Sukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2021 roku

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-22 00:00:00
Instytucja Zespół Oświatowy w Stoczku
Miejscowość Stoczek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766302-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 155000003, 153000001, 158100009, 151000009, 152200006, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności do 2 stołówek szkolnych zlokalizowanych w budynkach Zespołu Oświatowego w Stoczku przy ul. Węgrowskiej 34 oraz Armii Krajowej 1. Zamówienie obejmuje dostawy następujących grup produktów: nabiał i jaja, warzywa i owoce, pieczywo, mięso i wyroby mięsne, mrożonki oraz różne produkty spożywcze. Szczegółową specyfikację produktów składających się na przedmiot zamówienia określono w załącznikach 3A - 3F do SIWZ zawierających specyfikację asortymentowo – ilościową. Podane w nich ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia publicznego na swój koszt sukcesywnie, zgodnie ze składanymi telefonicznie lub osobiście zamówieniami przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i rozładuje zamówione produkty na własny koszt i ryzyko, swoim transportem do pomieszczeń magazynowych zlokalizowanych we wskazanej placówce w dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia w godz. 7:30 - 8:00, bez względu na wielkość zamówienia, tj. ilość zamówionych produktów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać artykuły żywnościowe należytej jakości oraz w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8315dd15-f9c6-4b9e-83aa-894b362c288c
Biuletyn 766302-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Oświatowy w Stoczku
Regon 14024467600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Węgrowska
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Stoczek
Zamawiajacy kod pocztowy 07-104
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 691 91 68
Zamawiajacy fax 25 691 91 68
Zamawiajacy email sp.stoczek1@wp.pl
Adres strony url https://zostoczek.szkolnastrona.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zostoczek.szkolnastrona.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zostoczek.szkolnastrona.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Oświatowy w Stoczku, ul. Węgrowska 34, 07-104 Stoczek
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2021 roku
Numer referencyjny ZO.251.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci NIE DOTYCZY
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy NIE DOTYCZY
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności do 2 stołówek szkolnych zlokalizowanych w budynkach Zespołu Oświatowego w Stoczku przy ul. Węgrowskiej 34 oraz Armii Krajowej 1. Zamówienie obejmuje dostawy następujących grup produktów: nabiał i jaja, warzywa i owoce, pieczywo, mięso i wyroby mięsne, mrożonki oraz różne produkty spożywcze. Szczegółową specyfikację produktów składających się na przedmiot zamówienia określono w załącznikach 3A - 3F do SIWZ zawierających specyfikację asortymentowo – ilościową. Podane w nich ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia publicznego na swój koszt sukcesywnie, zgodnie ze składanymi telefonicznie lub osobiście zamówieniami przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i rozładuje zamówione produkty na własny koszt i ryzyko, swoim transportem do pomieszczeń magazynowych zlokalizowanych we wskazanej placówce w dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia w godz. 7:30 - 8:00, bez względu na wielkość zamówienia, tj. ilość zamówionych produktów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać artykuły żywnościowe należytej jakości oraz w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow NIE DOTYCZY
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen NIE DOTYCZY
Zakresie warunkow udzialu NIE DOTYCZY
Zakresie kryteriow selekcji NIE DOTYCZY
Wykaz potwierdzenie okolicznosci NIE DOTYCZY
Inne dokumenty niewymienione OFERTA złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału; 2) wypełniony Formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3A-3F do SIWZ – w formie oryginału; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ – w formie oryginału; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 6) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie (wg. wzoru z załącznika nr 6) – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wadium NIE DOTYCZY
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana Umowy jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Pzp określonych w art. 144. Zmiany Umowy, o ile Umowa nie stanowi inaczej, wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w następujących sytuacjach: 1) zaistnienie siły wyższej (§ 7 Umowy) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z terminami określonymi w Umowie – dopuszcza się możliwość zmiany tych terminów, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, dopuszcza się możliwość zmiany tych postanowień Umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ; 3) w przypadku udokumentowanych opóźnień, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, powodujących, że realizacja Umowy zgodnie z określonymi terminami stanie się niemożliwa – Zamawiający dopuszcza zmianę terminów określonych w Umowie na terminy późniejsze, ustalone przez Strony. Szczegółowe informacje dot. zmian umowy zawiera SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania NIE DOTYCZY
IV 6 1 srodki ochrony NIE DOTYCZY
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody NIE DOTYCZY
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), Zamawiający informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Oświatowy w Stoczku, ul. Węgrowska 34, 07-104 Stoczek, tel. 25 691 91 68; 2) administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod-md@tbdsiedlce.pl ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO: prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nabiał i jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3A do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Zalacznik krotki opis Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: masło roślinne, ser biały, ser żółty, ser Feta, mleko w kartonie - 3,2%, mleko w proszku, śmietana 12%, śmietana jogurtowa, jogurty, serki homogenizowane, serki kanapkowe, jaja kurze.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3B do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Zalacznik krotki opis Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: winogrona, banan, cytryna, gruszka, jabłko, kiwi, mandarynka, śliwka, pomarańcza, wiśnia świeża, truskawka świeża, nektarynka, morela, brzoskwinia, arbuz, pietruszka świeża, seler, czosnek główka, marchew, cebula, pomidor, ogórek świeży zielony, ogórek do kiszenia gruntowy, ogórek kiszony, cebula czerwona, papryka czerwona świeża, szczypior (pęczek), por, kalafior świeży, sałata, sałata lodowa, koper (pęczek), pietruszka nać, pieczarka, fasola luz, groch połówki, kapusta pekińska, kapusta kiszona, kapusta główka, kapusta młoda (główka), kapusta włoska, burak ćwikłowy, ziemniaki, rzodkiewka (pęczek), brokuł, chrzan świeży, rodzynki.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3C do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Zalacznik krotki opis Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: chleb baltonowski krojony (blaszka), chleb razowy, bułka paluch, kajzerka, bułka długa, bułka grahamka, bułka tarta, rogal maślany, bagietka, bułka wieloziarnista, ciasto drożdżowe (blaszka), chałka (blaszka).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso i wyroby mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3D do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Zalacznik krotki opis Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: kości karkowe wieprzowe, porcje rosołowe z kurczaka, mięso wołowe (szponder), żeberka, filet z kurczaka, skrzydełka z kurczaka, kura rosołowa, ćwiartka z kurczaka, karkówka wieprzowa, udko z kurczaka, schab wieprzowy bez kości, łopatka wieprzowa bez kości, boczek wieprzowy surowy, boczek wieprzowy wędzony, skrzydło z indyka, szynka wieprzowa surowa, kiełbasa cienka, pierś gotowana drobiowa, szynka wieprzowa, kiełbasa krakowska podsuszana, parówki delikatesowe, pasztet, pierś gotowana z indyka, schab pieczony, polędwica gotowana, filet wędzony z indyka, schab królewski, kości wędzone, udziec z indyka, kiełbasa krakowska parzona.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3E do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Zalacznik krotki opis Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: mieszanka kompotowa, mix papryk mrożony, zupa wiosenna (mrożonka), paluszki rybne, szpinak mrożony, flaki, porzeczka czarna mrożona, pierogi ruskie, pierogi z truskawkami, pierogi z jagodami, pierogi z serem, groszek zielony, fasola szparagowa mrożona, filet z dorsza atlantyckiego mrożony, włoszczyzna paski, filet z okonia, filet rybny w chrupiącej panierce, miruna (filet).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pozostałe produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3F do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Zalacznik krotki opis Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: miód naturalny, mąka pszenna, herbata czarna, herbata owocowa, kakao naturalne, musztarda, makaron, makaron spaghetti, kasza manna, kasza gryczana, mąka ziemniaczana, drożdże, sól morska o obniżonej zawartości sodu, ryż, płatki kukurydziane zwykłe, wielozbożowe gwiazdki cynamonowe, płatki ryżowe, olej roślinny rafinowany, pieprz czarny mielony, kurkuma, papryka słodka, zioła prowansalskie, cukier puder, oregano, bazylia, majeranek, cukier waniliowy, cynamon, ziele angielskie, ocet jabłkowy, ocet balsamiczny, koncentrat pomidorowy, przyprawa do mięs, kasza jęczmienna, ketchup łagodny, mieszanka suszonych warzyw i ziół, papryka ostra, czosnek granulowany, cukier biały, makrela w oleju lub pomidorach (konserwowa), kawa zbożowa, sól gruba, przecier pomidorowy w kartonie, pomidory krojone w puszcze, pieprz cytrynowy, sok kartonik, kukurydza, groszek konserwowy, szczaw siekany, brzoskwinia w syropie, dżem niskosłodzony, chrzan śmietankowy, ogórek konserwowy, papryka konserwowa, kwasek cytrynowy, zacierki, ananas, wielozbożowe kuleczki.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)