Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem do żłobka w Piaskach

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-20 00:00:00
Instytucja Gmina Jędrzejów
Miejscowość Jędrzejów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble przedszkolne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777219-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 397111000, 302130005, 397134306, 391410002, 375200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje
Część 1 pn.: „Dostawa mebli do żłobka w Piaskach”,
Część 2 pn.: „Dostawa sprzętu kuchennego do żłobka w Piaskach”,
Część 3 pn.: „Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do żłobka w Piaskach”,
Część 4 pn.: „Dostawa sprzętu elektronicznego do żłobka w Piaskach”,
Część 5: pn. „Dostawa sprzętu i narzędzi do żłobka w Piaskach”,
Część 6: pn.: „Dostawa wyposażenia gastronomicznego do żłobka w Piaskach”,
Część 7: pn.: „Dostawa i montaż placu zabaw przy żłobku w Piaskach”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 1-7 do SIWZ oraz w pkt. 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 125a5e9a-f7cc-41dd-bfda-a267a2c8934e
Biuletyn 777219-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Jędrzejów
Regon 29100977400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 11 Listopada
Zamawiajacy miejscowosc Jędrzejów
Zamawiajacy kod pocztowy 28-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 861 010
Zamawiajacy fax 413 861 267
Zamawiajacy email marta.prawda@umjedrzejow.pl
Adres strony url www.umjedrzejow.pl , www.jedrzejow.eobip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia w części 1 i 2 realizowany jest w ramach rządowego programu "MALUCH+ 2020". Przedmiot zamówienia w części od 3 do 7 realizowany jest w ramach projektu pn. „Żłobek w Piaskach” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 20202 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jedrzejow.eobip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 18a ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.) składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się - w formie pisemnej pod rygorem nieważności - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem do żłobka w Piaskach
Numer referencyjny RIZP.271.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje Część 1 pn.: „Dostawa mebli do żłobka w Piaskach”, Część 2 pn.: „Dostawa sprzętu kuchennego do żłobka w Piaskach”, Część 3 pn.: „Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do żłobka w Piaskach”, Część 4 pn.: „Dostawa sprzętu elektronicznego do żłobka w Piaskach”, Część 5: pn. „Dostawa sprzętu i narzędzi do żłobka w Piaskach”, Część 6: pn.: „Dostawa wyposażenia gastronomicznego do żłobka w Piaskach”, Część 7: pn.: „Dostawa i montaż placu zabaw przy żłobku w Piaskach” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 1-7 do SIWZ oraz w pkt. 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu wykonawca winien złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu, składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. W odniesieniu do wykonawcy, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 - 14 i 16–20 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza self-cleaning. Wobec tego wykonawca może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Prawo zamówień publicznych , przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewni temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
Inne dokumenty niewymienione 1) Do oferty sporządzonej zgodnie z formularzem ofertowym przygotowanym zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ należy załączyć: a) formularz cenowy dla danej części przedmiotu zamówienia przygotowany zgodnie z załącznikiem 1-7 do SIWZ b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ, c) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 11 do SIWZ, d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) Każdy Wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.jedrzejow.eobip.pl) , informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy lub wprowadzenie do niej dodatkowych postanowień może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Wprowadzenie zmian do postanowień niniejszej umowy lub dodatkowych postanowień jest możliwe jedynie w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian lub dodatkowych postanowień wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy. 3. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w tym paragrafie: 1.1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne, dokonać takich zmian jakości, ilości lub technologii zakresu objętego przedmiotem umowy lub jego części, jeżeli uzna, że są one niezbędne do uzyskania celu oznaczonego w umowie, a Wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń: 1) zmniejszyć zakres przedmiotu umowy, 2) pominąć część zakresu przedmiotu umowy, 3) dokonać zmiany zakresu przedmiotu umowy 1.2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym ceny netto pozostaną niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne zgodnie z niżej podanymi zasadami: - zmiany określone w pkt 2) i 3) mogą zostać wprowadzone jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę a wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy dokumenty, z których w sposób jednoznaczny będzie wynikać kto otrzymuje i w jakim zakresie otrzymuje minimalne wynagrodzenia za pracę ustalone na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę w zakresie realizacji zamówienia. Ponadto wykonawca ma określić kto i w jakim zakresie jest zatrudniony na umowę o pracę w związku z jego pracą należałoby zwiększać wynagrodzenie o wartość zmiany wynikającej z zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Brak takiej informacji przed podpisaniem umowy może oznaczać, że wykonawca założył, iż zmiany podane w niniejszym punkcie (poza zmianą stawki podatku od towarów i usług) nie będą miały wpływu na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W przeciwnym wypadku wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, iż nie był on wstanie dostarczyć takiej informacji we wskazanym terminie. 4) wykonania mniejszego zakresu przedmiotu umowy niż zakres określony przez Zamawiającego na etapie złożenia oferty, wynikającego z rezygnacji z części przedmiotu umowy i wystąpienia okoliczności, o których mowa w umowie, 5) konieczność wprowadzenia zmian w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku zmiany technologii wykonania, będących następstwem wykonywania poleceń Zamawiającego. 1.3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, co może nastąpić m.in. w przypadku: 1) niemożności realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a będących wynikiem opóźnień w wykonaniu robót budowlanych na terenie Żłobka w Piaskach, prowadzonych jednocześnie na zlecenie Zamawiającego, 2) konieczności zmiany zakresu przedmiotu umowy będącego następstwem zmiany technologii wykonania, 3) wystąpienia innych okoliczności poza wynikającymi z uchybienia Wykonawcy lub za, które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 4) gdy umowa nie może być realizowana z powodu zdarzeń losowych jak również siły wyższej lub następstw siły wyższej. Przez termin: - „zdarzenie losowe” rozumie się jako zdarzenie zależne od losu - kolei, wydarzeń życia. Zdarzenia losowe mogą być spowodowane nie tylko działaniem sił przyrody, ale również działaniami ludzi, pod warunkiem jednak, że zachowane są przesłanki „losowości”, tzn. musi to być zdarzenie nieprzewidywalne, niezależnie od woli człowieka i nie do uniknięcia mimo zachowania należytej staranności”. - „siła wyższa” rozumie się np. akt terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze stron i którym żadna ze stron nie mogła zapobiec, 5) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu umowy, 6) zmiany zasad realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od woli Stron, które będą miały bezpośredni wpływ na realizację umowy, a będą korzystne dla Zamawiającego, 7) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron niniejszej umowy. 1.4. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 1.5. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców - podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 1.6. Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zaproponowana przez Wykonawcę, na dane stanowisko, osoba wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż Zamawiający określił na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 1.7. Zamawiający dopuszcza zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w formularzu ofertowym, w szczególności w sytuacji, gdyby zastosowanie pierwotnie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy pozwalającej na zaoszczędzenie czasu lub kosztów realizacji umowy, jak również kosztów późniejszej eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości wykonanego przedmiotu umowy. 1.8. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu płatności. 1.9. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można było usunąć w inny sposób, a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji. 1.10. Zamawiający dopuszcza zmianę oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 1.11. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę. W odniesieniu do zapisów ust. 1.10. – 1.11. nie ma konieczności zmiany umowy w drodze aneksu do umowy. 5. Opisane w ust. 4 postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiana umowy w przypadkach określonych w ust. 4 może nastąpić w drodze aneksu do umowy na umotywowany wniosek Wykonawcy. 6. Jeżeli zajdzie konieczność zaniechania wykonania części przedmiotu umowy, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy sporządzą protokół konieczności określający zakres rzeczowo-finansowy przedmiotu umowy konieczny do zaniechania. 7. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania zmiany przedmiotu umowy, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy sporządza protokół konieczności określający zakres rzeczowo-finansowy przedmiotu umowy ulegającego zmianie. W takiej sytuacji rozliczenie zakresu przedmiotu umowy, który uległ zmianie nastąpi na podstawie kalkulacji cenowej przedstawionej przez Wykonawcę w oparciu o obowiązujące ceny rynkowe
IV 4 4 data 2021-01-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do żłobka w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pkt. 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu kuchennego do żłobka w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w pkt. 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do żłobka w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ oraz w pkt. 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu elektronicznego do żłobka w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ oraz w pkt. 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu i narzędzi do żłobka w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713430-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ oraz w pkt. 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia gastronomicznego do żłobka w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ oraz w pkt. 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż placu zabaw przy żłobku w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ oraz w pkt. 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)