GuidZP400 |
55d734f3-463a-481f-b6a0-803ceaba3a5b
|
Biuletyn |
771295-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
22196438500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 768 42 81, 58 468 46 40
|
Zamawiajacy fax |
58 761 46 29, 58 768 48 29
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
|
Adres strony url |
www.coprenicus.gda.pl
|
Adres strony internetowej |
bip.copernicus.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.copernicus.gda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.copernicus.gda.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
|
Numer referencyjny |
D10.251.128.E.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego. Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 5 części.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów. Najpóźniej przed dniem zawarcia umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzorniki kolorów oferowanego asortymentu oraz karty katalogowe z fotografią wyrobu.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w
postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w
postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Projekt umowy (który stanowi załącznik do SIWZ) zawiera szczegółowe informacje dot. zakresu oraz
zasad wprowadzania zmian do umowy. Zgodnie z paragrafem 8 projektu umowy istotne zmiany umowy
mogą dotyczyć: 1) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań w sytuacji, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy, 2) wydłużenia terminu jej obowiązywania o 6 miesięcy, 3) cen określonych w załączniku do umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy.
|
IV 4 4 data |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 data |
2021-02-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa butów operacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów operacyjnych dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o.
Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży roboczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej (kurtek przeciwdeszczowych, bezrękawników) dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o.
Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży roboczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej (bezrękawników pikowanych) dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży roboczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej (kurtek przeciwdeszczowych) dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży roboczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej (koszulek polo, polarów, spodni, bezrękawników ocieplanych, kurtek ocieplanych, koszul) dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
|
| |