Zamówienie wspólne na dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla jednostek Województwa Dolnośląskiego

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2020-12-30 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769376-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla 18 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wojewódzkich osób prawnych i spółek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 18 zadań:
1 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
2 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu
3 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu
4 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Szkoły Policealnej Medycznej im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu
5 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
6 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
7 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej
8 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu
9 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu
10 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy
11 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
12 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych
13 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy
14 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
15 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie
16 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
17 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Sanatoriów Dolnośląskich Sp. z o.o.
18 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz w stanowiącym załącznik do IPU OPZ. IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość dla poszczególnych Zamawiających, określonych w rozdziale I SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest odrębny dla każdego z zadań.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c669656-0689-48e2-b7d9-68945e920fb0
Biuletyn 769376-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Regon 93195038200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże J. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 12-14
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717769643
Zamawiajacy fax +48717769141
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@umwd.pl
Adres strony url https://umwd-dolnyslask. logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie 11 - RPO Pomoc Techniczna 2014-2020 – RPDS.11.01.00-02-0038/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Informacje dodatkowe zamawiajacy Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1) w kwestiach formalnych – Piotr Kołowrotkiewicz 2) w kwestiach merytorycznych – Patryk Fidecki, e-mail: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą przy ul. Wybrzeże J.Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław działa na podstawie uchwały Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 1307/VI/19 z dnia 8 października 2019r. w sprawie wyznaczenia Wspólnego Zamawiającego do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych w imieniu własnym oraz jako pełnomocnik (na zasadzie art.16 ust.4 ustawy) wskazanych wyżej Zamawiających, z którymi zostaną zawarte odrębne umowy o wykonanie poszczególnych zadań wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia publicznego.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50- 411 Wrocław, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Zamówienie wspólne na dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla jednostek Województwa Dolnośląskiego
Numer referencyjny DU-Z-IV.272.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla 18 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wojewódzkich osób prawnych i spółek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 18 zadań: 1 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu 2 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu 3 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu 4 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Szkoły Policealnej Medycznej im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu 5 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu 6 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu 7 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej 8 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu 9 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu 10 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy 11 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy 12 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych 13 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy 14 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach 15 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie 16 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu 17 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Sanatoriów Dolnośląskich Sp. z o.o. 18 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz w stanowiącym załącznik do IPU OPZ. IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość dla poszczególnych Zamawiających, określonych w rozdziale I SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest odrębny dla każdego z zadań. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 492125,43
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2.Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich wniniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Ad. pkt III.3) ogłoszenia ("WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI") - Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany określono w IPU-załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 170480,35
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8397,59
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23652,04
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Szkoły Policealnej Medycznej im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7215,68
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Szkoły Policealnej Medycznej im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12955,79
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17795,75
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18027,04
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15974,87
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19209,76
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12740,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 62599,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14226,21
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9270,36
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9622,25
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5332,88
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33458,18
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Sanatoriów Dolnośląskich Sp. z o.o.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44586,88
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Sanatoriów Dolnośląskich Sp. z o.o. opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6580,80
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu opisanych w sekcji II.4) ogłoszenia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)