świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 3 części

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-13 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776497-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 3 części:
CZĘŚĆ 1: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemów MAGISTRAT i EUROBUDŻET w zakresie modułów MAGISTRAT/Księgowość Analityczna Należności MICOMP_KAN – moduły Ewidencja nieruchomości, Umowy i faktury oraz Przekształcenia w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021r , w zakresie pozostałych modułów wyszczególnionych w SOPZ pkt. 6.4 - w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r. (Załącznik nr 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
CZĘŚĆ 2: Świadczenie usług związanych z serwisem programu komputerowego - asysty technicznej i serwisowania systemu PlanB – Planowanie, Prognozowanie i Realizacja Budżetu oraz systemu CESARZ Sprawozdawczość budżetowa wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r. (Załącznik nr 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
CZĘŚĆ 3: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami – EDICTA wdrożonego w Urzędzie Miasta Częstochowy w okresie od dnia podpisania do 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawierają załączniki do specyfikacji.
Termin wykonania zamówienia:
a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy.
b) zakończenie :
- CZĘŚĆ 1 i 2: 31 stycznia 2022 r.
- CZĘŚĆ 3: 31 grudnia 2021 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0f7583a-b013-4093-9633-397002df21e9
Biuletyn 776497-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Regon 15139900200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śląska
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48343707100
Zamawiajacy fax +48343707170
Zamawiajacy email przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Adres strony url www.czestochowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.czestochowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 3 części
Numer referencyjny IZ.271.83.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 3 części: CZĘŚĆ 1: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemów MAGISTRAT i EUROBUDŻET w zakresie modułów MAGISTRAT/Księgowość Analityczna Należności MICOMP_KAN – moduły Ewidencja nieruchomości, Umowy i faktury oraz Przekształcenia w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021r , w zakresie pozostałych modułów wyszczególnionych w SOPZ pkt. 6.4 - w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r. (Załącznik nr 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) CZĘŚĆ 2: Świadczenie usług związanych z serwisem programu komputerowego - asysty technicznej i serwisowania systemu PlanB – Planowanie, Prognozowanie i Realizacja Budżetu oraz systemu CESARZ Sprawozdawczość budżetowa wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r. (Załącznik nr 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) CZĘŚĆ 3: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami – EDICTA wdrożonego w Urzędzie Miasta Częstochowy w okresie od dnia podpisania do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawierają załączniki do specyfikacji. Termin wykonania zamówienia: a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy. b) zakończenie : - CZĘŚĆ 1 i 2: 31 stycznia 2022 r. - CZĘŚĆ 3: 31 grudnia 2021 r.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy. b) zakończenie : - CZĘŚĆ 1 i 2: 31 stycznia 2022 r. - CZĘŚĆ 3: 31 grudnia 2021 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Spełnianie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy, dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli: 1. Dotyczy tylko CZĘŚCI 1: Wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto każda, polegających na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy usług serwisowych i eksploatacyjnych zintegrowanych systemów finansowo-podatkowych. W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). 2. Dotyczy tylko CZĘŚCI 2: Wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, polegających na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy usług serwisowych aplikacji wspomagających planowanie i realizację budżetu w jednostkach samorządu terytorialnego. W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). 3. Dotyczy tylko CZĘŚCI 3: Wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy usług serwisowych aplikacji do elektronicznego zarządzania dokumentacją w jednostkach samorządu terytorialnego. 4. Dotyczy wszystkich części: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać, że wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by przetwarzanie powierzonych danych spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób których dane dotyczą, a w szczególności, że spełnia wymagania określone w art. 28 i 32 RODO . Jako potwierdzenie Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty podpisane Oświadczenie o spełnianiu wymogów RODO
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych usług zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 5.3. SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2021-01-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena ryczałtowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)