DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ŚRODKÓW HEMOSTATYCZNYCH ORAZ PREPARATU DO CEWNIKÓW NACZYNIOWYCH

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767275-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411159, 331411197, 331411135, 331411128, 331410000, 331411142, 336410005, 336212001, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, środków hemostatycznych oraz preparatu do cewników naczyniowych. Zakres zamówienia obejmuje 31 zadań, tj.:

Zadanie nr 1 - Dostawa waty,
Zadanie nr 2 - Dostawa kompresów niejałowych i gazy
Zadanie nr 3 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych,
Zadanie nr 4 - Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych,
Zadanie nr 5 - Dostawa opasek i podkładów gipsowych,
Zadanie nr 6 - Dostawa jałowych opatrunków gazowych,
Zadanie nr 7 - Dostawa jałowego opatrunku włókninowego do mocowania kaniul,
Zadanie nr 8 - Dostawa jałowego opatrunku do wkłuć centralnych i pasków do zamykania ran,
Zadanie nr 9 - Dostawa jałowego przylepca włókninowego do ran z wkładem chłonnym,
Zadanie nr 10 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul u dzieci,
Zadanie nr 11 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul z folii,
Zadanie nr 12 - Dostawa podkładów ginekologicznych,
Zadanie nr 13 - Dostawa setonów i tupferów z gazy,
Zadanie nr 14 - Dostawa taśm, przylepców i plastrów,
Zadanie nr 15 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do zaopatrywania ran,
Zadanie nr 16 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do leczenia ran,
Zadanie nr 17 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych I,
Zadanie nr 18 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych II,
Zadanie nr 19 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych III,
Zadanie nr 20 - Dostawa kompresów włókninowych sterylnych,
Zadanie nr 21 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych oraz waty,
Zadanie nr 22 - Dostawa serwet operacyjnych gazowych,
Zadanie nr 23 - Dostawa materiału hemostatycznego,
Zadanie nr 24 - Dostawa wacików jałowych,
Zadanie nr 25 - Dostawa sterylnego żelu do znieczulenia miejscowego,
Zadanie nr 26 - Dostawa sterylnego opatrunku hemostatycznego,
Zadanie nr 27 - Dostawa kompresów tracheotomijnych,
Zadanie nr 28- Dostawa środków hemostatycznych,
Zadanie nr 29 - Dostawa gąbki żelatynowej,
Zadanie nr 30 - Dostawa jałowego talku,
Zadanie nr 31- Dostawa preparatu do cewników naczyniowych.

Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia.


3.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3.4. Wymagania dodatkowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r., poz. 186), z opisem, instrukcją użytkowania w każdym opakowaniu, w języku polskim. 3.4.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w jałowe opakowania, z terminem ważności oferowanych produktów minimum 12 m-cy, liczony od daty dostawy do Zamawiającego.
Oferowany termin ważności, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 17.2.3. niniejszej SIWZ. 3.4.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8446c3bb-ae80-416b-9d39-696d2a874b48
Biuletyn 767275-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Regon 43099240200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Biernackiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 740 86 14
Zamawiajacy fax 81 740 39 34
Zamawiajacy email zamowienia@spszw.lublin.pl
Adres strony url http://janbozy.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://janbozy.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://janbozy.bip.lubelskie.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ŚRODKÓW HEMOSTATYCZNYCH ORAZ PREPARATU DO CEWNIKÓW NACZYNIOWYCH
Numer referencyjny DZP.3311-36/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, środków hemostatycznych oraz preparatu do cewników naczyniowych. Zakres zamówienia obejmuje 31 zadań, tj.: Zadanie nr 1 - Dostawa waty, Zadanie nr 2 - Dostawa kompresów niejałowych i gazy Zadanie nr 3 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych, Zadanie nr 4 - Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych, Zadanie nr 5 - Dostawa opasek i podkładów gipsowych, Zadanie nr 6 - Dostawa jałowych opatrunków gazowych, Zadanie nr 7 - Dostawa jałowego opatrunku włókninowego do mocowania kaniul, Zadanie nr 8 - Dostawa jałowego opatrunku do wkłuć centralnych i pasków do zamykania ran, Zadanie nr 9 - Dostawa jałowego przylepca włókninowego do ran z wkładem chłonnym, Zadanie nr 10 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul u dzieci, Zadanie nr 11 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul z folii, Zadanie nr 12 - Dostawa podkładów ginekologicznych, Zadanie nr 13 - Dostawa setonów i tupferów z gazy, Zadanie nr 14 - Dostawa taśm, przylepców i plastrów, Zadanie nr 15 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do zaopatrywania ran, Zadanie nr 16 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do leczenia ran, Zadanie nr 17 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych I, Zadanie nr 18 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych II, Zadanie nr 19 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych III, Zadanie nr 20 - Dostawa kompresów włókninowych sterylnych, Zadanie nr 21 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych oraz waty, Zadanie nr 22 - Dostawa serwet operacyjnych gazowych, Zadanie nr 23 - Dostawa materiału hemostatycznego, Zadanie nr 24 - Dostawa wacików jałowych, Zadanie nr 25 - Dostawa sterylnego żelu do znieczulenia miejscowego, Zadanie nr 26 - Dostawa sterylnego opatrunku hemostatycznego, Zadanie nr 27 - Dostawa kompresów tracheotomijnych, Zadanie nr 28- Dostawa środków hemostatycznych, Zadanie nr 29 - Dostawa gąbki żelatynowej, Zadanie nr 30 - Dostawa jałowego talku, Zadanie nr 31- Dostawa preparatu do cewników naczyniowych. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. 3.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.4. Wymagania dodatkowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.4.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r., poz. 186), z opisem, instrukcją użytkowania w każdym opakowaniu, w języku polskim. 3.4.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w jałowe opakowania, z terminem ważności oferowanych produktów minimum 12 m-cy, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. Oferowany termin ważności, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 17.2.3. niniejszej SIWZ. 3.4.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 4.1. Termin wykonania: 4.1.1. Dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, według przekazywanych na bieżąco potrzeb staraniem i na koszt Wykonawcy. 4.1.2. Zagwarantowanie dostaw cząstkowych (sukcesywnych), w terminie nie później niż w ciągu 7 dni, na koszt Wykonawcy, licząc od dnia otrzymania zamówienia. Oferowany termin dostaw cząstkowych, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 17.2.2 niniejszej SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych poniżej: 8.1.1. Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) lub stosowana deklaracja zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi - wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela potwierdzający oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r., poz. 186), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, dla oferowanego produktu, dla danej klasy wyrobu medycznego, tj., 8.1.2. 1) Katalogi, opisy, foldery, ulotki informacyjne, prospekty zawierające charakterystykę techniczną i użytkową parametrów technicznych i granicznych każdego z elementów wymienionych w Zał. nr 1 do SIWZ, nie zawierające informacji sprzecznych z opisem przedmiotu zamówienia. UWAGA: W w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą. Dokumenty złożone na wezwanie Zamawiającego, stanowią część oferty, dlatego wymaga się, aby były w sposób trwały i kompletny dostarczone do Zamawiającego. 8.1.3. W przypadku wystąpienia wątpliwości, czy zaoferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do wykonania testu asortymentu w siedzibie Zamawiającego, celem potwierdzenia wymagań dla przedmiotu zamówienia, w wyznaczonym terminie.
Inne dokumenty niewymienione 9. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp. 2. Ponadto Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadkach: a) zmiany w części dotyczącej nazwy dostarczanych produktów, ich numeru katalogowego, przy niezmienionym producencie, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpiła zmiana parametrów produktów jak wyżej w stosunku do parametrów zgłoszonych w ofercie przy niezmienionym produkcie. b) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania produktów jak wyżej. c) zmiany produktu, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie produktów wskazanych w ofercie, w szczególności przyczyną taką może być wycofanie z obrotu lub zaprzestanie ich produkcji, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie Wykonawcy. 3. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek pisemnego udokumentowania okoliczności uzasadniających wniosek o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Dostawa waty,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141115-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa waty- 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Dostawa kompresów niejałowych i gazy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kompresów niejałowych i gazy-7 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141113-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa opasek dzianych i elastycznych-6 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141113-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych-5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Dostawa opasek i podkładów gipsowych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa opasek i podkładów gipsowych-5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - Dostawa jałowych opatrunków gazowych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa jałowych opatrunków gazowych-3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - Dostawa jałowego opatrunku włókninowego do mocowania kaniul,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa jałowego opatrunku włókninowego do mocowania kaniul- 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 - Dostawa jałowego opatrunku do wkłuć centralnych i pasków do zamykania ran,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa jałowego opatrunku do wkłuć centralnych i pasków do zamykania ran- 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 - Dostawa jałowego przylepca włókninowego do ran z wkładem chłonnym,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa jałowego przylepca włókninowego do ran z wkładem chłonnym- 6 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul u dzieci,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul u dzieci- 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 - Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul z folii,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa jałowego opatrunku do mocowania kaniul z folii -1 pozycja aortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12 - Dostawa podkładów ginekologicznych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa podkładów ginekologicznych- 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13 - Dostawa setonów i tupferów z gazy,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141114-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa setonów i tupferów z gazy- 7 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14 - Dostawa taśm, przylepców i plastrów,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa taśm, przylepców i plastrów- 13 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do zaopatrywania ran,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków specjalistycznych do zaopatrywania ran- 13 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie nr 16 - Dostawa opatrunków specjalistycznych do leczenia ran,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków specjalistycznych do leczenia ran- 9 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie nr 17 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych I,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kompresów gazowych sterylnych- 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie nr 18 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych II,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kompresów gazowych sterylnych- 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie nr 19 - Dostawa kompresów gazowych sterylnych III,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kompresów gazowych sterylnych- 10 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadanie nr 20 - Dostawa kompresów włókninowych sterylnych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kompresów włókninowych sterylnych- 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zadanie nr 21 - Dostawa opasek dzianych i elastycznych oraz waty,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa opasek dzianych i elastycznych oraz waty- 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zadanie nr 22 - Dostawa serwet operacyjnych gazowych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa serwet operacyjnych gazowych- 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zadanie nr 23 - Dostawa materiału hemostatycznego,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiału hemostatycznego- 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zadanie nr 24 - Dostawa wacików jałowych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wacików jałowych- 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zadanie nr 25 - Dostawa sterylnego żelu do znieczulenia miejscowego,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33641000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnego żelu do znieczulenia miejscowego- 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Zadanie nr 26 - Dostawa sterylnego opatrunku hemostatycznego,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnego opatrunku hemostatycznego- 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Zadanie nr 27 - Dostawa kompresów tracheotomijnych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kompresów tracheotomijnych- 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Zadanie nr 28- Dostawa środków hemostatycznych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33621200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa środków hemostatycznych- 6 pozycji sortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Zadanie nr 29 - Dostawa gąbki żelatynowej,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa gąbki żelatynowej- 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Zadanie nr 30 - Dostawa jałowego talku,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa jałowego talku- 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Zadanie nr 31- Dostawa preparatu do cewników naczyniowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa preparatu do cewników naczyniowych- 2 pozycje asortymentowe
  

Criterion

Kryteria termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin ważności
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)