Dostawa artykułów i środków czystości oraz środków ochrony na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2021-01-04 00:00:00
Instytucja Żegluga Świnoujska
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Akcesoria ochronne,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 770032-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181430000, 392240008, 337119006, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów i środków czystości oraz środków ochrony na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej zgodnie z zapisami SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b66bd08-41e0-4ccb-bc0a-72a7e790ccb5
Biuletyn 770032-N-2020
Zamawiajacy nazwa Żegluga Świnoujska
Regon 81050494300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Władysława IV
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Świnoujście
Zamawiajacy kod pocztowy 72-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 913 214 267,
Zamawiajacy fax 913 279 979
Zamawiajacy email t.koralewski@zegluga.swi.pl,
Adres strony url http://zegluga.swi.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zegluga.swi.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów i środków czystości oraz środków ochrony na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej
Numer referencyjny ZP/17/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów i środków czystości oraz środków ochrony na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej zgodnie z zapisami SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18143000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy, stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówień będzie dotyczył świadczeń, które rzeczowo są objęte przedmiotem zamówienia podstawowego. Warunki zawarcia umowy będą kształtowane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzględnieniem różnic wynikających z czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zostały określone w SIWZ.
Okreslenie warunkow uprawnienie do wykonywania określonej działalności (jeżeli dotyczy). Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, a w przypadku braku takiego obowiązku – oświadczenia Wykonawcy, że do prowadzonej działalności przepisy nie wymagają szczególnych uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymaganą zdolność finansową lub ekonomiczną zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Nr zadania Nazwa zadania Wartość zł 1 Środki czystości 70 000,00 2 Drobny sprzęt AGD 31 000,00 3 Czyściwo 6 500,00 4 Mydło 6 000,00 5 Środki ochrony 120 000,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na które Wykonawca składa ofertę, o wartości brutto (każda) min. Nr zadania Nazwa zadania Wartość (zł) 1 Środki czystości 68 000,00 2 Drobny sprzęt AGD 29 000,00 3 Czyściwo 6 000,00 4 Mydło 5 500,00 5 Środki ochrony 110 000,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wobec Wykonawców którzy złożyli ofertę w niniejszym postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. Jeżeli w postępowaniu ofertę złoży tylko jeden Wykonawca, Zamawiający odstępuje od przedmiotowego wymogu
Inne dokumenty niewymienione Karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp. – oferowanych materiałów w wersji papierowej (w języku polskim), celem zweryfikowania, czy oferowany przedmiot postępowania jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany dotyczącej: 1) nastąpiła zmian nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia – w zakresie określenia przedmiotu umowy; 2) wprowadzenia zamienników o takich samych parametrach o ile nie będą droższe niż cena ofertowa – w zakresie określenia przedmiotu umowy; 3) dopuszcza się zmianę ceny w przypadku zaproponowania obniżki ceny ofertowej przez Dostawcę; 4) zmiany cen mogą także nastąpić w wyniku zmiany stawki VAT oraz jeżeli przedmiot dostawy zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy. Aneks powinien zawierać uzasadnienie wraz z kalkulacją ceny; 5) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku i zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie chyba, że niemożność sprzedaży po tej samej cenie wynika z przyczyn niezależnych od Dostawcy, w szczególności, jeżeli ze względu na cenę producenta dostarczenie produktu po umówionej cenie groziłoby Dostawcy stratą – w takiej sytuacji dopuszcza się możliwość zmiany ceny; 6) zmiany Dostawcy, będącej wynikiem połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Dostawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 7) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej w § 4 ust. 2.
IV 4 4 data 2021-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa środków czystości zgodnie z zapisami SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu AGD zgodnie z zapisami SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Czyściwo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa czyściwa zgodnie z zapisami SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mydło
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mydła zgodnie z zapisami SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Środki ochrony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa środków ochrony zgodnie z zapisami SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)