Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2021-01-04 00:00:00
Instytucja Brzeskie Centrum Medyczne
Miejscowość Brzeg
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769860-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411197, 331411166, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1- 2.18 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety zamówienia:
Pakiet nr 1 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ
Pakiet nr 2 - Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ;
Pakiet nr 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
Pakiet nr 4 – Dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran– wg załącznika nr 2.4 do SIWZ;
Pakiet nr 5 - Dostawa plastrów i folii chirurgicznych– wg załącznika nr 2.5 do SIWZ;
Pakiet nr 6 - Dostawa opatrunków specjalistycznych– wg załącznika nr 2.6 do SIWZ;
Pakiet nr 7 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ;
Pakiet nr 8 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ;
Pakiet nr 9 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ;
Pakiet nr 10 - Dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych –
wg załącznika nr 2.10 do SIWZ;
Pakiet nr 11 - Dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych –
wg załącznika nr 2.11 do SIWZ;
Pakiet nr 12 - Dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ;
Pakiet nr 13 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ;
Pakiet nr 14 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ;
Pakiet nr 15 - Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ;
Pakiet nr 16 - Dostawa podkładów, myjek i śliniaków – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ;
Pakiet nr 17 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta –
wg załącznika nr 2.17 do SIWZ;
Pakiet nr 18 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta –
wg załącznika nr 2.18 do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 52bb8569-f9f9-427a-a3e2-982987e0da00
Biuletyn 769860-N-2020
Zamawiajacy nazwa Brzeskie Centrum Medyczne
Regon 31343700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mossora
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Brzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 49-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 444 65 75,
Zamawiajacy fax 77 416 22 18
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl,
Adres strony url http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Adres strony internetowej http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://e-ProPublico.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-propublico.pl
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://e-ProPublico.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego
Numer referencyjny PN/28/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 18
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1- 2.18 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety zamówienia: Pakiet nr 1 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ Pakiet nr 2 - Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; Pakiet nr 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; Pakiet nr 4 – Dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran– wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; Pakiet nr 5 - Dostawa plastrów i folii chirurgicznych– wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; Pakiet nr 6 - Dostawa opatrunków specjalistycznych– wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; Pakiet nr 7 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; Pakiet nr 8 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; Pakiet nr 9 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; Pakiet nr 10 - Dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; Pakiet nr 11 - Dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ; Pakiet nr 12 - Dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ; Pakiet nr 13 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ; Pakiet nr 14 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ; Pakiet nr 15 - Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ; Pakiet nr 16 - Dostawa podkładów, myjek i śliniaków – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ; Pakiet nr 17 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.17 do SIWZ; Pakiet nr 18 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.18 do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow XVIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że " Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Brzeskie Centrum Medyczne w Brzegu, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg " inspektorem ochrony danych osobowych w Brzeskim Centrum Medycznym w Brzegu jest Pan Paweł Maziarczyk, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, tel: 77 / 444 65 36, adres e-mail: abi@bcmbrzeg.pl* " Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego"" - PN / 28 / 2020 " Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp" " Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; " obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; " konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; " w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; " posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; " nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy", na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy", na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy", na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, wymieniony powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Dokumenty dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 1 tabeli składa:  dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Załącznik nr 1 do SIWZ: Formularz Oferty 2) Załącznik nr 2.1-2.18 do SIWZ: Formularz asortymentowo-cenowy, 3) Jeśli dotyczy: Załącznik nr 6 do SIWZ: Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia 4) Jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą skłąda się pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy dostawy: Zgodnie z par.2 ust.4-12 wzoru umowy: 4.Ceny jednostkowe artykułów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek celnych wprowadzonych stosownymi aktami prawnymi. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach cen wynikających ze zmiany stawek celnych w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego. 5.Ceny jednostkowe artykułów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). W takim przypadku, w całym okresie trwania umowy, zmianie ulegnie kwota należnego podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego. 6.Artykuły objęte cenami urzędowymi będą rozliczane po cenach nie wyższych niż ceny urzędowe obowiązujące w dniu wystawienia faktury VAT. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia cen nie wyższych niż ceny urzędowe na artykuły dotychczas nie objęte cenami urzędowymi, od dnia ich obowiązywania zgodnie z wydawanymi aktami prawnymi w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach cen urzędowych w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego. 7.Zmiany cen, o których mowa w ust. 4, 5, 6 następują z mocy prawa i obowiązują od daty wejścia w życie odpowiednich aktów prawnych, pod warunkiem dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego. 8.Cen jednostkowe artykułów mogą ulec zmianie w przypadku wprowadzonej przez producenta zmiany wielkości opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej objętej przedmiotem umowy. 9.W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności, przede wszystkim takich jak wstrzymanie, wycofanie lub zakończenie produkcji artykułu objętego przedmiotem umowy, Strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników. W przypadku zaistnienia powyższej okoliczności strony przewidują zmianę ceny jednostkowej. 10.W przypadku wstrzymania, wycofania lub zakończenia produkcji danego artykułu i jednoczesnym braku jakichkolwiek odpowiedników, Strony będą uprawnione do rozwiązania umowy w zakresie dostawy przedmiotowego artykułu. Wstrzymanie, wycofanie lub zakończenie produkcji będzie udokumentowane przez Wykonawcę w postaci pisemnego oświadczenia producenta. Z kolei brak odpowiedników weryfikowany będzie przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez Wykonawcę (ceny niższe niż określone w niniejszej umowie). 12."Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym zmiany klasy wyrobu medycznego w przypadku, gdy producent wyrobu medycznego, w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG, dokona zmiany klasy tego wyrobu medycznego". Wzór umowy dzierżawy: Zgodnie z par.10 ust. 1-8 wzoru umowy: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania dostaw przez Wykonawcę, wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 ust. 1, może ulec zmianie (może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od skali wpływu powyższych zmian na koszty realizacji usług; 2) okresu trwania umowy, w przypadku niewyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy w trakcie trwania umowy, o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy; 3) zapisów dotyczących powołanych przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, przy czym od dnia ich wejścia w życie Strony zobowiązują się do realizowania przedmiotowej umowy zgodnie z tymi przepisami, niezależnie od wprowadzenia stosownych zmian w niniejszej umowie. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 1 pkt 1 następować będzie na wniosek Wykonawcy. Do wniosku o zmianę wynagrodzenia w przypadkach, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku wraz ze wykazaniem ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty realizacji umowy oraz określeniem stopnia, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 3. Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę kwoty wynagrodzenia z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowiązywania nowego wynagrodzenia. 4. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy może mieć miejsce wyłącznie wtedy, gdy zmiany, o których mowa w pkt 1 będą mieć wpływ na koszty realizacji umowy przez Wykonawcę. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1 - będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 6. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b-d - odnosić się będzie wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, oraz przepisów dotyczących zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. 7. Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę umowę na podstawie o której mowa w ust. 1 pkt 2 - 3, z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowiązywania nowych zapisów. 8. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić także Zamawiający, z co najmniej 30 dniowym uprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowiązywania nowych zapisów.
IV 4 4 data 2021-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran-
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu wraz z dzierżawą 2 pomp podciśnieniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu wraz z dzierżawą 2 pomp podciśnieniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Dostawa plastrów i folii chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastrów i folii chirurgicznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastrów i folii chirurgicznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Dostawa opatrunków specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Dostawa opatrunków specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Dostawa opatrunków specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Dostawa opatrunków specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.9 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.9 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.10 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.10 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - Dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.11 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.11 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - Dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.12 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.12 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.13 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.13 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.14 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.14 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 - Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.15 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.15 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16 - Dostawa podkładów, myjek i śliniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podkładów, myjek i śliniaków dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.16 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podkładów, myjek i śliniaków dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.16 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.17 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.17 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.18 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.18 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)