| GuidZP400 |
2b66bd08-41e0-4ccb-bc0a-72a7e790ccb5
|
| Biuletyn |
770032-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Żegluga Świnoujska
|
| Regon |
81050494300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Władysława IV
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Świnoujście
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
72-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
913 214 267,
|
| Zamawiajacy fax |
913 279 979
|
| Zamawiajacy email |
t.koralewski@zegluga.swi.pl,
|
| Adres strony url |
http://zegluga.swi.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zegluga.swi.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów i środków czystości oraz środków ochrony na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej
|
| Numer referencyjny |
ZP/17/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów i środków czystości oraz środków ochrony na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej zgodnie z zapisami SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18143000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy, stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego w okresie nie dłuższym niż
3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówień będzie dotyczył świadczeń, które rzeczowo są objęte przedmiotem zamówienia podstawowego. Warunki zawarcia umowy będą kształtowane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzględnieniem różnic wynikających z czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Zostały określone w SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
uprawnienie do wykonywania określonej działalności (jeżeli dotyczy). Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, a w przypadku braku takiego obowiązku – oświadczenia Wykonawcy, że do prowadzonej działalności przepisy nie wymagają szczególnych uprawnień
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymaganą zdolność finansową lub ekonomiczną zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
Nr zadania Nazwa zadania Wartość zł
1 Środki czystości 70 000,00
2 Drobny sprzęt AGD 31 000,00
3 Czyściwo 6 500,00
4 Mydło 6 000,00
5 Środki ochrony 120 000,00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem
i zakresem przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na które Wykonawca składa ofertę, o wartości brutto (każda) min.
Nr zadania Nazwa zadania Wartość (zł)
1 Środki czystości 68 000,00
2 Drobny sprzęt AGD 29 000,00
3 Czyściwo 6 000,00
4 Mydło 5 500,00
5 Środki ochrony 110 000,00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wobec Wykonawców którzy złożyli ofertę w niniejszym postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. Jeżeli w postępowaniu ofertę złoży tylko jeden Wykonawca, Zamawiający odstępuje od przedmiotowego wymogu
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp. – oferowanych materiałów w wersji papierowej (w języku polskim), celem zweryfikowania, czy oferowany przedmiot postępowania jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany dotyczącej:
1) nastąpiła zmian nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia – w zakresie określenia przedmiotu umowy;
2) wprowadzenia zamienników o takich samych parametrach o ile nie będą droższe niż cena ofertowa
– w zakresie określenia przedmiotu umowy;
3) dopuszcza się zmianę ceny w przypadku zaproponowania obniżki ceny ofertowej przez Dostawcę;
4) zmiany cen mogą także nastąpić w wyniku zmiany stawki VAT oraz jeżeli przedmiot dostawy zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy. Aneks powinien zawierać uzasadnienie wraz z kalkulacją ceny;
5) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku
i zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie chyba, że niemożność sprzedaży po tej samej cenie wynika z przyczyn niezależnych od Dostawcy, w szczególności, jeżeli ze względu na cenę producenta dostarczenie produktu po umówionej cenie groziłoby Dostawcy stratą
– w takiej sytuacji dopuszcza się możliwość zmiany ceny;
6) zmiany Dostawcy, będącej wynikiem połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Dostawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
7) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej w § 4 ust. 2.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Środki czystości
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków czystości zgodnie z zapisami SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt AGD
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobnego sprzętu AGD zgodnie z zapisami SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Czyściwo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa czyściwa zgodnie z zapisami SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Mydło
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mydła zgodnie z zapisami SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Środki ochrony
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków ochrony zgodnie z zapisami SIWZ.
|
| | |