DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771649-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, z możliwością zastosowania prawa opcji, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również transport urządzeń do siedziby Zamawiającego.
Wymagania ogólne:
1. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami, oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów
i wymagań technicznych, funkcjonalnych oraz gwarancji zawiera załącznik 1 do SIWZ
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
4. Przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
6. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (wersja przekształcona), zgodnie z Dziennikiem Urzędowym UE z dnia 13 lutego 2008 r.
7. Zamawiający w stosunku do systemu operacyjnego laptopów dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane w SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ, wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne urządzenia lub funkcjonalności muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadać stosowne dopuszczenia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego urządzenia lub funkcjonalności są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia o zakup maksymalnie: 11 szt. laptopów, 11 szt. stacji dokujących, 22 szt. monitorów, 11 szt. klawiatur i myszy, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 11 szt. zestawów kabli. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienia objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu każdorazowo zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w imieniu Zamawiającego obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016//679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), Dz. Urz. UE L nr 119 str. 1, (dalej: „RODO”).

Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie obowiązywać przez 12 miesięcy od daty jej zawarcia.
Zamówienie w zakresie podstawowym musi zostać wykonane w terminie do 14 dni liczonych od udzielania zamówienia, tj. zawarcia umowy.
Zamówienie w zakresie prawa opcji musi zostać wykonane każdorazowo w terminie do 14 dni liczonych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przesłanego na adres e-mailowy Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3133134c-2af9-4fb1-8128-bfbccd56ddda
Biuletyn 771649-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza
Regon 384298430
Zamawiajacy adres ulica Nawojki
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-072
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6323355, (12)6323355
Zamawiajacy email legal@sano.science, monika.golska@cyfronet.pl
Adres strony url https://sano.science/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Międzynarodowe Agendy Badawcze PLUS Centre for New Methods in Computational Diagnostics and Personalised Therapy (FNP, POIR); nr umowy MAB PLUS/2019/13, Projekt Sano (H2020, Teaming for Excellence Phase 2); nr umowy: 857533
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 10
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://sano.science/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę oraz załączone do niej dokumenty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty wraz z pozostałymi dokumentami w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nawojki 11 30-072 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer referencyjny 12/2020/Z
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, z możliwością zastosowania prawa opcji, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również transport urządzeń do siedziby Zamawiającego. Wymagania ogólne: 1. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami, oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych, funkcjonalnych oraz gwarancji zawiera załącznik 1 do SIWZ 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 4. Przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 6. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (wersja przekształcona), zgodnie z Dziennikiem Urzędowym UE z dnia 13 lutego 2008 r. 7. Zamawiający w stosunku do systemu operacyjnego laptopów dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane w SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ, wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne urządzenia lub funkcjonalności muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadać stosowne dopuszczenia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego urządzenia lub funkcjonalności są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia o zakup maksymalnie: 11 szt. laptopów, 11 szt. stacji dokujących, 22 szt. monitorów, 11 szt. klawiatur i myszy, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 11 szt. zestawów kabli. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienia objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu każdorazowo zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w imieniu Zamawiającego obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016//679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), Dz. Urz. UE L nr 119 str. 1, (dalej: „RODO”). Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie obowiązywać przez 12 miesięcy od daty jej zawarcia. Zamówienie w zakresie podstawowym musi zostać wykonane w terminie do 14 dni liczonych od udzielania zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamówienie w zakresie prawa opcji musi zostać wykonane każdorazowo w terminie do 14 dni liczonych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przesłanego na adres e-mailowy Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp): 1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, 1.2. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty o których mowa w pkt 1.1. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa: 2.1. w pkt. 1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy dotyczące terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument dotyczyć musi każdego z Wykonawców. Na zawartość oferty składa się wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącym opis oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie treść oferty Do oferty należy załączyć: 1.1. oświadczenia wskazane w punkcie VI. 1 SIWZ sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez pełnomocnika, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 1.3. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zobowiązanie musi być podpisane przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji, w zakresie zgodnym z treścią zobowiązania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany Umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny Umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji Przedmiot Umowy poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, braku osoby odpowiedzialnej za odbiór, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu §8 wzoru umowy , w tym zaistnieją okoliczności związane z obecnością wirusa SARS-CoV-2, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie Umowy; 2) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; 3) zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta Przedmiotu Umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w § 3 ust. 1 Umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści Oferty; 4) zmiany podwykonawcy w szczególności ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji Przedmiot Umowy przy pomocy podwykonawców; 5) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony 2. Ponadto dopuszcza się zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy Umowy przez inny podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy PZP, w razie gdy nastąpiło połączenie, podział, przekształcenie, upadłość, restrukturyzacja, nabycie dotychczasowego Wykonawcy lub nabycie jego przedsiębiorstwa przez ww. podmiot. 3. Niezależnie od postanowień ust. 1 oraz 2, Strony umowy mogą dokonywać nieistotnych zmian umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 5 w zw. z ust. 1e ustawy PZP, poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 4 ust. 13 Umowy.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydajność procesora (WP)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Waga komputera przenośnego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Łączna cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)