GuidZP400 |
8c46c39a-e1a6-44d3-a365-c586796dbe61
|
Biuletyn |
775839-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Borkowice
|
Regon |
67022354000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ks. Jana Wiśniewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Borkowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-422
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 6757910; 6757960
|
Zamawiajacy fax |
48 6757910 wew. 115
|
Zamawiajacy email |
gmina@borkowice.asi.pl
|
Adres strony url |
www.borkowice.bip.gmina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPOWM na lata 2014 -2020, "E-gmina- rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów i Gminy Gielniów", Działanie 2.1 "E-usługi", Poddziałnie 2.1.1. "E-usługi dla Mazowsza"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Zamówienie realizowane będzie przez Gminę Borkowice jako Lidera projektu E-gmina - rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów i Gminy Gielniów na podstawie Umowy partnerstwa na rzecz realizacji projektu.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.borkowice.bip.gmina.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Borkowicach, ul. ks. Jana Wiśniewskiego 42, 26-422 Borkowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
E-gmina- rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów, Gminy Gielniów
|
Numer referencyjny |
ZP.9/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa licencji oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług publicznych w ramach projektu „E-gmina – rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów i Gminy Gielniów” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020: Działania 2.1 E-usługi, Poddziałania 2.1.1 E-usługi dla Mazowsza, typ projektu: Informatyzacja administracji publicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
72268000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-10-01T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W zakresie doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia polegające na dostawie oraz wdrożeniu wraz ze świadczeniem opieki gwarancyjnej i serwisowej autorskiego systemu informatycznego w jednostce administracji publicznej, przy czym każde z wykazanych zamówień, obejmowało dostawę i wdrożenie co najmniej
Systemu klasy EZD (zawierającego moduły tj.: planowania i realizacji budżetu, repozytorium dokumentów, archiwum zakładowego, ewidencji czasu pracy) zintegrowanego z platformą ePUAP, Biuletynem Informacji Publicznej dla ponad 36 Użytkowników;
Portalu/Platformy typu eUrząd (Elektronicznego Biura Obsługi Klienta) zintegrowanego z platformą ePUAP oraz Systemem klasy EZD;
Opracowaniu i uruchomieniu co najmniej 10 e-usług na platformie ePUAP i na Portalu/Platformy typu eUrząd (Elektronicznego Biura Obsługi Klienta).
2. W zakresie potencjału osobowego, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a. Kierownik Projektu – posiadający/a niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych (tj. w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert kierował/a wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych – od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) zakończonych sukcesem – odebranych przez Zamawiającego, pełniąc funkcję kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu projektowego i była odpowiedzialna za wykonanie projektu), o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każdego z projektów. Posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu zarzadzania projektami i potwierdzoną ważnym certyfikatem Prince2 lub równoważnym na poziomie wyższym niż podstawowy - potwierdzającym wiedzę i doświadczenie z zakresu: przygotowania projektu, zarządzania strategicznego projektem, inicjowania projektu, sterowania etapem, zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, zarzadzania wytwarzaniem produktów, zarzadzanie zakresem etapu oraz zamykaniem projektu.
b. Szef Programistów – posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów w projektach informatycznych, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert kierowała wykonaniem zakończonych sukcesem tj. odebranych przez Zamawiającego co najmniej dwóch projektów informatycznych w zakresie koordynacji prac programistycznych zespołu programistów (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) pełniąc funkcje kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu programistów i była odpowiedzialna za prawidłowość wykonania obowiązków programistycznych).
c. Specjalista ds. wdrożeń systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (co najmniej cztery osoby) posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonała prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych zakończonych sukcesem – odebranych przez Zamawiającego obejmujących wdrożenie systemu EZD w jednostkach administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każdego z projektów.
d. Specjalista ds. Wsparcia Klienta - co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie dot. oferowanego systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD) działającym w jednostce administracji publicznej poparte co najmniej trzyletnią praktyką pracy w charakterze specjalisty wspierającego środkami komunikacji teleinformatycznej umożliwiającą rozwiązywanie zgłaszanych usterek i udzielanie porad.
e. Programista systemów informatycznych - (co najmniej cztery osoby), posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie programowania i testowania systemów informatycznych - każda z osób, tj. posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (np. teleinformatyka itp.) i w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace programistyczne i/lub integracyjne, w co najmniej dwóch projektach informatycznych zakończonych sukcesem – odebranych przez Zamawiającego obejmujących swoim zakresem prace programistyczne w zakresie systemu EZD, Portalu klasy eUrząd – Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
f. co najmniej jedną osobą na stanowisko dewelopera usług elektronicznych posiadającą doświadczenie w zakresie pisania wzorów dokumentów elektronicznych oraz opracowywania i uruchamiania usług elektronicznych na platformie ePUAP, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty w co najmniej dwóch projektach zakończonych sukcesem – odebranych przez Zamawiającego, w których w każdym opracował co najmniej 5 wzorów dokumentów elektronicznych, które zostały opublikowane w CRWDE, oraz przygotował (do tych wzorów dokumentów elektronicznych) formularze elektroniczne, które funkcjonowały lub funkcjonują na platformie ePUAP w ramach skrzynki podawczej ePUAP, przy czym Wykonawca nie może wykazać tych samych wzorów dokumentów elektronicznych, Wykonawca będzie obowiązany wskazać numery wzorów z CRWDE opracowanych przez proponowanego specjalistę.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zgodne z treścią załącznika nr 3
|
Zakresie warunkow udzialu |
. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ( tj.: potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy , usługi wymagań określonych przez zamawiającego) :
- zestaw testowy – 2 dyski (jeden dysk przenośny i jeden dysk zapasowy, na których przekaże próbkę oferowanych systemów w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, które posiadają funkcjonalności opisane w załączniku A i zainstalowanymi wszystkimi modułami / funkcjonalnościami zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zał. nr A do SIWZ wraz z działającą testową bazą danych zgodną z wymaganiami SIWZ oraz wszelkimi niezbędnymi do prawidłowego działania systemu elementami umożliwiającymi właściwe działanie systemu takimi jak zmienne środowiskowe, biblioteki systemowe, komponenty systemu operacyjnego w tym zainstalowane przeglądarki internetowe (co najmniej MS Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz ofertowy ( zał.nr 1 ) + zał.1A ;
b) Potwierdzenie wniesienia wadium
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią załącznika nr 4; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Uwaga!
Jeżeli w formularzu ofertowym Wykonawca oświadczy, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej, nie musi składać oświadczenia, zał.nr 4,
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału – w przypadku gdy wykonawca zamierza korzystać z udostępnionego potencjału, -Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy – w przypadku gdy Formularz oferty podpisany jest przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym albo Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwa, powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz.164 z późn.zm).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 złotych (słownie:
pięć tysięcy złotych).
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form:
a) pieniądzu (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez
Zamawiającego),
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)
3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona wyłącznie przelewem na Rachunek Bankowy: BS. Przysucha . Filia Borkowice nr-26914510793100037420000011. z adnotacją: „wadium przetargowe“ , w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego.
4. Zamawiający uzna, że wadium wniesione przelewem zostało wniesione w terminie, jeżeli przed upływem wyżej określonego terminu nastąpiło uznanie wyżej wskazanego rachunku bankowego o kwotę wadium. Do oferty należy dołączyć pokwitowanie wniesienia wadium.
5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy dołączyć w formie oryginału do oferty.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 Pzp ust. 1 pkt 1 dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy:
1) w zakresie terminów wskazanych w umowie – w przypadku, gdy dochowanie pierwotnie wskazanych terminów jest z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe lub wiązać się może z poważną szkodą po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności zaistnienia zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, wystąpienia siły wyższej, działania osób trzecich niezależnych od stron umowy;
2) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy - w przypadku:
a) zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania umowy, a stawką po zmianie;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3) w zakresie osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji umowy, o ile są one personalnie w umowie wskazane. W przypadku zmiany osób po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić te osoby osobami posiadającymi takie same wymagania, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia i spełniające te same warunki określone w SIWZ.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. b i c zmiana podmiotowa umowy dopuszczalna będzie także wówczas, gdy:
1) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
2) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
3. Powyższe warunki zmiany umowy nie uchybiają pozostałym warunkom aneksowania określonym w art. 144 ust. 1 PZP.
4. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
5. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2021-01-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Borkowice, siedziba Administratora: Borkowice, ul. ks. Jana Wiśniewskiego 42, 26-422 Borkowice;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Borkowicach jest Pani Agnieszka Radtke z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych za pomocą adresu poczty elektronicznej e-mail : iod@borkowice.pl ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „E-gmina – rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów i Gminy Gielniów”. z dnia 28.12.2020r. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
18.1 Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
20.3 Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
20.4 Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
20.5 Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
20.6 Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
|