Usługa świadczenia opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal (pakiet 1), dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo – księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego (pakiet nr 2).

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777299-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 1 jest świadczenie opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal użytkowanego przez Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 2 jest dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo – księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego.
Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 1 stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.
Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 2 stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8060802-9018-4eb9-8e09-94c0983fcc65
Biuletyn 777299-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica W.K. Roentgena
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22/570-94-60,
Zamawiajacy fax 22/570-94-60
Zamawiajacy email Monika.Szwarczewska@coi.pl,
Adres strony url www.pib-nio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pib-nio.pl; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pib-nio.pl; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający mając na względzie obecną sytuację zagrożenia epidemicznego i wynikające z niej ograniczenia, dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególnosci składanie ofert, oświadczeń oraz dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Nazwa nadana zamowieniu Usługa świadczenia opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal (pakiet 1), dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo – księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego (pakiet nr 2).
Numer referencyjny PN-295/20/DW
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 1 jest świadczenie opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal użytkowanego przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 2 jest dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo – księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 1 stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 2 stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Terminy wykonania przedmiotu zamówienia; Pakiet nr 1 – przez okres 1 (jednego) miesiąca od daty zawarcia umowy; Pakiet nr 2 – wdrożenie systemu tj. wykonanie etapów I-VI zakończone podpisaniem końcowym protokołem odbioru systemu, w terminie do 9 miesięcy od daty zawarcia umowy. Świadczenie opieki serwisowej i powdrożeniowej w terminie kolejnych 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru systemu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca : w zakresie pakietu nr 1 a. wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) usługę rodzajowo odpowiadającą usłudze wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem oprogramowania narzędziowego wykorzystywanego przez Zamawiającego tj. PROHIX Software oraz Report Portal. Za usługę rodzajowo odpowiadającą usłudze wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna każdą usługę, która polegała na świadczeniu usług serwisowych dla systemu kontrolingowego wykorzystującego oprogramowanie PROPHIX Software oraz Report Portal w okresie co najmniej 6 miesięcy, a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 4 000,00 PLN brutto, w zakresie pakietu nr 2 b. wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej zamówienie na: - jedną usługę polegającej na wdrożeniu systemu obejmującego funkcjonalność kontrolingu tj. minimum rachunek kosztów i przychodów, wycenę procedur medycznych i świadczeń medycznych, rachunek kosztów leczenia pacjentów, analizę wskaźnikową wraz ze świadczeniem opieki serwisowej wdrożonego systemu; - jedną usługę polegającej na wdrożeniu systemu obejmującego funkcjonalność kontrolingu w zakresie: portalu pracowniczego, planowania i ewidencji czasu pracy, urlopów, ocen okresowych, szkoleń, ankiet, wraz ze świadczeniem opieki serwisowej wdrożonego systemu, o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza wykazanie realizacji ww. usług w ramach jednego zamówień c. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 (jedną) osobą posiadającą wymienione kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie pakietu nr 1, tj.: konsultantem posiadającym: 1) minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w serwisowaniu systemów kontrolingowych podmiotu leczniczego, z wykorzystaniem oprogramowania narzędziowego PROPHIX Software oraz oprogramowania narzędziowego Report Portal lub z wykorzystaniem oprogramowania o rozwiązaniach równoważnych, który uczestniczył w wykonaniu co najmniej 2 usług serwisowych spełniających ww. wymagania realizowanych przez okres minimum 12 miesięcy. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie rozwiązania w zakresie oprogramowania, które odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności produktom lub rozwiązaniom wskazanym wyżej przez Zamawiającego, 2) minimum 5-letnie doświadczenie w serwisowaniu systemów kontrolingowych podmiotu leczniczego wykorzystujących dane z systemu klasy ERP, który uczestniczył w wykonaniu co najmniej 2 usług serwisowych spełniających ww. wymagania realizowanych przez okres minimum 12 miesięcy; d. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami wskazanymi w wykazie osób, posiadającymi wymienione niżej kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie pakietu nr 2, tj.: 1) każda z wykazanych osób posiada minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu, budowie, wdrażaniu oraz rozwoju i serwisowaniu systemów kontrolingowych; 2) min. 1 jedna osoba posiada minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu, budowie i wdrażaniu aplikacji z wykorzystaniem oprogramowania narzędziowego PROPHIX Software lub z wykorzystaniem oprogramowania o rozwiązaniach równoważnych; 3) min. 1 osoba posiada minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu, budowie i wdrażaniu portali BI z wykorzystaniem oprogramowania narzędziowego Report Portal lub z wykorzystaniem oprogramowania o rozwiązaniach równoważnych; 4) min. 1 osoba posiada minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu, budowie i wdrażaniu procesów ETL wykorzystujących dane z systemu SIMPLE.ERP lub z systemu o rozwiązaniach równoważnych; Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie rozwiązania w zakresie oprogramowania, które odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności produktom lub rozwiązaniom wskazanym wyżej przez Zamawiającego; poparte osobistym udziałem w minimum 2 projektach/ usługach obejmujących ww. wymagania (wymagany opis doświadczenia w wykazie osób w sposób umożliwiający weryfikację spełnienia warunku udziału w postępowaniu) – dotyczy pkt 1) – 4) 5) min. 1 osoba posiada wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu usług rozwojowych i serwisowych poświadczone certyfikatem ITIL® V3 Intermediate Qualification: Operational Support and Analysis lub certyfikatem równoważnym wydanym przez właściwą, niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą. Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny do wskazanego powyżej, w szczególności pod względem dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy certyfikat, potwierdzony egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem), wydanym przez właściwą, niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą. Zamawiający dopuszcza wykazanie jednej, dwóch lub trzech osób pod warunkiem, że osoba/osoby wyznaczone spełniają wszystkie wskazane wyżej warunki w zakresie kwalifikacji i doświadczenia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego; Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, niżej wymienionych dokumentów o ile ten nie wskazał w OŚWIADCZENIU miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu/-ów złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat (Pakiet 1)/ (Pakiet 2) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, które powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług zgodnie z opisem w pkt. 1.1 a-b, zgodnie z zakresem składanej oferty, wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykaz osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz osób zgodnie z opisem w pkt. 1.1 c-d, zgodnie z zakresem składanej oferty, wg wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza). Rodzaje dokumentów zasady ich składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia, podmioty udostępniające zasoby, podwykonawców oraz podmioty zagraniczne zostały opisane w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z treścią załączników nr 8.1/8.2 do SIWZ.
IV 6 1 srodki ochrony W przypadku, gdy Wykonawca chce zastrzec informacje zawarte w ofercie, powinien: a) Załączyć szczegółowe uzasadnienie wykazujące, iż zastrzeżone w ofercie informacje spełniają łącznie trzy warunki: ─ Mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inni posiadający wartość gospodarczą, ─ Nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, ─ Podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. b) Dane objęte tajemnicą przedsiębiorstwa załączyć do oferty w sposób umożliwiający utajnienie tej części oferty np. złoży utajnione informacje w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spiąć (zszyć) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty z jednoczesnym załączeniem do oferty oświadczenia o treści „ Informacje zawarte na stronach od nr....... do nr........ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom niniejszego postępowania”.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa; 2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w NIO-PIB w Warszawie, adres email: iod@pib-nio.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-295/20/DW, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Świadczenie opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal użytkowanego przez Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 1 jest świadczenie opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal użytkowanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 1 stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo – księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet nr 2 – wdrożenie systemu tj. wykonanie etapów I-VI zakończone podpisaniem końcowym protokołem odbioru systemu, w terminie do 9 miesięcy od daty zawarcia umowy. Świadczenie opieki serwisowej i powdrożeniowej w terminie kolejnych 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru systemu.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 2 jest dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo – księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 2 stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)