| GuidZP400 |
8446c3bb-ae80-416b-9d39-696d2a874b48
|
| Biuletyn |
767275-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
|
| Regon |
43099240200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Biernackiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-089
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 740 86 14
|
| Zamawiajacy fax |
81 740 39 34
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@spszw.lublin.pl
|
| Adres strony url |
http://janbozy.bip.lubelskie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://janbozy.bip.lubelskie.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://janbozy.bip.lubelskie.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
www.miniportal.uzp.gov.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ŚRODKÓW HEMOSTATYCZNYCH ORAZ PREPARATU DO CEWNIKÓW NACZYNIOWYCH
|
| Numer referencyjny |
DZP.3311-36/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, środków hemostatycznych oraz preparatu do cewników naczyniowych. Zakres zamówienia obejmuje 31 zadań, tj.:
Zadanie nr 1 - Dostawa waty,
Zadanie nr 2 - Dostawa kompresów niejałowych i gazy
Zadanie nr 3 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych,
Zadanie nr 4 - Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych,
Zadanie nr 5 - Dostawa opasek i podkładów gipsowych,
Zadanie nr 6 - Dostawa jałowych opatrunków gazowych,
Zadanie nr 7 - Dostawa jałowego opatrunku włókninowego do mocowania kaniul,
Zadanie nr 8 - Dostawa jałowego opatrunku do wkłuć centralnych i pasków do zamykania ran,
Zadanie nr 9 - Dostawa jałowego przylepca włókninowego do ran z wkładem chłonnym,
Zadanie nr 10 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul u dzieci,
Zadanie nr 11 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul z folii,
Zadanie nr 12 - Dostawa podkładów ginekologicznych,
Zadanie nr 13 - Dostawa setonów i tupferów z gazy,
Zadanie nr 14 - Dostawa taśm, przylepców i plastrów,
Zadanie nr 15 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do zaopatrywania ran,
Zadanie nr 16 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do leczenia ran,
Zadanie nr 17 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych I,
Zadanie nr 18 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych II,
Zadanie nr 19 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych III,
Zadanie nr 20 - Dostawa kompresów włókninowych sterylnych,
Zadanie nr 21 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych oraz waty,
Zadanie nr 22 - Dostawa serwet operacyjnych gazowych,
Zadanie nr 23 - Dostawa materiału hemostatycznego,
Zadanie nr 24 - Dostawa wacików jałowych,
Zadanie nr 25 - Dostawa sterylnego żelu do znieczulenia miejscowego,
Zadanie nr 26 - Dostawa sterylnego opatrunku hemostatycznego,
Zadanie nr 27 - Dostawa kompresów tracheotomijnych,
Zadanie nr 28- Dostawa środków hemostatycznych,
Zadanie nr 29 - Dostawa gąbki żelatynowej,
Zadanie nr 30 - Dostawa jałowego talku,
Zadanie nr 31- Dostawa preparatu do cewników naczyniowych.
Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia.
3.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3.4. Wymagania dodatkowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r., poz. 186), z opisem, instrukcją użytkowania w każdym opakowaniu, w języku polskim. 3.4.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w jałowe opakowania, z terminem ważności oferowanych produktów minimum 12 m-cy, liczony od daty dostawy do Zamawiającego.
Oferowany termin ważności, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 17.2.3. niniejszej SIWZ. 3.4.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
4.1. Termin wykonania:
4.1.1. Dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, według przekazywanych na bieżąco potrzeb staraniem i na koszt Wykonawcy.
4.1.2. Zagwarantowanie dostaw cząstkowych (sukcesywnych), w terminie nie później niż w ciągu 7 dni, na koszt Wykonawcy, licząc od dnia otrzymania zamówienia.
Oferowany termin dostaw cząstkowych, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 17.2.2 niniejszej SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.:
7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
8.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych poniżej:
8.1.1. Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) lub stosowana deklaracja zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi - wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela potwierdzający oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r., poz. 186), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, dla oferowanego produktu, dla danej klasy wyrobu medycznego, tj.,
8.1.2. 1) Katalogi, opisy, foldery, ulotki informacyjne, prospekty zawierające charakterystykę techniczną i użytkową parametrów technicznych i granicznych każdego z elementów wymienionych w Zał. nr 1 do SIWZ, nie zawierające informacji sprzecznych z opisem przedmiotu zamówienia.
UWAGA: W w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą.
Dokumenty złożone na wezwanie Zamawiającego, stanowią część oferty, dlatego wymaga się, aby były w sposób trwały i kompletny dostarczone do Zamawiającego.
8.1.3. W przypadku wystąpienia wątpliwości, czy zaoferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do wykonania testu asortymentu w siedzibie Zamawiającego, celem potwierdzenia wymagań dla przedmiotu zamówienia, w wyznaczonym terminie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
9. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty.
9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika).
9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp.
2. Ponadto Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadkach:
a) zmiany w części dotyczącej nazwy dostarczanych produktów, ich numeru katalogowego, przy niezmienionym producencie, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpiła zmiana parametrów produktów jak wyżej w stosunku do parametrów zgłoszonych w ofercie przy niezmienionym produkcie.
b) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania produktów jak wyżej.
c) zmiany produktu, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie produktów wskazanych w ofercie, w szczególności przyczyną taką może być wycofanie z obrotu lub zaprzestanie ich produkcji, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie Wykonawcy.
3. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek pisemnego udokumentowania okoliczności uzasadniających wniosek o zmianę umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Dostawa waty,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141115-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa waty- 2 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Dostawa kompresów niejałowych i gazy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa kompresów niejałowych i gazy-7 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141113-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa opasek dzianych i elastycznych-6 pozycji asortymentowych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141113-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych-5 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Dostawa opasek i podkładów gipsowych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa opasek i podkładów gipsowych-5 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Dostawa jałowych opatrunków gazowych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jałowych opatrunków gazowych-3 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - Dostawa jałowego opatrunku włókninowego do mocowania kaniul,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jałowego opatrunku włókninowego do mocowania kaniul- 1 pozycja asortymentowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - Dostawa jałowego opatrunku do wkłuć centralnych i pasków do zamykania ran,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jałowego opatrunku do wkłuć centralnych i pasków do zamykania ran- 4 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - Dostawa jałowego przylepca włókninowego do ran z wkładem chłonnym,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jałowego przylepca włókninowego do ran z wkładem chłonnym- 6 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul u dzieci,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul u dzieci- 1 pozycja asortymentowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul z folii,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul z folii -1 pozycja aortymentowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12 - Dostawa podkładów ginekologicznych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa podkładów ginekologicznych- 1 pozycja asortymentowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 13 - Dostawa setonów i tupferów z gazy,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa setonów i tupferów z gazy- 7 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 14 - Dostawa taśm, przylepców i plastrów,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa taśm, przylepców i plastrów- 13 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 15 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do zaopatrywania ran,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa opatrunków specjalistycznych do zaopatrywania ran- 13 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 16 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do leczenia ran,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa opatrunków specjalistycznych do leczenia ran- 9 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 17 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych I,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa kompresów gazowych sterylnych- 5 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 18 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych II,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa kompresów gazowych sterylnych- 4 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 19 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych III,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa kompresów gazowych sterylnych- 10 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 20 - Dostawa kompresów włókninowych sterylnych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa kompresów włókninowych sterylnych- 4 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 21 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych oraz waty,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa opasek dzianych i elastycznych oraz waty- 4 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
22
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 22 - Dostawa serwet operacyjnych gazowych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa serwet operacyjnych gazowych- 4 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
23
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 23 - Dostawa materiału hemostatycznego,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiału hemostatycznego- 2 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
24
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 24 - Dostawa wacików jałowych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wacików jałowych- 1 pozycja asortymentowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
25
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 25 - Dostawa sterylnego żelu do znieczulenia miejscowego,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33641000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa sterylnego żelu do znieczulenia miejscowego- 2 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
26
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 26 - Dostawa sterylnego opatrunku hemostatycznego,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa sterylnego opatrunku hemostatycznego- 3 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
27
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 27 - Dostawa kompresów tracheotomijnych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa kompresów tracheotomijnych- 5 pozycji asortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
28
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 28- Dostawa środków hemostatycznych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33621200-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków hemostatycznych- 6 pozycji sortymentowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
29
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 29 - Dostawa gąbki żelatynowej,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa gąbki żelatynowej- 2 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
30
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 30 - Dostawa jałowego talku,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jałowego talku- 1 pozycja asortymentowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
31
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 31- Dostawa preparatu do cewników naczyniowych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatu do cewników naczyniowych- 2 pozycje asortymentowe
|
| | |