Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwany dalej OSA) o nowe funkcjonalności oraz przeprowadzenie analizy UX

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Centrum Archiwistyki Społecznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768705-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722620009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nowe funkcjonalności oraz przeprowadzenie analizy UX w szczególności polegająca na:
a. implementacji i wdrożeniu do obecnie użytkowanego przez Zamawiającego Otwartego Systemu Archiwizacji 5 nowych funkcjonalności:
● funkcjonalność nr 1: Stworzenie ról dla kont użytkowników OSA, różnych pod względem uprawnień: kierownik, redaktor, edytor,
● funkcjonalność nr 2: Funkcja kosza z automatycznym usuwaniem zawartości po określonym czasie w Panelu redaktora OSA,
● funkcjonalność nr 3: Implementacja technologii IIIF w celu zmiany sposobu wyświetlania plików cyfrowych,
● funkcjonalność nr 4: Zapewnienie możliwości streamingu dużych plików audio i wideo oraz poprawa synchronizacji odtwarzania – transkrypcja audio i wideo,
● funkcjonalność nr 5: Umożliwienie użytkownikom dostępu do statystyk dot. archiwów.
b. przeprowadzeniu analizy UX oraz stworzenie raportu z jej wykonania dla: Portalu (w nowej wersji, pod adresem zbioryspoleczne.pl) oraz Panelu redaktora OSA
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający słownik pojęć, ogólny opis działalności CAS oraz Otwartego Systemu Archiwizacji oraz szczegółowe opisy funkcjonalności stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 00f14838-1efd-48e0-b5dd-7e283f5b68ed
Biuletyn 768705-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Archiwistyki Społecznej
Regon 385444632
Zamawiajacy adres ulica Tadeusza Rejtana
Zamawiajacy adres numer domu 17 25/26/27
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 222941100,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email m.zadrzynski@cas.archiwa.org,
Adres strony url www.archiwa.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.archiwa.org
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://cas.bip-e.pl/cas/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Archiwistyki Społecznej ul. Rejtana 17, lok. 25/26/27, 02-516 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwany dalej OSA) o nowe funkcjonalności oraz przeprowadzenie analizy UX
Numer referencyjny 1/12/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nowe funkcjonalności oraz przeprowadzenie analizy UX w szczególności polegająca na: a. implementacji i wdrożeniu do obecnie użytkowanego przez Zamawiającego Otwartego Systemu Archiwizacji 5 nowych funkcjonalności: ● funkcjonalność nr 1: Stworzenie ról dla kont użytkowników OSA, różnych pod względem uprawnień: kierownik, redaktor, edytor, ● funkcjonalność nr 2: Funkcja kosza z automatycznym usuwaniem zawartości po określonym czasie w Panelu redaktora OSA, ● funkcjonalność nr 3: Implementacja technologii IIIF w celu zmiany sposobu wyświetlania plików cyfrowych, ● funkcjonalność nr 4: Zapewnienie możliwości streamingu dużych plików audio i wideo oraz poprawa synchronizacji odtwarzania – transkrypcja audio i wideo, ● funkcjonalność nr 5: Umożliwienie użytkownikom dostępu do statystyk dot. archiwów. b. przeprowadzeniu analizy UX oraz stworzenie raportu z jej wykonania dla: Portalu (w nowej wersji, pod adresem zbioryspoleczne.pl) oraz Panelu redaktora OSA 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający słownik pojęć, ogólny opis działalności CAS oraz Otwartego Systemu Archiwizacji oraz szczegółowe opisy funkcjonalności stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72262000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-10-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ● Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 3 usługi w zakresie budowy i/lub rozbudowy systemów informatycznych bazodanowych, w tym minimum jedna usługa o wartości co najmniej 300 000,00 PLN wykonana w ramach jednego kontraktu (umowy) ● Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia co najmniej 5 osobowym zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, który odpowiednio do osoby i jej roli w realizacji zamówienia spełnia następujące wymagania: 1. Kierownik projektu a. posiada wykształcenie wyższe, b. posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem Prince2 Practitioner, AgilePM Practitioner lub Professional Scrum Product Owner I lub na poziomie wyższym. Zamawiający dopuszcza certyfikaty równoważne. Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie wykazanie przez Wykonawcę certyfikatu analogicznego, co do zakresu wskazanych powyżej certyfikatów, co jest rozumiane jako: a)analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat, b) analogiczny stopień poziomu kompetencji, c) analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu, d) analogiczny okres i zakres szkolenia, jeśli uzyskanie certyfikatu uzależnione jest od odbycia szkolenia. c. posiada minimum 5 letnie doświadczenie w branży IT, d. pełnił funkcję kierownika lub koordynatora projektu w co najmniej 1 (jednym) projekcie informatycznym polegającym na budowie i/lub rozbudowie i wdrożeniu systemu bazodanowego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto. System musiał być wykonany i odebrany w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania oferty. 2. Programista front-end a. posiada wykształcenie wyższe, b. posiada minimum 3 letnie doświadczenie pracy w charakterze programisty front-end, z wykorzystaniem technologii: JavaScript, HTML5, CSS3, REST API, c. uczestniczył jako programista front-end w realizacji minimum jednego projektu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto, wykonanego w technologii JavaScript, z wykorzystaniem framework Ember.js lub React.js lub AngularJS. Projekt musiał być wykonany i odebrany w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert. 3. Programista back-end a. posiada wykształcenie wyższe, b. posiada minimum 3 letnie doświadczenie pracy w charakterze programisty back-end, z wykorzystaniem technologii Java, Spring, Spring Boot i Spring Security, PostgreSql, Elasticsearch, Spock, JUnit; c. uczestniczył jako programista back-end w realizacji minimum jednego projektu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto, z wykorzystaniem frameworka Spring w tym Spring Security i Spring Boot oraz bazy danych Postgresql i Elasticsearch. Projekt musiał być wykonany i odebrany w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert. 4. Tester oprogramowania a. posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie testowania systemów informatycznych, b. uczestniczył jako tester oprogramowania w realizacji minimum dwóch projektów informatycznych polegających na budowie i/lub rozbudowie i wdrożeniu systemów bazodanowych o wartości nie mniej niż 30 000,00 PLN brutto każdy. Projekty musiały być wykonane i odebrane w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert. 5. Analityk UX a. posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku analityka UX; b. zrealizował minimum trzy analizy UX , każda na kwotę minimum 10 000,00 PLN brutto. Analizy musiały być wykonane i odebrane w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert Zamawiający nie dopuszcza aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję (rolę) w realizacji zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w Rozdziale 5, pkt. 1 ppkt 2) lit. c), wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz usług, musi zawierać: a. opis przedmiotu usługi i oraz wartość usługi (nazwę i krótki opis usługi), b. daty wykonania usługi (w układzie: dd-mm-rrrr), c. odbiorców (co najmniej nazwy odbiorców wykonanych usług ), d. rodzaj doświadczenia (własne, innego podmiotu), Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty muszą być wystawione przez Odbiorcę przedmiotu zamówienia. b) wykaz osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, zawierający informację o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Przedłożony dokument musi potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w Rozdziale 5 pkt. 1 pkt 2) lit c) SIWZ , wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień Umowy, w zakresie: a) osób wskazanych w załączniku nr 7 do Umowy oraz Kierownika Zespołu Wykonawcy, wymienionego w § 13 umowy. Zmienione osoby muszą spełniać kryteria zgodnie wskazane w powyższym załączniku; b) terminu realizacji niniejszej umowy, za zgodą Zamawiającego, w przypadku kiedy Strony podejmą wspólnie taką decyzję, a opóźnienie w realizacji nie będzie zawinione przez Wykonawcę; c) uzasadnionej przyczyny technicznej, w szczególności ujawnionymi na etapie prac, konieczności zmiany zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji lub też gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy; d) zmiany sposobu i terminu wykonania przedmiotu Umowy wynikającej z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; e) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy wynikających ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy, w szczególności mających wpływ na konieczność zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych; f) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy wynikającej z okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a które mają istotny wpływ na prawidłową realizację przedmiotu Umowy; g) zmiany zakresu zadań i zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy z konieczności zmiany zakresu Umowy, wynikającej z powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnymi warunkami;
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)