E-gmina- rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów, Gminy Gielniów

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Gmina Borkowice
Miejscowość Borkowice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 775839-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa licencji oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług publicznych w ramach projektu „E-gmina – rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów i Gminy Gielniów” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020: Działania 2.1 E-usługi, Poddziałania 2.1.1 E-usługi dla Mazowsza, typ projektu: Informatyzacja administracji publicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c46c39a-e1a6-44d3-a365-c586796dbe61
Biuletyn 775839-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Borkowice
Regon 67022354000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ks. Jana Wiśniewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Borkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 26-422
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 6757910; 6757960
Zamawiajacy fax 48 6757910 wew. 115
Zamawiajacy email gmina@borkowice.asi.pl
Adres strony url www.borkowice.bip.gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPOWM na lata 2014 -2020, "E-gmina- rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów i Gminy Gielniów", Działanie 2.1 "E-usługi", Poddziałnie 2.1.1. "E-usługi dla Mazowsza"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Zamówienie realizowane będzie przez Gminę Borkowice jako Lidera projektu E-gmina - rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów i Gminy Gielniów na podstawie Umowy partnerstwa na rzecz realizacji projektu.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.borkowice.bip.gmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Borkowicach, ul. ks. Jana Wiśniewskiego 42, 26-422 Borkowice
Nazwa nadana zamowieniu E-gmina- rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów, Gminy Gielniów
Numer referencyjny ZP.9/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa licencji oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług publicznych w ramach projektu „E-gmina – rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów i Gminy Gielniów” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020: Działania 2.1 E-usługi, Poddziałania 2.1.1 E-usługi dla Mazowsza, typ projektu: Informatyzacja administracji publicznej.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-10-01T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W zakresie doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia polegające na dostawie oraz wdrożeniu wraz ze świadczeniem opieki gwarancyjnej i serwisowej autorskiego systemu informatycznego w jednostce administracji publicznej, przy czym każde z wykazanych zamówień, obejmowało dostawę i wdrożenie co najmniej  Systemu klasy EZD (zawierającego moduły tj.: planowania i realizacji budżetu, repozytorium dokumentów, archiwum zakładowego, ewidencji czasu pracy) zintegrowanego z platformą ePUAP, Biuletynem Informacji Publicznej dla ponad 36 Użytkowników;  Portalu/Platformy typu eUrząd (Elektronicznego Biura Obsługi Klienta) zintegrowanego z platformą ePUAP oraz Systemem klasy EZD;  Opracowaniu i uruchomieniu co najmniej 10 e-usług na platformie ePUAP i na Portalu/Platformy typu eUrząd (Elektronicznego Biura Obsługi Klienta). 2. W zakresie potencjału osobowego, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. Kierownik Projektu – posiadający/a niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych (tj. w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert kierował/a wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych – od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) zakończonych sukcesem – odebranych przez Zamawiającego, pełniąc funkcję kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu projektowego i była odpowiedzialna za wykonanie projektu), o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każdego z projektów. Posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu zarzadzania projektami i potwierdzoną ważnym certyfikatem Prince2 lub równoważnym na poziomie wyższym niż podstawowy - potwierdzającym wiedzę i doświadczenie z zakresu: przygotowania projektu, zarządzania strategicznego projektem, inicjowania projektu, sterowania etapem, zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, zarzadzania wytwarzaniem produktów, zarzadzanie zakresem etapu oraz zamykaniem projektu. b. Szef Programistów – posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów w projektach informatycznych, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert kierowała wykonaniem zakończonych sukcesem tj. odebranych przez Zamawiającego co najmniej dwóch projektów informatycznych w zakresie koordynacji prac programistycznych zespołu programistów (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) pełniąc funkcje kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu programistów i była odpowiedzialna za prawidłowość wykonania obowiązków programistycznych). c. Specjalista ds. wdrożeń systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (co najmniej cztery osoby) posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonała prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych zakończonych sukcesem – odebranych przez Zamawiającego obejmujących wdrożenie systemu EZD w jednostkach administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każdego z projektów. d. Specjalista ds. Wsparcia Klienta - co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie dot. oferowanego systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD) działającym w jednostce administracji publicznej poparte co najmniej trzyletnią praktyką pracy w charakterze specjalisty wspierającego środkami komunikacji teleinformatycznej umożliwiającą rozwiązywanie zgłaszanych usterek i udzielanie porad. e. Programista systemów informatycznych - (co najmniej cztery osoby), posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie programowania i testowania systemów informatycznych - każda z osób, tj. posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (np. teleinformatyka itp.) i w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace programistyczne i/lub integracyjne, w co najmniej dwóch projektach informatycznych zakończonych sukcesem – odebranych przez Zamawiającego obejmujących swoim zakresem prace programistyczne w zakresie systemu EZD, Portalu klasy eUrząd – Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. f. co najmniej jedną osobą na stanowisko dewelopera usług elektronicznych posiadającą doświadczenie w zakresie pisania wzorów dokumentów elektronicznych oraz opracowywania i uruchamiania usług elektronicznych na platformie ePUAP, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty w co najmniej dwóch projektach zakończonych sukcesem – odebranych przez Zamawiającego, w których w każdym opracował co najmniej 5 wzorów dokumentów elektronicznych, które zostały opublikowane w CRWDE, oraz przygotował (do tych wzorów dokumentów elektronicznych) formularze elektroniczne, które funkcjonowały lub funkcjonują na platformie ePUAP w ramach skrzynki podawczej ePUAP, przy czym Wykonawca nie może wykazać tych samych wzorów dokumentów elektronicznych, Wykonawca będzie obowiązany wskazać numery wzorów z CRWDE opracowanych przez proponowanego specjalistę.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zgodne z treścią załącznika nr 3
Zakresie warunkow udzialu . Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci . Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ( tj.: potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy , usługi wymagań określonych przez zamawiającego) : - zestaw testowy – 2 dyski (jeden dysk przenośny i jeden dysk zapasowy, na których przekaże próbkę oferowanych systemów w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, które posiadają funkcjonalności opisane w załączniku A i zainstalowanymi wszystkimi modułami / funkcjonalnościami zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zał. nr A do SIWZ wraz z działającą testową bazą danych zgodną z wymaganiami SIWZ oraz wszelkimi niezbędnymi do prawidłowego działania systemu elementami umożliwiającymi właściwe działanie systemu takimi jak zmienne środowiskowe, biblioteki systemowe, komponenty systemu operacyjnego w tym zainstalowane przeglądarki internetowe (co najmniej MS Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome).
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz ofertowy ( zał.nr 1 ) + zał.1A ; b) Potwierdzenie wniesienia wadium Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią załącznika nr 4; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! Jeżeli w formularzu ofertowym Wykonawca oświadczy, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej, nie musi składać oświadczenia, zał.nr 4, - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału – w przypadku gdy wykonawca zamierza korzystać z udostępnionego potencjału, -Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy – w przypadku gdy Formularz oferty podpisany jest przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym albo Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwa, powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz.164 z późn.zm).
Czy wadium 1
Wadium 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form: a) pieniądzu (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona wyłącznie przelewem na Rachunek Bankowy: BS. Przysucha . Filia Borkowice nr-26914510793100037420000011. z adnotacją: „wadium przetargowe“ , w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający uzna, że wadium wniesione przelewem zostało wniesione w terminie, jeżeli przed upływem wyżej określonego terminu nastąpiło uznanie wyżej wskazanego rachunku bankowego o kwotę wadium. Do oferty należy dołączyć pokwitowanie wniesienia wadium. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy dołączyć w formie oryginału do oferty. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Pzp ust. 1 pkt 1 dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: 1) w zakresie terminów wskazanych w umowie – w przypadku, gdy dochowanie pierwotnie wskazanych terminów jest z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe lub wiązać się może z poważną szkodą po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności zaistnienia zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, wystąpienia siły wyższej, działania osób trzecich niezależnych od stron umowy; 2) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy - w przypadku: a) zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania umowy, a stawką po zmianie; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3) w zakresie osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji umowy, o ile są one personalnie w umowie wskazane. W przypadku zmiany osób po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić te osoby osobami posiadającymi takie same wymagania, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia i spełniające te same warunki określone w SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. b i c zmiana podmiotowa umowy dopuszczalna będzie także wówczas, gdy: 1) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 2) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 3. Powyższe warunki zmiany umowy nie uchybiają pozostałym warunkom aneksowania określonym w art. 144 ust. 1 PZP. 4. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 5. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Borkowice, siedziba Administratora: Borkowice, ul. ks. Jana Wiśniewskiego 42, 26-422 Borkowice;  inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Borkowicach jest Pani Agnieszka Radtke z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych za pomocą adresu poczty elektronicznej e-mail : iod@borkowice.pl ;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „E-gmina – rozwój cyfrowych usług publicznych dla mieszkańców Gminy Borkowice, Gminy Klwów i Gminy Gielniów”. z dnia 28.12.2020r. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 18.1 Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.* 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 20.3 Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 20.4 Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 20.5 Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 20.6 Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu asysty technicznej i opieki serwisowej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)