GuidZP400 |
293bec09-3bc2-4156-b1b2-6ca11f0d7f53
|
Biuletyn |
771106-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
|
Regon |
10946700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Nowy Targ
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42377
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-141
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7779230, 7779231
|
Zamawiajacy fax |
717 779 229
|
Zamawiajacy email |
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.wroc.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.um.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
FoodSHIFT2030 - Projekt finansowany ze środków programu ramowego Unii Europejskiej w zakresie badań naukowych i innowacji „Horyzont 2020” na podstawie umowy o udzielenie dotacji nr 862716.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 136
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego FoodSHIFT2030
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/89/2020/WWE
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego FoodSHIFT2030, którego lokalnym partnerem jest Wydział Wody i Energii Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Rodzaj gadżetów: konewka duża, konewka mała, łopatka, motyczka, pazurki lub grabki, zapaska ogrodnicza, metalowa butelka termiczna, zestaw ogrodniczy dla dzieci, torba na zakupy z długimi i krótkimi uszami, Pendrive 32 GB i 64 GB, zestaw trzech wielorazowych woreczków na owoce/warzywa, tabliczki do oznaczania roślin, nasiona ziół, warzyw i kwiatów. Szczegóły w dokumentacji postępowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
Okres, w którym mowa w Sekcji II.8) niniejszego ogłoszenia oznacza 56 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu jeśli wykaże on, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych (gadżetów) na kwotę 12.000,00 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania opisanego warunku wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty pełnomocnictwo Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego, po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy,
b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone w pkt 2 sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
4. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: - zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, - zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami - zmiana danych teleadresowych.
5. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 4 nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
Przewidziane okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2021-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|