Dostawa wyposażenia do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-02-02 00:00:00
Instytucja Gmina Stawiguda
Miejscowość Stawiguda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Tkaniny włókiennicze i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776178-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 192000008, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie
CZĘŚĆ I – Dostawa i montaż kurtyny
CZĘŚĆ II – Dostawa krzeseł
w ramach zadania: Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e518c368-ab9a-4cd6-99f2-186cf3d3f0af
Biuletyn 776178-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Stawiguda
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Olsztyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Stawiguda
Zamawiajacy kod pocztowy 11-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 126 475
Zamawiajacy fax 895 126 910
Zamawiajacy email e-mail: stawiguda@stawiguda.com.pl
Adres strony url bip.stawiguda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.stawiguda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda - Biuro Obsługi Klienta. Z uwagi na panującą pandemię COVID-19 w celu złożenia oferty osobę składającą ofertę prosi się o wykonanie telefonu pod nr 89 512 68 39. Pracownik Urzędu Gminy zejdzie i odbierze ofertę.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie
Numer referencyjny BiZ.271.1.47.2020.NSA
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyposażenia do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie CZĘŚĆ I – Dostawa i montaż kurtyny CZĘŚĆ II – Dostawa krzeseł w ramach zadania: Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie.
Cpv glowny przedmiot 19200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci karty katalogowe oferowanego wyposażenia lub opis oferowanego wyposażenia w przypadku braku kart katalogowych
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1do SIWZ; 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3) Informacja art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Informacja art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6; 6) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 6A.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w okolicznościach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-02-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I – Dostawa i montaż kurtyny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kurtyny wraz z akcesoriami: a) kurtyna główna o wymiarach 3,6 x 9,00 mb, rozsuwana dwustronnie na pół, wykonana z materiału z atestem trudnozapalności, kolor do uzgodnienia na etapie realizacji inwestycji, b) mechanizm elektryczny do kurtyny, c) podzespoły potrzebne do montażu kurtyny. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany jest do pobrania wymiarów z natury. Dostarczany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom i powinien posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II – Dostawa krzeseł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 140 szt. krzeseł tapicerowanych typu ISO. Kolorystyka do uzgodnienia na etapie realizacji inwestycji.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)