Dostawa serwerów i macierzy dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767283-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) macierzy dyskowych – 1 szt.
2) serwerów – 3 szt., w tym 2 szt. z systemem operacyjnym
na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Zamówienie obejmuje swoim zakresem sprzedaż, załadunek, transport oraz doręczenie i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, a także ubezpieczenie na okres do czasu podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego, szkolenie personelu Zamawiającego, przekazanie nieograniczonej czasowo licencji na oprogramowanie służące do eksploatacji sprzętu i jego akcesoriów (jeżeli licencja jest konieczna) oraz uwzględnia wszelkie rabaty, upusty i marże.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – wykaz wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ich transport oraz rozładunek.
6. Zaoferowane sprzęty będące przedmiotem dostaw muszą być:
1) fabrycznie nowe, kompletne, zdatne oraz dopuszczone do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej, w szczególności posiadają oznakowanie CE,
2) są wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych,
3) nie są obciążone prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu sprowadzenia na polski obszar celny,
4) nie były przedmiotem wystawy bądź prezentacji, są niefabrykowane i nieregenerowane,
5) pozbawione wszelkiego rodzaju zabezpieczeń, które po okresie gwarancji utrudniałoby dostęp do sprzętu pracownikom Zamawiającego,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68924489-0448-4109-a6ac-031d6f4dba2c
Biuletyn 767283-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
Regon 22063828700000
Zamawiajacy adres ulica Floriana Ceynowy
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kartuzy
Zamawiajacy kod pocztowy 83-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 854 800,
Zamawiajacy fax 586 854 840
Zamawiajacy email sekretariat@pczkartuzy.pl,
Adres strony url http://www.bip.pczkartuzy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.pczkartuzy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.pczkartuzy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy. Sekretariat (budynek administracji)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów i macierzy dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Numer referencyjny AZP.350.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) macierzy dyskowych – 1 szt. 2) serwerów – 3 szt., w tym 2 szt. z systemem operacyjnym na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Zamówienie obejmuje swoim zakresem sprzedaż, załadunek, transport oraz doręczenie i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, a także ubezpieczenie na okres do czasu podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego, szkolenie personelu Zamawiającego, przekazanie nieograniczonej czasowo licencji na oprogramowanie służące do eksploatacji sprzętu i jego akcesoriów (jeżeli licencja jest konieczna) oraz uwzględnia wszelkie rabaty, upusty i marże. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – wykaz wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ich transport oraz rozładunek. 6. Zaoferowane sprzęty będące przedmiotem dostaw muszą być: 1) fabrycznie nowe, kompletne, zdatne oraz dopuszczone do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej, w szczególności posiadają oznakowanie CE, 2) są wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, 3) nie są obciążone prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu sprowadzenia na polski obszar celny, 4) nie były przedmiotem wystawy bądź prezentacji, są niefabrykowane i nieregenerowane, 5) pozbawione wszelkiego rodzaju zabezpieczeń, które po okresie gwarancji utrudniałoby dostęp do sprzętu pracownikom Zamawiającego,
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) opisy oferowanych Sprzętów w katalogu/ach producenta (jeśli katalog sporządzony jest w języku obcym, należy dostarczyć go wraz z tłumaczeniem wykonawcy na j. polski), potwierdzającym, że oferowane Sprzęty posiadają wymagane parametry jakie określił w SIWZ Zamawiający (w przypadku braku w katalogu wszystkich informacji o oferowanym Urządzeniu, wykonawca może przedłożyć wraz z katalogiem producenta inne dokumenty tj. ulotki informacyjne, instrukcje obsługi, wydane przez autoryzowanego dystrybutora Sprzętu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa Ofertę w formie określonej przez Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy. Do oferty każdy Wykonawca obowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SIWZ, z następującym zastrzeżeniem: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ppkt. 1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o którym mowa w ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć osobne oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 2), odrębnie dla każdego z podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach, w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 1) i 2), - dotyczy zarówno sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i sytuacji gdy takim podwykonawcą będzie; 3) opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunku prawnego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia - jeśli dotyczy, 5) pełnomocnictwo – jeśli uprawienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy określono we wzorze umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 1. Strony umowy dopuszczają zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: 1) zmian w wyniku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy pzp, 2) wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, 3) zmiany umowy gdy są one konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa, 4) zmiany umowy gdy są one konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, 5) gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, 6) Wykonawca zaproponuje rabaty, upusty, obniżkę cen, które Zamawiający zaakceptuje, 7) urzędowej zmiany, w okresie trwania umowy, wysokości stawki podatku VAT (także obniżka), 8) po dokonanej i odebranej dostawie przedmiotu umowy, w trakcie trwania okresu gwarancji i w przypadku braku możliwości wyposażenia Zamawiającego w którykolwiek z elementów składających się na przedmiot umowy Wykonawca winien zgłosić niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu i przedstawić możliwość wyposażenia Zamawiającego w ramach gwarancji w inny element o parametrach co najmniej takich jak przedmiot umowy, 9) Zamawiający dopuszcza możliwość wyposażenia go w ramach niniejszej umowy w element spełniający wymagania SIWZ, lecz o parametrach lepszych niż zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że: a) proponowany element spełniać będzie wymogi funkcjonalne, użytkowe, wymagania merytoryczno-formalne wynikające z uzgodnień z Zamawiającym; b) element ten będzie dostarczony po cenie określonej w Załączniku nr 1 – ofercie Wykonawcy, 10) Termin dostawy, montażu i szkolenia określony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, epidemii, strajków generalnych lub lokalnych), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Strona powołująca się na okoliczność działania siły wyższej niezwłocznie, jednakże nie później niż 7 dni od powzięcia informacji o wystąpieniu okoliczności siły wyższej, zawiadomi o tym fakcie drugą stronę mailem lub listem poleconym, chyba że okoliczności składające się na siłę wyższą uniemożliwiają dokonanie zawiadomienia – wówczas termin 7-dniowy liczony jest od dnia ustania powyższych okoliczności,
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin otwarcia ofert: 2020-12-23 godz. 10:30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Serwery/macierz jednego producenta
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)