Dostawa zestawów materiałów biurowych w ramach projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 770039-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w postępowaniu przetargowym jest dostawa zestawów materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu: „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”. Materiały biurowe obejmują 15 pozycji asortymentu, których specyfikacja i łączna ilość wskazana jest w załączniku nr 1 do SIWZ - OPZ. Materiały biurowe podzielone są na 8 ( osiem ) rodzajów Zestawów, to jest Zestaw materiałów biurowych CDEW, Zestaw materiałów biurowych CMDW, Zestaw materiałów biurowych ULI 1-3, Zestaw materiałów biurowych ULI 4-8, Zestaw materiałów biurowych ULI SPP, Zestaw materiałów biurowych KLA, Zestaw materiałów biurowych LP, Zestaw materiałów biurowych AKW. 1 blok do flipchartów 408 szt. 2 blok rysunkowy kolorowy matowy 504 szt. 3 blok techniczny A3 806 szt. 4 blok techniczny A4 132 szt. 5 chusteczki czyszczące do ekranów 531 szt. 6 cienkopis 213 szt. 7 długopis 3672 szt. 8 klej w sztyfcie 44 szt. 9 kredki ołówkowe 220 szt. 10 marker suchościeralny 660 szt. 11 nożyczki szkolne 482 szt. 12 papier ksero 378 szt. 13 pisaki kolorowe 336 szt. 14 taśma klejąca 208 szt. 15 zakreślacz 734 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51b05232-bf2b-452c-b788-d29293c17e2f
Biuletyn 770039-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu
Regon 13915280000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górecka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8584700, 8584725
Zamawiajacy fax 618 523 329
Zamawiajacy email ewa.gryka@odn.poznan.pl
Adres strony url www.odnpoznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Postępowanie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, w ramach Poddziałania 8.1.3. Kształcenie ogólne - Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.odnpoznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.odnpoznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U z 2016r., poz.1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu; ul. Górecka 1, 60-201 Poznań; sekretariat ODN – II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów materiałów biurowych w ramach projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Numer referencyjny ODN-KG.IV/3210/30/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w postępowaniu przetargowym jest dostawa zestawów materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu: „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”. Materiały biurowe obejmują 15 pozycji asortymentu, których specyfikacja i łączna ilość wskazana jest w załączniku nr 1 do SIWZ - OPZ. Materiały biurowe podzielone są na 8 ( osiem ) rodzajów Zestawów, to jest Zestaw materiałów biurowych CDEW, Zestaw materiałów biurowych CMDW, Zestaw materiałów biurowych ULI 1-3, Zestaw materiałów biurowych ULI 4-8, Zestaw materiałów biurowych ULI SPP, Zestaw materiałów biurowych KLA, Zestaw materiałów biurowych LP, Zestaw materiałów biurowych AKW. 1 blok do flipchartów 408 szt. 2 blok rysunkowy kolorowy matowy 504 szt. 3 blok techniczny A3 806 szt. 4 blok techniczny A4 132 szt. 5 chusteczki czyszczące do ekranów 531 szt. 6 cienkopis 213 szt. 7 długopis 3672 szt. 8 klej w sztyfcie 44 szt. 9 kredki ołówkowe 220 szt. 10 marker suchościeralny 660 szt. 11 nożyczki szkolne 482 szt. 12 papier ksero 378 szt. 13 pisaki kolorowe 336 szt. 14 taśma klejąca 208 szt. 15 zakreślacz 734 szt.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy artykułów biurowych, o łącznej wartości co najmniej 80.000,00 (sto tysięcy) zł brutto, w tym jedna dostawa o wartości co najmniej 40.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona). - oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 3C. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).
Zakresie warunkow udzialu - aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2) i ust. 1 b) ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SIWZ (składane razem z ofertą) - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Formularz ofertowy – według Załącznika nr 2 do SIWZ, - próbki oferowanych materiałów biurowych w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)