Docieplenie ścian i stropodachu wraz z wymianą okien, dostosowaniem wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych oraz remont pomieszczeń budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opolu Lubelskim

Data publikacji 2013-12-19
Data zakończenia 2014-01-08 10:00:00
Instytucja Opolskie Centrum Kultury
Miejscowość Opole Lubelskie
Województwo lubelskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 276767 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453000000, 454000001, 452313008, 452321508, 451112000, 452321405, 451112000, 453110000, 453111001, 453161006, 453157005, 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opolu Lubelskiem zlokalizowanego na działce nr ew.412 przy ul. Długiej 17. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następującego zakresu robót:
1) Docieplenie dachu wentylowanego metodą wdmuchiwania granulowanej wełny mineralnej gr.14 cm o pow. 168,453 m2;
2) Wymiana orynnowania i obróbek blacharskich:
a) Rynny dachowe 18,80 m;
b) Rury spustowe 22,60 m;
c) Obróbki blacharskie, podokienniki zewnęrzne 47,134 m2;
3) Demontaż nieczynnych urządzeń na dachu;
4) Remont kominów;
5) Remont instalacji odgromowej;
6) docieplenie ścian zewnętrznych powyżej cokołu:
a) płytami styropianowymi frezowanymi grubości 16 cm o pow. 64, 50 m2,
b) płytami styropianowymi frezowanymi grubości 6 cm o pow. 115,29 m2, po zdemontowaniu istniejącego ocieplenia
c) płytami z pianki poliuretanowej o gr. 6 cm o pow. 237,05 m2;
d)płytami styropianowymi frezowanymi o gr. 2 cm o pow. 66,26 m2 (na ościeżach okiennych, gzymsie);
7) docieplenie żyletek:
a) płytami z pianki poliuretanowej o gr. 6 cm o pow. 65,57 m2;
b) płytami styropianowymi grubości 1 cm o pow. 100,88 m2,
8) docieplenie ścian fundamentowych wraz z remontem opasek kapilarnych i odpływów - poniżej cokołu:
a) płytami z pianki poliuretanowej o gr. 6 cm o pow. 115,88 m2;
b) izolacja pionowa ścian fundamentowych papą termozgrzewalną jednowarstwowe, z zagruntowaniem roztworem asf. (na izolacji termicznej) o pow. 41,90 m2;
c) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mozaikowego o pow. 73,98
9) wymiana stolarki okiennej:
a) okna z tworzyw sztucznych o wym. 565x1435 mm - 58 szt.
b) okna z tworzyw sztucznych o wym. 565x1435 mm - 32 sz. oraz 600x900 mm - 1 szt., szyba antywłamaniowa P4, okucie antywłamaniowe.
10) wykonanie dostosowania wejścia głównego do budynku dla osób niepełnosprawnych polegającego na rozbiórce istniejącego wiatrołapu wraz z podestem i schodami zewnętrznymi oraz budowie podestu oraz schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych na działce nr ew. 411 i nr ew. 412;
11) wykonanie zabezpieczenia przyłącza wodociągowego zlokalizowanego na działce nr ew. 411, w związku z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych do budynku;
12) wykonanie remontu części pomieszczeń wewnątrz budynku tj : hallu, WC na wszystkich kondygnacjach, WC dla niepełnosprawnych na parterze, klatki schodowej, czytelni na parterze. Remont w odniesieniu do poszczególnych pomieszczeń będzie polegał na:
a) Remont hallu:
Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne:
- usunięcie istniejącej posadzki pcv,
- wyrównanie istniejącego podłoża wylewką samopoziomującą (grubość max ~1.0cm),
- położenie posadzki z gresu antypoślizgowego, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem,
- usunięcie istniejącej boazerii w hallu oraz na wszystkich kondygnacjach klatki schodowej
(wysokość boazerii - 152cm, powierzchnia - 64,0m²),
- usunięcie boazerii z sufitu hallu (powierzchnia - 20,2m²),
- przeniesienie hydrantu przeciwpożarowego z WC do hallu,
- wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
- otynkowanie bruzd po wymianie instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej,
- pomalowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną,
b) Remont WC ogólnodostępnego (wszystkie kondygnacje):
Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne:
- połączenie istniejących WC poprzez wyburzenie otworu drzwiowego w ściance działowej,
- zamurowanie jednych drzwi wejściowych,
- wykonanie ścianki z otworem drzwiowym do kabiny (wysokość ścianki - 210cm),
- skucie istniejącej terakoty,
- skucie istniejącej glazury wraz z nadmiarem tynku, (glazura do wysokości 145cm),
- wykonanie kratki ściekowej oraz szybko złączki obok pisuaru,
- wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
- wymiana pionów kanalizacyjnych wraz z podejściami,
- wykonanie instalacji wod - kan wraz z osprzętem sanitarnym,
- zamurowanie otworów wentylacyjnych i ponowne przekucie na wysokości 15cm poniżej sufitu podwieszanego (WC na parterze),
- wykonanie połączenia kratki pionu wentylacyjnego z nową kratką wykonaną w suficie podwieszanym (I-sze i II-gie piętro),
- otynkowanie ościeży, bruzd po wymianie instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej,
- wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą (grubość max.1,0cm),
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z użyciem tzw. płynnej folli, należy wykonać krzyżowo w dwu warstwach,
- położenie gresu, wybranego przez Inwestora,
- położenie nowej glazury do wysokości 2.0m,
- montaż nowych drzwi zewnętrznych (EI30 z samozamykaczem),
- montaż drzwi wewnętrznych,
- wykonanie sufitu podwieszanego na ruszcie stalowym z płyt g-k wodoodpornych (spód sufitu na wysokości 2,5m),
- malowanie ścian powyżej glazury oraz sufitu,
- dostawa i montaż nowych urządzeń sanitarnych,
- dostawa i montaż elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody,
- zainstalowanie mechanicznego wspomagania wentylacji zintegrowanego z włącznikiem światła, wyposażonego w czujnik ruchu i opóźnienie czasowe,
- dostawa i zainstalowanie elektrycznych suszarek do rąk,
- montaż lustra, uchwytów na papier toaletowy i ręcznik wraz z dostawą
c) WC dla osób niepełnosprawnych (parter):
Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne:
- zamurowanie istniejącego przejścia pomiędzy czytelnią a pomieszczeniem socjalnym,
- wykonanie nadproża nad projektowanym otworem drzwiowym,
- wykucie otworu drzwiowego,
- obudowanie nadproża płytą g-k wodoodporną,
- doprowadzenie instalacji sanitarnych i wodociągowych do pomieszczenia,
- wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
- zamurowanie istniejącego otworu wentylacyjnego i przekucie ponowne poniżej projektowanego sufitu podwieszanego,
- otynkowanie ościeży, bruzd po wymianie instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej,
- wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą (grubość max.1,0cm),
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z użyciem tzw. płynnej folli, należy wykonać krzyżowo w dwu warstwach,
- położenie gresu (wybranego przez Inwestora),
- położenie glazury na ścianach (do wysokości 2.0m),
- wykonanie sufitu podwieszanego na ruszcie stalowym z płyt g-k wodoodpornych (spód sufitu na wysokości 2,5m),
- malowanie ścian powyżej glazury i sufitu,
- montaż nowych drzwi (EI30 z samozamykaczem),
- montaż nowych urządzeń sanitarnych wraz z uchwytami,
- montaż elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody,
- zainstalowanie mechanicznego wspomagania wentylacji zintegrowanego z włącznikiem światła, wyposażonego w czujnik ruchu i opóźnienie czasowe,
- zainstalowanie elektrycznej suszarki do rąk,
- montaż lustra, uchwytów na papier toaletowy i ręcznik,
d) Remont czytelni:
Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne:
- poszerzenie otworu drzwiowego wraz z wykonaniem nadproża,
- obudowanie nadproża płytą g-k,
- otynkowanie ościeży,
- montaż nowych drzwi (EI30 z samozamykaczem),
- modernizacja instalacji elektrycznej polegająca na wymianie włączników i gniazd wtykowych,
- usunięcie istniejącej wykładziny na podłodze,
- wyrównanie istniejącego podłoża wylewką samopoziomującą (grubość max ~1.0cm),
- pomalowanie ścian farbą emulsyjną (kolorystyka po uzgodnieniu z Inwestorem),
- ułożenie nowej wielowarstwowej wykładziny PCV, o klasie ścieralności przyjętej dla użyteczności publicznej,
Uwaga: wykładzinę należy wywinąć na ściany pomieszczenia.
e) Montaż balustrady:
Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne:
- demontaż istniejącej balustrady,
- montaż słupków projektowanej balustrady - rozstaw wg części rysunkowej,
- montaż pozostałych elementów metodą spawania pachwinowego,
f) Wymiana drzwi w czytelni II-gie piętro:
Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne:
- demontaż istniejących drzwi,
- poszerzenie otworu drzwiowego wraz z wykonaniem nadproża,
- obudowanie nadproża płytą g-k,
- otynkowanie ościeży,
- montaż nowych drzwi (EI30 z samozamykaczem),

2. Budynek, w którym zlokalizowana jest Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna składa się z 2 części. Część północna jest zlokalizowana na wysokości pierwszego pietra, podtrzymywana przez osiem słupów żelbetowych. Zamówienie publiczne obejmuje południową część budynku stanowiącą zwartą bryłę i posiadająca:
1) 3 kondygnacje nadziemne,
2) Całkowite podpiwniczenie;
3) Dach jednospadowy, stropodach wentylowany pokryty papą, bez poddasza;
4) Długość całkowita budynku 18,93 mb, szerokość budynku 9,37 mb, wysokość budynku: przed wejściem głównym - 11,50 mb, przed wejściem bocznym - 12,70 mb;
5) Powierzchnia zabudowy 177,37 m2, kubatura budynku około 2.128 m3, powierzchnia użytkowa Biblioteki podlegająca przebudowie - 492 m2.;
6) Obiekt jest wyposażony w instalacje wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, odgromową.
3. Zakres robót budowlanych określony jest w przedmiarach robót (które stanowią materiał pomocniczy) w załączniku nr 8a - 8d do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 9a - 9 d do SIWZ i poszczególnych branżowych projektach budowlano - wykonawczych - załącznik nr 9 e - 9g do SIWZ.
4. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do :
- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,
- organizacji i zagospodarowania placu budowy. Teren, na którym zlokalizowana jest inwestycja posiada bardzo małe gabaryty, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić sobie odpowiedni teren na zagospodarowanie zaplecza budowy. Nie przewiduje się magazynowania materiałów budowlanych, sprzętu na placu budowy. Nie przewiduje się podczas wykonywania robót budowlanych wyłączenia działalności placówki, w związku z powyższym Wykonawca winien zabezpieczyć teren budowy oraz prowadzić roboty w sposób zapewniający dostęp użytkowników do obiektu Biblioteki Publicznej. W awaryjnych przypadkach wymagających specjalnego zabezpieczenia obiektu Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym warunki dostępu do obiektu. W przypadku wymiany okien Wykonawca jest obowiązany do wymiany okien w danym pomieszczeniu w ciągu jednego dnia, nie dopuszcza się pozostawania pomieszczenia bez zamontowanej stolarki okiennej.
- ubezpieczenia budowy,
- odtworzenia do stanu pierwotnego dróg, dojazdów do placu budowy oraz terenu po wykonanych robotach. Wykonawca winien na bieżąco porządkować plac budowy, nie dopuszczać do zalegania śmieci i materiałów pochodzących z rozbiórki. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca usunie z placu budowy na swój koszt i podda utylizacji zgodnie z odpowiednimi przepisami.
- współpracy z Dyrektorem Opolskiego Centrum Kultury w Opolu Lubelskim oraz kierownikiem Biblioteki w zakresie organizacji robót, ustalania planowanych terminów realizacji poszczególnych robót budowlano montażowych, sposobu specjalnego zabezpieczenia obiektu w związku z prowadzonymi robotami;
- wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
- sporządzenia charakterystyki energetycznej budynku;
- sporządzenia pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych;
- sporządzenia pomiarów skuteczności działania wentylacji.
UWAGA:
Każdy z Wykonawców powinien zapoznać się załączoną do SIWZ dokumentacją projektową. Z uwagi na specyfikę obiektu poddawanego przebudowie Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac nie przewidzianych w przedmiarze robót, koniecznych jednak do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu budowy.
5. Podczas prowadzenia robót muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, a w szczególności ogrodzenie terenu i oznaczenie stref niebezpiecznych.
6. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy.
7. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
8. Wykonawca do realizacji zamówienia winien stosować materiały nowe, dopuszczone do stosowania w budownictwie oraz posiadające wszelkie prawem określone dopuszczenia i certyfikaty, zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy.
9. Realizacja zamówienia jest dofinansowana ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Programu Wieloletniego Kultura + Priorytet Bibliotek+. Infrastruktura Bibliotek.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Opolskie Centrum Kultury
Ulica ul. Lubelska 30
Nr domu 30
Miejscowość Opole Lubelskie
Kod Pocztowy 24-300
Województwo lubelskie
Tel 81 8272567
Fax 81 8272578
Internet http://www.mgok-opolelub.ebip.lublin.pl/
Regon 43067018200000
E-mail dyrektor@ockopolelubelskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa instytucja kultury
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przewidywane zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, co zamówienie podstawowe.
Czas D
Data zakończenia 15/10/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu docieplenia budynku o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto oraz co najmniej 1 robotę budowlaną polegająca na wykonaniu remontu i/lub przebudowy pomieszczeń budynku, w tym sanitariatów o wartości 100.000,00 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże w wykazie, o którym mowa w części VI ust.1 pkt 3 SIWZ (załącznik nr 5), że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) kierownikiem robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, Ponadto wykonawca winien złożyć oświadczenie, że osoby, o których mowa w wykazie - Część 6 ust. 1 pkt 3 SIWZ (załącznik 5) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy sumie ubezpieczenia co najmniej 200.000,00 zł brutto. b) posiada środki finansowe w kwocie nie niższej niż 200.000,00 zł brutto lub zdolność kredytową w kwocie nie niższej niż 200.000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 min. 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu docieplenia budynku o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto oraz co najmniej 1 robotę budowlaną polegająca na wykonaniu remontu i/lub przebudowy pomieszczeń budynku, w tym sanitariatów o wartości 100.000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.mgok-opolelub.ebip.lublin.pl/
Adres uzyskania siwz Opolskie Centrum Kultury w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 30, 24-300 Opole Lubelskie w sekretariacie
Data składania wniosków 08/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Opolskie Centrum Kultury w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 30, 24-300 Opole Lubelskie w sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Remont i wyposażenie budynku Miejsko- Gminnej Biblioteki Publicznej w Opolu Lubelskim dofinansowanego w ramach programu wieloletniego Kultura + Priorytet Biblioteka +. Infrastruktura bibliotek ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)