Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb urzędów górniczych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część I dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Kielcach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Część II dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załącznik nr 1b do SIWZ.
Część III dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach oraz Specjalistycznego Urzędu Górniczego
w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określa załącznik nr 1c do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak nie krótszą niż 36 miesięcy. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy.
2. Zamawiający w terminie 3 dni, licząc od dnia zawarcia umowy zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia spotkania z wykonawcą w celu omówienia cech fizycznych, technicznych oraz wizualno-funkcjonalnych zaoferowanych mebli. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania właściwego pomiaru, przedłożenia próbek materiałów, z których będą wykonane meble oraz do przedstawienia wizualizacji zaoferowanych mebli.
Zamawiający po przedstawieniu przez wykonawcę próbek, dopuszcza możliwość zmiany koloru mebli w ramach jednej grupy cenowej.
Miejsce spotkań:
dla części I - Okręgowy Urząd Górniczy
ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce;
dla części II - Okręgowy Urząd Górniczy
ul. Wilcza 46, 00-679 Warszawa;
dla części III - Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice
oraz Specjalistyczny Urząd Górniczy w Katowicach
ul. Obroki 87, 40-833 Katowice.
3. Meble wchodzące w skład zestawów do poszczególnych pomieszczeń/ urzędów muszą być ergonomiczne i funkcjonalne, jednolite pod względem użytych materiałów i kolorystyki, współgrać ze sobą, tworząc estetyczny wygląd.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i montażu mebli, wraz z wniesieniem do miejsca docelowego - wskazanego we właściwym dla danej części szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - na własny koszt i ryzyko.
5. Dostawa i montaż mają być realizowane:
dla części I - dostawa jednorazowa w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy,
dla części II - dostawa jednorazowa w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy,
dla części III - dostawa sukcesywna w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego nie później niż do dnia podpisania umowy.
Zamawiający planuje realizację zamówienia w 4 lub 5 dostawach, przy czym pierwsza dostawa mebli (pokoje: nr 15 + meble do 2 innych pokojów) może nastąpić w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, o czym zdecyduje zamawiający.
OpisCzęść I dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Kielcach.Część II dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie.Część III dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach oraz Specjalistycznego Urzędu Górniczego
w Katowicach. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wyższy Urząd Górniczy
|
Ulica |
ul. Poniatowskiego 31
|
Nr domu |
31
|
Miejscowość |
Katowice
|
Kod Pocztowy |
40-055
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 736 17 04, 736 19 00
|
Fax |
32 7361705
|
Internet |
www.wug.gov.pl
|
Regon |
00033224500000
|
E-mail |
przetargi@wug.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
www.wug.gov.pl
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
28
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę oraz montaż mebli biurowych, każde o łącznej wartości brutto minimum:
- dla części I - 10 000,00 zł,
- dla części II - 6 000,00 zł,
- dla części III - 50 000,00 zł.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
W wykazie należy wskazać jako główne jedynie dostawy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 lit. b SIWZ. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykaz dokumentów oraz oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
a) informacji o oferowanych produktach wg tabeli nr 2 pod nazwą opis oferowanych produktów znajdującej się w załączniku nr: 7a (dla części I), 7b (dla części II), 7c (dla części III) do SIWZ.
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w przypadku:
a) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła
na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
b) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła
na skutek okoliczności leżących po stronie zamawiającego,
c) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła
na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość dostawy,
d) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku,
w którym wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców),
e) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę,
na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia,
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację umowy,
g) w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego tzn. na cenę niższą,
h) zmiany parametrów materiałów, które mogą nastąpić w następujących przypadkach: obniżenia kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację, konserwację i inne, poprawienia parametrów technicznych, jakościowych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania
do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę. Zmiany mogą nastąpić na pisemny wniosek jednej ze stron.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wug.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wyższy Urząd Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice
|
Data składania wniosków |
04/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wyższy Urząd Górniczy - pok. 33, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|