| GuidZP400 |
085f9158-5850-4fec-8bf6-fd0e64f3102d
|
| Biuletyn |
766774-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gdański Uniwersytet Medyczny
|
| Regon |
28862700000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Skłodowskiej-Curie
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-210
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(058) 349 12 23
|
| Zamawiajacy fax |
(058) 349 12 24
|
| Zamawiajacy email |
zp@gumed.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.gumed.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.gumed.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gumed.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gdański Uniwersytet Medyczny, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 1, III piętro, pokój 307, ul. Dębinki 7, Gdańsk 80-211
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/123/2020 Dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Głównej GUMed
|
| Numer referencyjny |
ZP/123/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Głównej GUMed.
2. Na przedmiot zamówienia składają się meble, opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ.
3. Zakres dostawy obejmuje w szczególności:
• dostawę przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego;
• wniesienie, rozładunek, rozpakowanie, montaż (skręcenie, umocowanie), we wskazanych pomieszczeniach;
• uprzątnięcie i wywiezienie wszelkich odpadów, opakowań (kartony, folie, palety itp.);
• dostarczenie dokumentów uprawniających Zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble:
• wykonane były z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów, które nie będą przedmiotem praw osób trzecich;
• spełniały wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie;
• objęte były minimum 24 miesięczną gwarancją Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert;
• były zgodne z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
35
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy
pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do gwarancji oraz zmian umowy zawarto w projekcie umowy
– załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub
inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub
przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na
których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski
żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego
powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; b) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na
podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu
którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź
zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz Wynagrodzenie
Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło; 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej
w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|