Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 2 im. Adama Mickiewicza w Ciechanowie, ul. Orylska 9

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Powiat Ciechanowski z siedzibą w Ciechanowie - Zespół Szkół Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Ciechanowie
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768557-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 im. Adama Mickiewicza, ul. Orylska 9, 06-400 Ciechanów”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załącznikach asortymentowo – ilościowo - cenowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 do Formularza ofertowego.
Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części i dopuszcza składanie ofert częściowych:
Część 1 – „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich”
Część 2 – „Dostawa produktów mleczarskich”.
Część 3 – „Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych”.
Część 4 – „Dostawa różnych artykułów spożywczych”.
Część 5 – „Dostawa ryb mrożonych, wędzonych, solonych i warzyw mrożonych”.
Część 6 – „Dostawa owoców i warzyw”.
Część 7 – „Dostawa jajek”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dc16625b-bf1b-4aec-b317-7e67017d92a7
Biuletyn 768557-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Ciechanowski z siedzibą w Ciechanowie - Zespół Szkół Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Ciechanowie
Regon 13037770600000
Zamawiajacy adres ulica Orylska
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Ciechanów
Zamawiajacy kod pocztowy 06-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 23 672 34 48; 23 672 29 26,
Zamawiajacy fax 23 672 38 57
Zamawiajacy email zs2.ciechanow@gmail.com,
Adres strony url zs2.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja zs2bip.ciechanow24.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 2 im. Adama Mickiewicza w Ciechanowie, ul. Orylska 9
Numer referencyjny ZS 2 A-343/4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 im. Adama Mickiewicza, ul. Orylska 9, 06-400 Ciechanów”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załącznikach asortymentowo – ilościowo - cenowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 do Formularza ofertowego. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części i dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1 – „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich” Część 2 – „Dostawa produktów mleczarskich”. Część 3 – „Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych”. Część 4 – „Dostawa różnych artykułów spożywczych”. Część 5 – „Dostawa ryb mrożonych, wędzonych, solonych i warzyw mrożonych”. Część 6 – „Dostawa owoców i warzyw”. Część 7 – „Dostawa jajek”.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2022-02-16T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniej niż: Część 1 – „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich”: 5 000 PLN Część 2 – „Dostawa produktów mleczarskich”: 20 000 PLN Część 3 – „Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych”: 30 000 PLN Część 4 – „Dostawa różnych artykułów spożywczych”: 20 000 PLN Część 5 – „Dostawa ryb mrożonych, wędzonych, solonych i warzyw mrożonych”: 10 000 PLN Część 6 – „Dostawa owoców i warzyw”: 30 000 PLN Część 7 – „Dostawa jajek”: 1 000 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a w przypadku rolników indywidualnych oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2018 r. poz. 1445 ze zm.). .Jeżeli Wykonawca, wykazuje spełnianie warunków, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3. Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 3 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. 1-2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż: Część 1 – „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich”: 5 000 PLN Część 2 – „Dostawa produktów mleczarskich”: 20 000 PLN Część 3 – „Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych”: 30 000 PLN Część 4 – „Dostawa różnych artykułów spożywczych”: 20 000 PLN Część 5 – „Dostawa ryb mrożonych, wędzonych, solonych i warzyw mrożonych”: 10 000 PLN Część 6 – „Dostawa owoców i warzyw”: 30 000 PLN Część 7 – „Dostawa jajek”: 1 000 PLN
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego ściśle wg. wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - Formularz ofertowy wraz z załącznikiem – Formularz asortymentowo – ilościowo – cenowy (część1, 2, 3, 4, 5, 6, 7). Jeśli Wykonawca składa ofertę na kilka części to w - Formularzu oferty powinien zaznaczyć na które części składa ofertę i dołącza odpowiednią ilość formularzy asortymentowo – ilościowo – cenowych oraz pozostałych załączników: - Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - Zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 3 do SIWZ, - Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. -- Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Tryb udzielenia zamowienia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja dotycząca przetwarzania i ochrony danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest: Zespół Szkół nr 2 (dane adresowe 06-400 Ciechanów,ul. Orylska 9; • dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Zespole Szkół nr 2 tel.504420558, e-mail: merel@wp.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę: artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 2 im. Adama Mickiewicza w Ciechanowie, ul. Orylska 9, nr: ZS 2 A – 343/4/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - rodzaj i ilości dostaw uszczegółowione są w tabeli Załącznika nr 1 a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów mleczarskich - rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach Załącznika nr 1 b.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach Załącznika nr 1 c.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa różnych artykułów spożywczych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa różnych artykułów spożywczych - rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach Załącznika nr 1 d.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa ryb mrożonych, wędzonych, solonych i warzyw mrożonych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb mrożonych, wędzonych, solonych i warzyw mrożonych - rodzaje i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach Załącznika nr 1 e.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa owoców i warzyw - rodzaje i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach Załącznika nr 1 f.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa jaj.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jaj - rodzaje i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach Załącznika nr 1 g.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)