Remont i doposażenie świetlicy wiejskiej w msc. Wielka Tymawa

Data publikacji 2014-07-17
Data zakończenia 2014-08-08 10:00:00
Instytucja Gmina Biskupiec
Miejscowość Biskupiec
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 155437 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452627008, 454530007, 453100003, 452300008, 451100001, 453300009, 391410002, 391120000, 391212008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa, przebudowa i remont wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Świetlicy wiejskiej w miejscowości Wielka Tymawa oraz wykonanie zagospodarowania działki na której
zlokalizowana jest świetlica w zakresie budowy ogrodzenia, utwardzenia terenu kostką betonową i zieleni;
Zakres niniejszego opracowania w zakresie obiektów kubaturowych obejmuje istniejący budynek świetlicy
wiejskiej oraz dobudowę zadaszonej wiaty i elementy zagospodarowania terenu. Budynek świetlicy wiejskiej po wykonaniu jego przebudowy, rozbudowy i remontu będzie obiektem
parterowym, bez podpiwniczenia i użytkowego poddasza, pełniącym funkcję kulturalno-oświatową dla lokalnego środowiska. W jego części parterowej przewidziano pomieszczenia : świetlicy, kuchni z magazynkiem, WC męski oraz damski i dla niepełnosprawnych, szatnię i wiatrołap, oraz pomieszczenie
kotłowni. W strefie wejścia do budynku w ramach rozbudowy, zaprojektowano przybudowaną do szczytu budynku zadaszoną wiatę. Zakres remontu i przebudowy istniejącego budynku świetlicy obejmuje :
- rozbiórkę ścian wewnętrznych w zakresie określonym w projekcie
- rozbiórkę istniejącej podłogi drewnianej z podkładem
- wykonanie podciągu w świetlicy w miejsce rozebranej ściany wraz ze słupami i stopami fundamentowymi żelbetowymi
- wykucie istniejących wieńców żelbetowych w poziomie stropodachu i wykonanie nowych do projektowanego poziomu oparcia murłat dachu.
- wykonanie nowej konstrukcji dachu. Dach dwuspadowy pokryty blachą dachowkową.
- skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych ze ścian
- wykonanie odgrzybiania murów metodą chemiczną.
- odkrycie murów fundamentowych do poziomu ław, wykonanie ich odgrzybienia i nową izolację
pionową przeciwwilgociową powłokową wewnątrz i na zewnątrz budynku
- wykonanie ścian działowych zgodnie z projektem
- wykonanie posadzek i tynków wewnętrznych
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty malarskie
- wykonanie elewacji budynku
- wewnętrzne instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i centralnego ogrzewania
- technologia kotłowni
- wewnętrzna instalacja elektryczna i alarmowa
- instalacja odgromowa
- przyłącze wodociągowe
- przyłącze kanalizacyjne z zbiornikiem na ścieki
- przyłącze energetyczne - kablowe
- w ramach rozbudowy dobudowę wiaty o konstrukcji drewnianej
Projektowane zagospodarowanie terenu : na terenie działki projektuje się :
- remont i przebudowę wnętrza istniejącego budynku świetlicy
- w ramach rozbudowy, dobudowę zadaszonej wiaty do szczytu budynku.
- przebudowę istniejącego przyłącza wodociągowego
- budowę nowego przyłącza kanalizacyjnego
- budowę bezodpływowego zbiornika na ścieki o poj. 10 m3
- budowę przyłącza energetycznego kablowego od złącza pomiarowego do rozdzielni głównej w
budynku.
- budowę ogrodzenia działki z siatki na słupkach osadzonych w cokole betonowym.
- utwardzenie terenu z kostki betonowej.
- trawniki z niskimi krzewami.
Zestawienie powierzchni :
- powierzchnie utwardzone kostką betonową - 325.00 m2
- powierzchnia zieleni - 480.00 m2
Doposażenie świetlicy:
1) Zakup i dostawa stołów konferencyjnych, fabrycznie nowych, z drewnianym blatem, sześcioosobowych, składanych - sztuk 15
długość - 180 cm, szerokość - 100 cm, wysokość 74 cm.
- blat z płyty wiórowej laminowanej o grubości minimum 28 mm , ze wzmocnieniem zapobiegającym wyginaniu się blatu i chwianiu stołu, krawędzie oklejone na gorąco obrzeżem PCV 2 mm, kolor blatów olcha
- nogi stalowe ze stopkami do regulacji, składany do środka stelaż o konstrukcji metalowej, w kolorze jasnoszarym lub chrom
2) Zakup i dostawa krzeseł konferencyjnych, fabrycznie nowych, z oparciem, bez podłokietników, z siedziskami pokrytymi materiałem, metalowych, z możliwością sztaplowania - sztuk 90
bez podłokietników
stelaż metalowy na 4 nogach _ kolor do uzgodnienia
siedzisko i oparcie tapicerowane miękkie,
Kolor siedziska brąz. -Krzesło konferencyjne z profilowanym siedziskiem obitym materiałem -Oparcie profilowane obite jak siedzisko- Podstawę krzesła stanowi czteronożny stelaż wykonany z rurek stalowych, do którego przymocowane jest sztywno siedzisko i oparcie. -Elementy stelażu, które opierają się na podłodze muszą być wykończone nakładkami z tworzywa sztucznego. -Siedzisko krzesła wykonane z formatki ze sprężystego tworzywa sztucznego PP. Siedzisko posiada zaokrągloną krawędź przednią w celu zmniejszenia ucisku na mięśnie ud i zapobiegania uczuciu drętwienia kończyn dolnych podczas siedzenia. -Tylny, wypukły profil siedziska ułatwiający prawidłowe pozycjonowanie miednicy. Stelaż siedziska nie może wychodzić poza obręb - szczególnie z bocznych stron siedziska, Oparcie krzesła - krótkie, wykonane z profilowanej formatki - tapicerowane. -Wyprofilowane oparcia na wysokości odcinka lędźwiowego kręgosłupa w korelacji z profilem siedziska, zapewniające prawidłowe podparcie lędźwiowe niezbędne podczas długotrwałego siedzenia. -Szerokość siedziska i oparcia pozwalająca na utrzymanie prawidłowej pozycji ciała nie ograniczając jednocześnie możliwości zmiany pozycji ciała podczas siedzenia. - Możliwość sztaplowania krzeseł w ilości nie mniej niż 12 szt. w słupku. -Krzesło powinno posiadać tkaninę odporną na ścieranie, trudnopalność zgodnie z normą polską BS EN 1021. -Dodatkowo krzesło musi spełniać normy i atesty wytrzymałościowe oraz posiadać pozytywny protokół ergonomiczny. -Krzesło powinno posiadać właściwości ergonomiczno fizjologiczne, pozwalające na wykorzystywanie jako krzesła konferencyjnego.
3) Zakup i dostawa oraz montaż mebli kuchennych, na wymiar (do uzgodnienia podczas realizacji remontu i przebudowy pomieszczeń kuchennych świetlicy)
Zamawiający ma na myśli fabrycznie nowe meble kuchenne, wykonane na wymiar z płyty wiórowo laminowanej koloru grusza polna, w komplecie mebli ma znajdować się stół oraz cztery krzesła kuchenne, metalowe, z oparciem, z siedziskiem ze sztucznej skóry koloru brąz.
Do szafek i drzwiczek Wykonawca wykona uchwyty metalowe standard w kolorze srebrnym.
Jeden z blatów szafek będący w komplecie z meblami ma być pokryty blachą nierdzewną posiadającą porowatość 0,80um jak również atest materiałowy potwierdzający skład chemiczny i Deklarację Zgodności o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością i woda pitną. Wszystkie szafki mają być na stopkach do poziomowania oraz posiadać cokół przedni oraz przy blatach listwy przyścienne.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i instalacji mebli kuchennych własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w terminie do dnia odbioru robót budowlanych przy w/w zadaniu głównym.
Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy wraz z instalacją mebli
kuchennych telefonicznie w terminie nie krótszym niż 2 dni przed faktycznym terminem dostawy.
Dostawa i instalacja mebli kuchennych zostanie potwierdzona dwustronnie podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym.
W dniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić instalację mebli będących przedmiotem zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego miejscach ich zamontowania. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty związane z przedmiotem tj.:
Atest higieniczny dopuszczający do kontaktu z żywnością na meble wykonane z płyty wiórowo laminowanej koloru grusza polna;
Atest materiałowy potwierdzający skład chemiczny blachy nierdzewnej o porowatości poniżej 0,80um użytej do produkcji blatów oraz deklarację zgodności o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością i wodą pitną.
Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi na meble kuchenne nie
krótszej niż 24 miesiące od daty dostawy .

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Biskupiec
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Biskupiec
Kod Pocztowy 13-340
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 56 4745057 do 59
Fax 56 4747952
Internet www.gminabiskupiec.pl
Regon 00053281400000
E-mail ugb@gminabiskupiec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego - nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział Operacyjny w Biskupcu nr 58 9484 1121 2002 0100 0286 0002. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. Nr 11 lub dołączyć do oferty. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp 8. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 9. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela. 10. Złożenie poręczenia / gwarancja musi zawierać: - termin obowiązywania gwarancji/poręczenie do końca okresu związania ofertą, - informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, - Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp: 11. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 12. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują iż posiadają wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna: 1) roboty obejmujące należyte wykonanie, co najmniej dwóch podobnych wielkością i zakresem prac i specyfiką zamówień polegających na remoncie obiektów użytku publicznego o podobnym przeznaczeniu użytkowania wraz z otaczającą ich infrastrukturą typu parkingi, ogrodzenia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz wykażą, iż 100% z nich zostało wykonane rzetelnie. Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów, tj. oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.:
Potencjał Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga by wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału. Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów tj. oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
Zdolne Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej: Osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, tj.: co najmniej jednym Kierownikiem głównym budowy, który: a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; b) posiada doświadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi wykonania co najmniej dwóch robót podobnych zakresem i specyfiką polegających na remoncie obiektów użytku publicznego wraz z otaczającą ich infrastrukturą typu parkingi, ogrodzenia, co najmniej jednym Kierownikiem robót elektrycznych, który: a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz posiada doświadczenie przy wykonaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów, tj. oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz oraz wykazu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
Sytuacja Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej: posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400 000,00 PLN Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 400 000,00 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 1) roboty obejmujące należyte wykonanie, co najmniej dwóch podobnych wielkością i zakresem prac i specyfiką zamówień polegających na remoncie obiektów użytku publicznego o podobnym przeznaczeniu użytkowania wraz z otaczającą ich infrastrukturą typu parkingi, ogrodzenia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz wykażą, iż 100% z nich zostało wykonane rzetelnie
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust. od 1.1 - 1.4, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale 6 ust. 2 siwz. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 1, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale 6 ust. 5 siwz. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia braku podstaw niespełnienia warunku z art. 24 ust. 1, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 2 pkt. 4, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy
Inne dokumenty formularz ofertowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty oraz przewiduje konieczność zmiany w przypadku: zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.biskupiec.biuletyn.net
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Biskupiec ul. Rynek 1 13-340 Biskupiec pokój nr 19
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Biskupiec ul. Rynek 1 13-340 Biskupiec pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)