Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Izba Celna w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Energetyków 55
|
Nr domu |
55
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-952
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4805500
|
Fax |
091 4805801
|
Internet |
www.ic-szczecin.pl
|
Regon |
00014384000000
|
E-mail |
ic-szczecin@szc.mofnet.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
|
Wiedza |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
|
Potencjał |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
|
Zdolne |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
|
Sytuacja |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Kod trybu zamówienia |
LE
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza w okresie realizacji umowy możliwość dostarczania papieru innego niż zaproponowany przed podpisaniem umowy pod warunkiem, że oferowany papier będzie posiadał parametry techniczne takie same lub wyższe jak wymagane w niniejszym ogłoszeniu
|
Kod kryterium |
A
|
Etapy licytacji |
1
|
Czas trwania etapu |
licytacja zakończy się jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
https://licytacje.uzp.gov.pl
|
Licytacja IV.4.7 |
www.ic-szczecin.pl
|
Licytacja IV.4.8 |
1.Wymagania formalne: Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani na platformie licytacji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji.
2.Wymagania techniczne: komputer z systemem operacyjnym Windows-Linux, przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, podłączenie do sieci Internet
|
Licytacja IV.4.9 |
1.Licytacja biegnie według czasu podawanego na platformie licytacji elektronicznych UZP.
2.W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
4.W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto za wykonanie całego zamówienia, wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką.
5.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 200.00 zł.
6.W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
7.Po zakończeniu licytacji system automatycznie wygeneruje: nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta zwyciężyła. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
8.Wykonawcy przystępujący do licytacji powinni dokładnie zapoznać się z informacjami zawartymi na platformie (Samouczek, Regulamin)
|
Data składania wniosków |
04/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce składania wniosków |
Siedziba Izby Celnej w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin - pokój nr 21 (kancelaria)
|
Termin otwarcia licytacji |
Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi w terminie 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert, o godz. 10.00. Zaproszenia do składania ofert zostaną przesłane Wykonawcom drogą elektroniczną lub faksową
|
Wartość zamknięcia licytacji |
Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego lub gdy w okresie 10 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Istotne postanowienia |
1.Przedmiotem umowy jest sprzedaż wraz z dostarczeniem papieru kserograficznego marki (producent, nazwa handlowa), o parametrach i w ilościach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczanie obejmuje transport, rozładunek i wniesienie towaru do pomieszczenia magazynowego zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego.
2.Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie (partiami), w miarę potrzeb Zamawiającego, licząc od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy lub do dnia wyczerpania przedmiotu zamówienia.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia w zakresie nie większym niż 20% ilości każdego formatu papieru będącego przedmiotem zamówienia.
4.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania stałej ceny jednostkowej netto za ryzę papieru formatu A4 w wysokości zł oraz papieru formatu A3 w wysokości zł, przez cały okres obowiązywania umowy.
5.Dostarczenie partii papieru zostanie każdorazowo poprzedzone zamówieniem, złożonym przez Zamawiającego drogą faksową lub na adres e-mail, wskazane przez wykonawcę.
6.Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia do magazynu Zamawiającego zapotrzebowanego papieru w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zamówienia.
7.W dniu dostarczenia papieru Odbiorca dokona jego sprawdzenia co do zgodności z warunkami zawartymi w niniejszej umowie. W razie stwierdzenia wad, uszkodzeń, braków lub innych niezgodności z warunkami umowy sprzedawca zobowiązuje się w terminie 7 dni roboczych wymienić papier na zgodny z warunkami umowy i/lub dostarczyć nowy. W przypadku stwierdzenia ukrytych wad fizycznych Zamawiający zawiadomi Wykonawcę w ciągu 14 dni od dnia ich ujawnienia, a Wykonawca w ciągu 7 dni wymieni towar na nowy wolny od wad, na koszt własny.
8.Zamawiający dopuszcza w okresie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany papieru (producenta, nazwy handlowej) zaoferowanego w niniejszym postępowaniu pod warunkiem, że oferowany papier będzie posiadał takie same lub wyższe parametry techniczne.
O konieczności wprowadzenia tej zmiany Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego, nie później jednak niż drugiego dnia po przyjęciu zamówienia, nadsyłając jednocześnie informacje producenta papieru niezbędne do dokonania weryfikacji jego parametrów technicznych.
9.Rozliczanie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie za każdą partię papieru dostarczoną w ramach umowy, w oparciu o fakturę wystawiona w formie papierowej, sporządzoną przez wykonawcę nie wcześniej niż:
1)w dniu dostarczenia papieru, w przypadku braku zastrzeżeń, co do jego ilości i jakości lub
2)w dniu realizacji reklamacji, w przypadku zaistnienia sytuacji określonej w ust. 7.
10.Zamawiający ma obowiązek zapłaty kwot określonych w fakturach na konto Wykonawcy w terminie 14 dni (słownie: czternaście) dni licząc od dnia ich otrzymania. W przypadku nieterminowego uregulowania należności Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe za każdy dzień w opóźnieniu zapłaty.
11.Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości:
1)5% wartości umowy brutto, w przypadku, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca,
2)100,00 zł brutto, w przypadku niedotrzymania terminów określonych w ust. 6 lub 7, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w dostawie partii towaru.
12.Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy karę umowną w wysokości 5% wartości brutto umowy w razie odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający.
13.Zamawiający ma prawo do potrącania należnych mu kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. Potrącenie to zostanie potwierdzone stosowną notą księgową.
14.Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych, do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody
|
Czy unieważnienie |
Nie
|