dniu składania ofert o godzinie 11:00.

Criterion

Kryteria Ilość polskich scenariuszy zgodnie z pkt 1.1.2 OPZ
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Opcjonalna funkcjonalność dystrybucji ataków z wykorzystaniem kanału SMS zgodnie z pkt 1.1.2 OPZ
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)