Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla Nadleśnictwa Przysucha w roku 2021

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Przysucha
Miejscowość Przysucha
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766569-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy umundurowania, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2021 dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha, w zakresie opisanym w tabeli w SIWZ. Elementy umundurowania muszą być zgodne co do formy i wykonania z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz regulacjami obowiązującymi w PGL LP, w tym w szczególności z unormowaniami wymienionymi poniżej:  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2017 poz. 2466),  Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05,  Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak EO-1743-2/212,  Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012,  Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.  Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). Tabelaryczny wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych znajduje się na poniższej stronie ORWLP Bedoń: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.XepB79XdiUk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja techniczno-technologiczna. Wykaz oraz treść aktualnych aktów prawnych w zakresie umundurowania, w tym dokumentację techniczno-technologiczną można znaleźć na stronach ORW LP w Bedoniu: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno technologiczna#.XepCbdXdiUk http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych. W związku z brakiem aktualnej dokumentacji techniczno – technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów, elementy umundurowania w niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami zawartymi w art. 30 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy PZP. Wyszczególnione w załączniku nr 3 do SIWZ ilości poszczególnych sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych sortów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ przy zastosowaniu cen jednostkowych w formularzu cenowym poszczególnych elementów (sortów) umundurowania, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego na warunkach określonych w umowie. Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. Artykuły wymienione w załączniku nr 3 do oferty dostarczane będą przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego lub realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników Nadleśnictwa Przysucha w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi z wyprzedzeniem na 14 dni przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w magazynie Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe upoważnienie do odbioru z określeniem ilości punktów przysługujących pracownikowi. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą towary analogiczne, jak opisane w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedne ze wskazanych w SIWZ towarów (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towarów objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zamówienie. Kwota zamówień będących przedmiotem Opcji na jakie mogą zostać złożone zamówienia wynosi do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 5 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych towarów zawarte w kosztorysie ofertowym. Ilość dostaw zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres dostaw mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednakże nie mniej niż 60 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 5 ust 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf9d4bcb-befa-499e-afb5-dd8c022b8e2e
Biuletyn 766569-N-2020
Zamawiajacy nazwa Nadleśnictwo Przysucha
Regon 67008080400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa 87
Zamawiajacy miejscowosc Przysucha
Zamawiajacy kod pocztowy 26-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-48 6752071, 6752072
Zamawiajacy fax 0-48 6752071, 6752072
Zamawiajacy email nadlesnictwo.przysucha@radom.lasy.gov.pl
Adres strony url http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha/zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nadleśnictwo Przysucha, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla Nadleśnictwa Przysucha w roku 2021
Numer referencyjny NN.270.1.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy umundurowania, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2021 dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha, w zakresie opisanym w tabeli w SIWZ. Elementy umundurowania muszą być zgodne co do formy i wykonania z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz regulacjami obowiązującymi w PGL LP, w tym w szczególności z unormowaniami wymienionymi poniżej:  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2017 poz. 2466),  Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05,  Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak EO-1743-2/212,  Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012,  Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.  Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). Tabelaryczny wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych znajduje się na poniższej stronie ORWLP Bedoń: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.XepB79XdiUk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja techniczno-technologiczna. Wykaz oraz treść aktualnych aktów prawnych w zakresie umundurowania, w tym dokumentację techniczno-technologiczną można znaleźć na stronach ORW LP w Bedoniu: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno technologiczna#.XepCbdXdiUk http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych. W związku z brakiem aktualnej dokumentacji techniczno – technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów, elementy umundurowania w niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami zawartymi w art. 30 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy PZP. Wyszczególnione w załączniku nr 3 do SIWZ ilości poszczególnych sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych sortów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ przy zastosowaniu cen jednostkowych w formularzu cenowym poszczególnych elementów (sortów) umundurowania, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego na warunkach określonych w umowie. Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. Artykuły wymienione w załączniku nr 3 do oferty dostarczane będą przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego lub realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników Nadleśnictwa Przysucha w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi z wyprzedzeniem na 14 dni przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w magazynie Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe upoważnienie do odbioru z określeniem ilości punktów przysługujących pracownikowi. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą towary analogiczne, jak opisane w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedne ze wskazanych w SIWZ towarów (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towarów objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zamówienie. Kwota zamówień będących przedmiotem Opcji na jakie mogą zostać złożone zamówienia wynosi do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 5 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych towarów zawarte w kosztorysie ofertowym. Ilość dostaw zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres dostaw mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednakże nie mniej niż 60 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 5 ust 1.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę sortów mundurowych dla służb mundurowych oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej o wartości dostaw nie mniejszej niż 70 000 tys. zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników upoważnionych do składania i podpisywania oferty, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek Nadleśnictwa Przysucha BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Radomiu nr rachunku: 17 2030 0045 1110 0000 0169 5650; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. 2016 poz. 359).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość dokonania zmiany umowy zgodnie z zapisami we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Pozostałe zmiany zgodnie z SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)