| GuidZP400 |
3961a917-0bc2-456e-9172-ea7d3a3f6e7b
|
| Biuletyn |
766138-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
|
| Regon |
01563355800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Staszica
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łomianki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-092
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
227510474
|
| Zamawiajacy fax |
227515915
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@icds.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.icds.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.icds.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe
w Łomiankach działa w imieniu jednostek;
Szkoła Podstawowa nr 1
im. Marii Kownackiej w Łomiankach
ul. Warszawska 73
05-92 Łomianki
NIP 1181768394
Przedszkole Samorządowe w Łomiankach
ul. Szpitalna 1
05-092 Łomianki
NIP 1181768394
Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym
ul. M. Konopnickiej 65
05-092 Łomianki
NIP 1181768394
Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie
ul. Kolejowa 51
05-092 Łomianki
NIP 1181768394
Szkoła Podstawowa w Nr 2 w Łomiankach
ul. Partyzantów 31 ,05-092 Łomianki
NIP: 118-17-68-396
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.icds.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.icds.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie pisemnej pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
|
| Numer referencyjny |
DA.26.9.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do:
1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach
2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach
3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach
4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka
5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa
6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
2. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ .
3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w załącznikach nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach opisanych we wzorze umowy przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu nie zrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że:
- wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danej części o wartości;
-co najmniej 8 000,00 zł brutto Wykaz dostaw- załączniki nr 7 do SIWZ
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; — lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
2) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy ( który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy)-dokumenty wymienione w części 1)
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4ust. 1):
1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że:
- wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danej części o wartości;
-co najmniej 8 000,00 zł brutto Wykaz dostaw- załączniki nr 7 do SIWZ
2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 i 2.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
j) Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
k) Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
l) W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana wówczas Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przed zawarciem urnowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
m) Poświadczenia „za zgodność z oryginałem" dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
-4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
4. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w szczególności:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w umowie (tj. z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie było można przewidzieć,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) w przypadku wystąpienia okoliczności zmian obowiązujących przepisów prawa powiązanych z ustawą Prawo zamówień publicznych lub przepisami związanymi
z przedmiotem zamówienia,
c) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w tym zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia,
d) w przypadku wystąpienia konieczności dostawy zamiennego przedmiotu umowy, niepowodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia – zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy, z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
5. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dodatkowych dostaw, pod warunkiem spełnienia przesłanek określonych w powołanym powyżej artykule;
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie
z zapisami art. 144 ust.1 pkt 3-6 ustawy Pzp, w szczególności gdy konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zawrze umowę
z Zamawiającym na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|