Dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-04 00:00:00
Instytucja Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771295-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego. Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 5 części.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów. Najpóźniej przed dniem zawarcia umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzorniki kolorów oferowanego asortymentu oraz karty katalogowe z fotografią wyrobu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55d734f3-463a-481f-b6a0-803ceaba3a5b
Biuletyn 771295-N-2020
Zamawiajacy nazwa Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 22196438500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 1-6
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 768 42 81, 58 468 46 40
Zamawiajacy fax 58 761 46 29, 58 768 48 29
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
Adres strony url www.coprenicus.gda.pl
Adres strony internetowej bip.copernicus.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.copernicus.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.copernicus.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Numer referencyjny D10.251.128.E.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego. Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 5 części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów. Najpóźniej przed dniem zawarcia umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzorniki kolorów oferowanego asortymentu oraz karty katalogowe z fotografią wyrobu.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Projekt umowy (który stanowi załącznik do SIWZ) zawiera szczegółowe informacje dot. zakresu oraz zasad wprowadzania zmian do umowy. Zgodnie z paragrafem 8 projektu umowy istotne zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań w sytuacji, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy, 2) wydłużenia terminu jej obowiązywania o 6 miesięcy, 3) cen określonych w załączniku do umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy.
IV 4 4 data 2021-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2021-02-02T00:00:00+01:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa butów operacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów operacyjnych dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej (kurtek przeciwdeszczowych, bezrękawników) dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej (bezrękawników pikowanych) dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej (kurtek przeciwdeszczowych) dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej (koszulek polo, polarów, spodni, bezrękawników ocieplanych, kurtek ocieplanych, koszul) dla pracowników Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 5 – Projekty umów.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 98,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)