Dostawa papieru kserograficznego

Data publikacji 2013-03-25
Data zakończenia 2013-04-04 00:00:00
Instytucja Izba Celna w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117424 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301976301
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do Zamawiającego papieru kserograficznego o formacie A4 w ilości 11.000 ryz oraz papieru kserograficznego o formacie A3 w ilości 10 ryz.
Papier musi spełniać następujące parametry techniczne
a)rozmiar papieru formatu A4 - 210 x 297 mm
b)rozmiar papieru formatu A3 - 297 x 420 mm
c)gramatura: 80 g/m2
d)jedna ryza papieru zawiera 500 arkuszy
e)białość: min. 165 wg CIE.
Papier musi być papierem uniwersalnym, do druku dwustronnego (duplex), przeznaczonym do drukarek laserowych i atramentowych, kopiarek i faksów. Musi być wytrzymały na procesy utrwalania - nie może się przypalać, topić, kurczyć, naciągać ani wydzielać szkodliwych oparów przy nagrzewaniu do 200 stopni Celsjusza przez 0,1 sekundy. Krawędź papieru cięta ostrzami bez widocznych postrzępień.
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty i przed podpisaniem umowy, w celu potwierdzenia, że oferowany papier kserograficzny spełnia wymagania techniczne określone w ogłoszeniu, wymaga od wykonawcy, którego oferta została wybrana, wskazania nazwy papieru kserograficznego oraz przedstawienia informacji producenta papieru dot. jego gramatury i białości.
Dla oceny spełniania wymagań technicznych Zamawiający nie będzie brał pod uwagę rozbieżności wynikających z błędu przyrządu pomiarowego określanego w charakterystyce papieru w sposób:+- g/m2 bądź +- wg CIE.
Dostawy papieru kserograficznego odbywać się będą sukcesywnie (partiami), w miarę potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji umowy zostały określone w niniejszym ogłoszeniu.
Zamawiający dopuszcza w okresie realizacji umowy możliwość dostarczania papieru innego niż zaproponowany przed podpisaniem umowy pod warunkiem, że oferowany papier będzie posiadał parametry techniczne takie same lub wyższe jak wymagane w niniejszym ogłoszeniu.
O konieczności tej zmiany Wykonawca zobowiązany jest poinformować niezwłocznie Zamawiającego, nie później jednak niż drugiego dnia po przyjęciu zamówienia, nadsyłając jednocześnie informacje producenta papieru niezbędne do dokonania weryfikacji jego parametrów technicznych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Szczecinie
Ulica ul. Energetyków 55
Nr domu 55
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-952
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 4805500
Fax 091 4805801
Internet www.ic-szczecin.pl
Regon 00014384000000
E-mail ic-szczecin@szc.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
Wiedza Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
Potencjał Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
Zdolne Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
Sytuacja Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza w okresie realizacji umowy możliwość dostarczania papieru innego niż zaproponowany przed podpisaniem umowy pod warunkiem, że oferowany papier będzie posiadał parametry techniczne takie same lub wyższe jak wymagane w niniejszym ogłoszeniu
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu licytacja zakończy się jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 https://licytacje.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 www.ic-szczecin.pl
Licytacja IV.4.8 1.Wymagania formalne: Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani na platformie licytacji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 2.Wymagania techniczne: komputer z systemem operacyjnym Windows-Linux, przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, podłączenie do sieci Internet
Licytacja IV.4.9 1.Licytacja biegnie według czasu podawanego na platformie licytacji elektronicznych UZP. 2.W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4.W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto za wykonanie całego zamówienia, wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 200.00 zł. 6.W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7.Po zakończeniu licytacji system automatycznie wygeneruje: nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta zwyciężyła. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 8.Wykonawcy przystępujący do licytacji powinni dokładnie zapoznać się z informacjami zawartymi na platformie (Samouczek, Regulamin)
Data składania wniosków 04/04/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce składania wniosków Siedziba Izby Celnej w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin - pokój nr 21 (kancelaria)
Termin otwarcia licytacji Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi w terminie 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert, o godz. 10.00. Zaproszenia do składania ofert zostaną przesłane Wykonawcom drogą elektroniczną lub faksową
Wartość zamknięcia licytacji Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego lub gdy w okresie 10 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Istotne postanowienia 1.Przedmiotem umowy jest sprzedaż wraz z dostarczeniem papieru kserograficznego marki (producent, nazwa handlowa), o parametrach i w ilościach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczanie obejmuje transport, rozładunek i wniesienie towaru do pomieszczenia magazynowego zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego. 2.Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie (partiami), w miarę potrzeb Zamawiającego, licząc od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy lub do dnia wyczerpania przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia w zakresie nie większym niż 20% ilości każdego formatu papieru będącego przedmiotem zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania stałej ceny jednostkowej netto za ryzę papieru formatu A4 w wysokości zł oraz papieru formatu A3 w wysokości zł, przez cały okres obowiązywania umowy. 5.Dostarczenie partii papieru zostanie każdorazowo poprzedzone zamówieniem, złożonym przez Zamawiającego drogą faksową lub na adres e-mail, wskazane przez wykonawcę. 6.Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia do magazynu Zamawiającego zapotrzebowanego papieru w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zamówienia. 7.W dniu dostarczenia papieru Odbiorca dokona jego sprawdzenia co do zgodności z warunkami zawartymi w niniejszej umowie. W razie stwierdzenia wad, uszkodzeń, braków lub innych niezgodności z warunkami umowy sprzedawca zobowiązuje się w terminie 7 dni roboczych wymienić papier na zgodny z warunkami umowy i/lub dostarczyć nowy. W przypadku stwierdzenia ukrytych wad fizycznych Zamawiający zawiadomi Wykonawcę w ciągu 14 dni od dnia ich ujawnienia, a Wykonawca w ciągu 7 dni wymieni towar na nowy wolny od wad, na koszt własny. 8.Zamawiający dopuszcza w okresie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany papieru (producenta, nazwy handlowej) zaoferowanego w niniejszym postępowaniu pod warunkiem, że oferowany papier będzie posiadał takie same lub wyższe parametry techniczne. O konieczności wprowadzenia tej zmiany Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego, nie później jednak niż drugiego dnia po przyjęciu zamówienia, nadsyłając jednocześnie informacje producenta papieru niezbędne do dokonania weryfikacji jego parametrów technicznych. 9.Rozliczanie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie za każdą partię papieru dostarczoną w ramach umowy, w oparciu o fakturę wystawiona w formie papierowej, sporządzoną przez wykonawcę nie wcześniej niż: 1)w dniu dostarczenia papieru, w przypadku braku zastrzeżeń, co do jego ilości i jakości lub 2)w dniu realizacji reklamacji, w przypadku zaistnienia sytuacji określonej w ust. 7. 10.Zamawiający ma obowiązek zapłaty kwot określonych w fakturach na konto Wykonawcy w terminie 14 dni (słownie: czternaście) dni licząc od dnia ich otrzymania. W przypadku nieterminowego uregulowania należności Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe za każdy dzień w opóźnieniu zapłaty. 11.Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości: 1)5% wartości umowy brutto, w przypadku, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, 2)100,00 zł brutto, w przypadku niedotrzymania terminów określonych w ust. 6 lub 7, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w dostawie partii towaru. 12.Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy karę umowną w wysokości 5% wartości brutto umowy w razie odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający. 13.Zamawiający ma prawo do potrącania należnych mu kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. Potrącenie to zostanie potwierdzone stosowną notą księgową. 14.Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych, do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)