SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MYJNI-DEZYNFEKTOR MODEL 46-5 GETINGE ORAZ ŚRODKÓW DO CZYSZCZENIA, PIELĘGNACJI I KONSERWACJI NARZĘDZI MEDYCZNYCH I KONTENERÓW STERYLIZACYJNYCH

Data publikacji 2014-03-11
Data zakończenia 2014-03-19 09:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o.
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50835 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 336963008, 398300009, 249500008, 92100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych do dezynfekcji powierzchni i sprzętu szpitalnego oraz narzędzi i sprzętu medycznego, materiałów eksploatacyjnych do myjni-dezynfektor model 46-5 Getinge oraz środków do czyszczenia, pielęgnacji i konserwacji narzędzi medycznych i kontenerów sterylizacyjnych różnego rodzaju w 16 zadaniach, w łącznej ilości 464.304 litrów roztworów roboczych, 1.870 litrów koncentratów, 1.044 opakowań handlowych i 5.000 sztuk.
CPV - 33.63.16.00 - 8 (środki antyseptyczne i dezynfekcyjne)
33.69.63.00 - 8 (odczynniki chemiczne)
39.83.00.00 - 9 (środki czyszczące)
24.95.00.00 - 8 (specjalistyczne produkty chemiczne)
09.21.00.00 - 4 (preparaty smarowe)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

Opis

SUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATU DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI DUŻYCH I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ILOŚCI 144.000 LITRÓW ROZTWORÓW ROBOCZYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONEGO W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATU DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI DUŻYCH I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ILOŚCI 72.000 LITRÓW ROZTWORÓW ROBOCZYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONEGO W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATU DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH SUBSTANCJAMI ORGANICZNYMI I SPRZĘTU SZPITALNEGO ORAZ URZĄDZEŃ SANITARNYCH PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ILOŚCI 30.000 LITRÓW ROZTWORÓW ROBOCZYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI MAŁYCH I SPRZĘTU SZPITALNEGO RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 1.500 LITRÓW KONCENTRATÓW SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 240 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH ORAZ 1.224 LITRÓW ROZTWORÓW ROBOCZYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATU DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 144.000 LITRÓW ROZTWORÓW ROBOCZYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATU DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 420 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 73.080 LITRÓW ROZTWORÓW ROBOCZYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 180 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PREPARATÓW DO AUTOMATYCZNEGO MYCIA W PŁUCZKACH-DEZYNFEKTORACH RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 200 LITRÓW KONCENTRATÓW SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MYJNI-DEZYNFEKTOR MODEL 46-5 GETINGE - TESTY DO KONTROLI PROCESU MYCIA I DEZYNFEKCJI RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 5.000 SZTUK SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MYJNI-DEZYNFEKTOR MODEL 46-5 GETINGE - DETERGENTY DO MECHANICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 170 LITRÓW KONCENTRATÓW SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKA DO MYCIA I CZYSZCZENIA POWIERZCHNI NARZĘDZI MEDYCZNYCH PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 24 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKA DO PIELĘGNACJI, OCHRONY I KONSERWACJI NARZĘDZI MEDYCZNYCH ORAZ ŚRODKA DO CZYSZCZENIA I PIELĘGNACJI POWIERZCHNI KONTENERÓW STERYLIZACYJNYCH PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 48 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKA PIELĘGNUJĄCEGO I NAWILŻAJĄCEGO DO OCHRONY I KONSERWACJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH Z PRZEGUBAMI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ILOŚCI 120 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKA DO PIELĘGNACJI, OCHRONY I KONSERWACJI NARZĘDZI OBROTOWYCH PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ILOŚCI 12 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o.
Ulica ul. dr A. Jagalskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Wejherowo
Kod Pocztowy 84-200
Województwo pomorskie
Tel 058 5727331
Fax 058 5727331
Internet www.szpital.wejherowo.pl
Regon 19146700800000
E-mail m.magulska@ceynowahosp.com.pl; m.krampa@ceynowahosp.com.pl; beata.martyn@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Podmiot prawa handlowego
Rodzaj zam inny Podmiot prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 16
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Wiedza Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Potencjał Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Zdolne Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Sytuacja Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenie - załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty 1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdziału 6 SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w §7 ust. 7 umowy. 2. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen ze względu na zmiany stawki VAT lub zmianę opłat celnych. Wszelkie zmiany ceny każdorazowo wymagają udokumentowania przez Wykonawcę. W przypadku zmiany stawki VAT w ramach umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: a/ polegające na zmianie numeru kodu lub nazwie danego asortymentu zużywalnego bez zmiany ceny brutto określonej w umowie, b/ polegające na zmianie asortymentu zużywalnego na inny, równoważny lub lepszy pod względem parametrów w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji dotychczasowego asortymentu bez zmiany ceny brutto określonej w umowie, c/ polegające na wykreśleniu danego asortymentu zużywalnego z umowy z jednoczesnym obniżeniem wartości brutto umowy, jeśli nie ma możliwości zamiany na jego równoważny lub lepszy pod względem parametrów odpowiednik, a dotychczasowy produkt został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Zmiany ujęte w pkt a i b nie wymagają podpisania aneksu przez Strony nn umowy a jedynie złożenia pisemnego oświadczenia ze strony Wykonawcy. Zamawiający może nie wyrazić zgody na zmiany określone w pkt a i b. Jeśli Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania ww pisemnego oświadczenia Wykonawcy nie złoży takiego zastrzeżenia Wykonawcy również w formie pisemnej, zmianę uważa się za ważną. 5. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia umowy winny być dokonane pisemnie w formie obustronnie podpisanego aneksu pod rygorem nieważności dokonanych zmian lub uzupełnień, z zastrzeżeniem §6 ust. 6 umowy.
Adres strony internetowej siwz www.szpital.wejherowo.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Zamówień Publicznych lokal nr 12
Data składania wniosków 19/03/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)