Zakup i dostawa urządzeń UTM wraz ze wsparciem

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-28 00:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766187-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488210009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń UTM wraz ze wsparciem: w następującym zakresie:
A. Klaster urządzeń UTM – szt. 2,
B. Klaster urządzeń analizy ruchu sieciowego – szt. 2.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - SOPZ.
3. Urządzenia z danej pozycji muszą być takie same, fabrycznie nowe spełniającej co najmniej parametry i funkcjonalności określone w Załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego producenta wraz ze wsparciem technicznym oraz licencji upoważniających do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów na okres 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres serwisu gwarancyjnego, wsparcia technicznego oraz licencji wynoszący do 36 miesięcy. Dłuższe świadczenia będą dodatkowo punktowane w kryterium „Gwarancja, wsparcie, licencje”, zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ. Wskazany w „Formularzu oferty”, oferowany przez Wykonawcę okres, liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w niniejszym dokumencie wymagań dotyczących warunków serwisu gwarancyjnego, wsparcia technicznego oraz licencji. Okres rękojmi obejmuje czasokres udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
5. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w ww. załączniku. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ, o którym mowa w pkt 3, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy.
6. Rozwiązania równoważne
a) W przypadku gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż zamawiający opisał materiały, urządzenia ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
b) Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ.
c) Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne urządzenia, materiały i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt były fabrycznie nowy, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do pracy.
8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający wymaga, aby całość oferowanego i dostarczanego sprzętu oraz oprogramowania pochodziła z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na terenie Unii Europejskiej.
10. Zamawiający wymaga, aby podmiot świadczący usługi serwisowe posiadał certyfikat ISO 9001 lub inny dokument równoważny potwierdzający, że serwis danego typu urządzeń będących przedmiotem zamówienia (poz. A i B „Formularza cenowego”), świadczony przez dany podmiot spełnia określone wymogi jakościowe. Firmy serwisujące muszą także posiadać autoryzację producenta urządzeń zaoferowanych przez wykonawcę.
11. W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), wykonawca musi przedłożyć dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. 2020.509 t.j.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
12. Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
13. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedłożył oświadczenie producenta urządzenia lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej i numer infolinii telefonicznej).
14. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy:
a) certyfikatów ISO 9001 lub dokumentów równoważnych dla podmiotów serwisujących oraz dokumentów potwierdzających posiadanie autoryzacji producenta danego urządzenia, zgodnie z wymaganiem zawartym w pkt 10
b) w przypadku zaistnienia wymogu określonego w pkt 11, dokument potwierdzający, iż przy wprowadzaniu na terytorium Polski zaoferowanej technologii zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa oraz dokumentu potwierdzającego, że importer posiada certyfikowany system zarządzania jakością, zgodnie z wymaganiami zawartymi w ww. punkcie.
c) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, potwierdzający, iż wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań, zgodnie z wymaganiem o którym mowa w pkt 12.
d) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej i numer infolinii telefonicznej), zgodnie z wymaganiem zawartym w pkt. 13.
15. Nośniki danych i dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48526f9c-159b-4cc8-9e78-7e55c82de698
Biuletyn 766187-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Regon 29101900500000
Zamawiajacy adres ulica al. IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3421901
Zamawiajacy fax 41 3445265
Zamawiajacy email marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Adres strony url www.swietokrzyskie.pro
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sejmik.kielce.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony monika.maciejska@sejmik.kielce.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty mozna złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Ogólna, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa urządzeń UTM wraz ze wsparciem
Numer referencyjny OK-III.272.1.58.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń UTM wraz ze wsparciem: w następującym zakresie: A. Klaster urządzeń UTM – szt. 2, B. Klaster urządzeń analizy ruchu sieciowego – szt. 2. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - SOPZ. 3. Urządzenia z danej pozycji muszą być takie same, fabrycznie nowe spełniającej co najmniej parametry i funkcjonalności określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego producenta wraz ze wsparciem technicznym oraz licencji upoważniających do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów na okres 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres serwisu gwarancyjnego, wsparcia technicznego oraz licencji wynoszący do 36 miesięcy. Dłuższe świadczenia będą dodatkowo punktowane w kryterium „Gwarancja, wsparcie, licencje”, zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ. Wskazany w „Formularzu oferty”, oferowany przez Wykonawcę okres, liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w niniejszym dokumencie wymagań dotyczących warunków serwisu gwarancyjnego, wsparcia technicznego oraz licencji. Okres rękojmi obejmuje czasokres udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 5. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w ww. załączniku. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ, o którym mowa w pkt 3, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 6. Rozwiązania równoważne a) W przypadku gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż zamawiający opisał materiały, urządzenia ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. b) Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. c) Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne urządzenia, materiały i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt były fabrycznie nowy, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do pracy. 8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby całość oferowanego i dostarczanego sprzętu oraz oprogramowania pochodziła z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na terenie Unii Europejskiej. 10. Zamawiający wymaga, aby podmiot świadczący usługi serwisowe posiadał certyfikat ISO 9001 lub inny dokument równoważny potwierdzający, że serwis danego typu urządzeń będących przedmiotem zamówienia (poz. A i B „Formularza cenowego”), świadczony przez dany podmiot spełnia określone wymogi jakościowe. Firmy serwisujące muszą także posiadać autoryzację producenta urządzeń zaoferowanych przez wykonawcę. 11. W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), wykonawca musi przedłożyć dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. 2020.509 t.j.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania. 12. Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań. 13. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedłożył oświadczenie producenta urządzenia lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej i numer infolinii telefonicznej). 14. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy: a) certyfikatów ISO 9001 lub dokumentów równoważnych dla podmiotów serwisujących oraz dokumentów potwierdzających posiadanie autoryzacji producenta danego urządzenia, zgodnie z wymaganiem zawartym w pkt 10 b) w przypadku zaistnienia wymogu określonego w pkt 11, dokument potwierdzający, iż przy wprowadzaniu na terytorium Polski zaoferowanej technologii zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa oraz dokumentu potwierdzającego, że importer posiada certyfikowany system zarządzania jakością, zgodnie z wymaganiami zawartymi w ww. punkcie. c) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, potwierdzający, iż wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań, zgodnie z wymaganiem o którym mowa w pkt 12. d) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej i numer infolinii telefonicznej), zgodnie z wymaganiem zawartym w pkt. 13. 15. Nośniki danych i dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane.
Cpv glowny przedmiot 48821000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 178231,18
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione I. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, w związku z zastosowaniem procedury odwróconej składane wraz z ofertą: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, z uwagi na zastosowanie procedury odwróconej wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: a) dokumentacji/specyfikacji technicznej udostępnionej przez producenta każdego zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu - poz. A i B „Formularza cenowego” (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów, oświadczenia producentów lub ich autoryzowanych przedstawicieli), potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. UWAGA W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna sprzętu udostępniona przez producenta sprzętu, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów danego oferowanego sprzętu (rzeczywistych), potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań. b) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne (poz. A i B „Formularza cenowego”) zobowiązany jest do dołączenia do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wykonawca musi podać nazwę producenta, nazwę oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz warunków (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów, oświadczenia producentów lub ich autoryzowanych przedstawicieli) na potwierdzenie, że rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. 2. Zamawiający wymaga, aby dokumenty wskazane w pkt 1 sporządzone w języku innym niż angielski, złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski. II. Wykaz pozostałych dokumentów i dodatkowe informacje 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta, pełny symbol, model, nazwę zaoferowanego przedmiotu zamówienia w wymaganych pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku, gdy po jej zawarciu sprzęt został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce sprzęt posiada nie gorsze parametry techniczne w zakresie wymaganym w SIWZ, a w zakresie pozostałych parametrów zmiana nie jest niekorzystna dla Zamawiającego. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia podpisanego przez producenta lub dystrybutora o wycofaniu sprzętu z rynku lub zaprzestaniu jego produkcji. Zmiana sprzętu nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, zmiany okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy. 3. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian. 4. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) dla przedmiotu umowy - zmianie może ulec kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy. 5. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania, co do sposobu realizacji lub rozliczeń jakiegokolwiek elementu ujętego przedmiotem umowy oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu przedmiotu umowy. 6. Zmiana umowy może nastąpić w zakresie zmiany miejsca dostarczenia sprzętu powstałej w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiającego. 7. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2-5, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej. 8. Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. 9. Z wnioskiem o dokonanie zmiany przewidzianej w ust. 4, 5 i 6 może wystąpić również Zamawiający. 10. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja, wsparcie, licencje
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty (brutto)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)