Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego FoodSHIFT2030

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771106-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego FoodSHIFT2030, którego lokalnym partnerem jest Wydział Wody i Energii Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Rodzaj gadżetów: konewka duża, konewka mała, łopatka, motyczka, pazurki lub grabki, zapaska ogrodnicza, metalowa butelka termiczna, zestaw ogrodniczy dla dzieci, torba na zakupy z długimi i krótkimi uszami, Pendrive 32 GB i 64 GB, zestaw trzech wielorazowych woreczków na owoce/warzywa, tabliczki do oznaczania roślin, nasiona ziół, warzyw i kwiatów. Szczegóły w dokumentacji postępowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 293bec09-3bc2-4156-b1b2-6ca11f0d7f53
Biuletyn 771106-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Regon 10946700000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Nowy Targ
Zamawiajacy adres numer domu 42377
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7779230, 7779231
Zamawiajacy fax 717 779 229
Zamawiajacy email tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony url http://bip.um.wroc.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.um.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu FoodSHIFT2030 - Projekt finansowany ze środków programu ramowego Unii Europejskiej w zakresie badań naukowych i innowacji „Horyzont 2020” na podstawie umowy o udzielenie dotacji nr 862716.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 136
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego FoodSHIFT2030
Numer referencyjny ZP/PN/89/2020/WWE
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego FoodSHIFT2030, którego lokalnym partnerem jest Wydział Wody i Energii Urzędu Miejskiego Wrocławia. Rodzaj gadżetów: konewka duża, konewka mała, łopatka, motyczka, pazurki lub grabki, zapaska ogrodnicza, metalowa butelka termiczna, zestaw ogrodniczy dla dzieci, torba na zakupy z długimi i krótkimi uszami, Pendrive 32 GB i 64 GB, zestaw trzech wielorazowych woreczków na owoce/warzywa, tabliczki do oznaczania roślin, nasiona ziół, warzyw i kwiatów. Szczegóły w dokumentacji postępowania.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow Okres, w którym mowa w Sekcji II.8) niniejszego ogłoszenia oznacza 56 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu jeśli wykaże on, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych (gadżetów) na kwotę 12.000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania opisanego warunku wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty pełnomocnictwo Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego, po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone w pkt 2 sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. 4. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: - zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, - zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami - zmiana danych teleadresowych. 5. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 4 nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. Przewidziane okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Kryterium społeczne
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)