Dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie oraz utrzymanie systemu informatycznego, wspierającego działalność administracyjną Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu

Data publikacji 2014-07-25
Data zakończenia 2014-08-04 09:00:00
Instytucja Regionalny Szpital
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 161781 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722630006, 722680001, 796320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie Systemu Informatycznego oraz utrzymanie (nadzór autorski, serwis, itp.) Systemu Informatycznego klasy ERP wspierającego działalność administracyjną Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu, na który składa się:
1.1.dostawa licencji, w tym:
1.1.1.licencji oprogramowania obejmującego oprogramowanie bazodanowe, bazy danych i inne oprogramowanie niezbędne do pracy oprogramowania aplikacyjnego stanowiącego zaoferowany System Informatyczny,
1.1.2.licencji oprogramowania aplikacyjnego - bezpośrednio wykorzystywanego przez Użytkowników zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
1.1.3.pozostałych licencji niezbędnych do pełnego i poprawnego działania Systemu Informatycznego.
1.2.dostawa i instalacja oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego oraz
1.2.1.dostawa wersji instalacyjnych dostarczonego oprogramowania na nośnikach trwałych,
1.2.2.dostawa dokumentacji Systemu Informatycznego w tym dokumentacji technicznej
i instrukcji użytkowania,
1.3.opracowanie we współpracy z Zamawiającym Analizy Przedwdrożeniowej,
1.4.opracowanie we współpracy i zgodnie z wytycznymi Zamawiającego Harmonogramu Realizacji Umowy i Planu Szkoleń.
1.5.wdrożenie Systemu Informatycznego, w tym:
1.5.1.konfigurację wszystkich komponentów i elementów Systemu Informatycznego na Środowisku Testowym i Produkcyjnym zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzgodnieniami zawartymi w Analizie Przedwdrożeniowej,
1.5.2.przeprowadzenie migracji danych z aktualnie eksploatowanych systemów Zamawiającego do wdrażanego Systemu Informatycznego na Środowisku Testowym i Środowisku Produkcyjnym zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzgodnieniami zawartymi w Analizie Przedwdrożeniowej.
1.5.3.wykonanie integracji z eksploatowanymi systemami Zamawiającego zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzgodnieniami zawartymi w Analizie Przedwdrożeniowej,
1.6.wdrożenie procedur bezpieczeństwa dostarczonego Systemu Informatycznego,
1.7.przeprowadzenie szkolenia administratorów w zakresie administracji dostarczonego Systemu Informatycznego,
1.8.przeprowadzenie szkolenia Użytkowników,
Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Szpital
Ulica ul. Łopuskiego 31
Nr domu 31
Miejscowość Kołobrzeg
Kod Pocztowy 78-100
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 3530262
Fax 94 3554408
Internet www.szpital.kolobrzeg.pl
Regon 00031149600000
E-mail Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 54
Wadium 9 000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na dostawę wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP) tj. obsługującego co najmniej 7 spośród wymienionych obszarów: Zaopatrzenie, Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Finanse, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Kadry i Płace), Księgowość i Podatki, Rachunek Kosztów, Sprawozdawczość, Budżetowanie i Controlling Analizy Ekonomiczne i Generowanie Informacji Zarządczej, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde zrealizowane zamówienie
Potencjał Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego opisu w tym zakresie.
Zdolne - Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, w następującym minimalnym zakresie: a) co najmniej jednym kierownikiem projektu, który posiada certyfikat z metodyki zarządzania projektami PRINCE 2 Practitioner lub równoważny oraz: - wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym - doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku kierownika projektu w co najmniej 3 wdrożeniach Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), z których każdy projekt o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. b) co najmniej jednym kierownikiem projektu serwisu, który posiada doświadczenie związane z prowadzeniem co najmniej dwóch projektów utrzymania Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, c) co najmniej 3 konsultantami wdrożeniowymi, każdy posiadający: - wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym - doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku wdrożeniowca w co najmniej jednym wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. d) co najmniej jednym projektantem, który posiada doświadczenie w dziedzinie projektowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku projektanta w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, e) co najmniej 3 programistami, każdy posiadający doświadczenie w dziedzinie programowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku programisty w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, f) co najmniej jednym testerem, który posiada doświadczenie w dziedzinie testowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku testera w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza łączenie ww funkcji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie, że Wykonawca dla każdej roli, w której wymaga stosownego certyfikatu opisanego powyżej przedstawi certyfikat, który: - jest analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat (np. zarządzanie bazami danych, kompetencje związane z zarządzaniem projektami, testowaniem, administrowaniem bazami danych, programowaniem, etc.), analogiczny stopień poziomu kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert), analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany do otrzymania danego certyfikatu (np. konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów danej roli lub liczba lat pracy w danej roli, etc.) - potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem).
Sytuacja -Wykonawcy, którzy posiadają na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł brutto - Polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z sumą gwarancyjną ubezpieczenia min. 500 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy w takim przypadku zostanie dokonana zmiana Umowy w zakresie przedmiotu Umowy bez zmiany jej wartości brutto, nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia oprogramowania innym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie inne niż zaoferowane w ofercie oprogramowania pod warunkiem, że jest o nie gorszych parametrach i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, zmiana obowiązującej stawki VAT przyjmuje się, że wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT a co za tym idzie jego wartość oraz wartość Umowy brutto, zmiany osób wymienionych w ofercie Wykonawcy załącznik nr 2 do Umowy Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w ramach wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga, wykazania przez Wykonawcę, spełnienia warunków udziału w postępowaniu czyli spełnienia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy Umowa zostanie zmieniona w sposób dostosowujący jej brzmienie do obowiązujących w danym momencie przepisów prawa bez możliwości zmiany wartości brutto przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową, siła wyższa za siłę wyższą mogą być uznane tylko te okoliczności, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w takim przypadku Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu Umowy i z zastrzeżeniem warunków opisanych w ust. 2, przewidywane inne niż wymienione wyżej zmiany mają charakter korzystny dla Zamawiającego w szczególności polegają na: obniżeniu ceny, wykonaniu nieodpłatnie innych, nie przewidzianych Umową dodatkowych czynności przez Wykonawcę w ramach Umowy, przesunięciu terminu realizacji Umowy, jeśli przesunięcie wynika z potrzeb Zamawiającego np. związanych z rozliczeniem z NFZ lub harmonizacją innych okresów rozliczeniowych, czego wymaga zachowanie płynności w rozliczeniach Zamawiającego oraz inne mające charakter przysporzenia materialnego lub niematerialnego na rzecz Zamawiającego lub są związane z zachowaniem płynności w działalności Szpitala itp. 2.Strony dopuszczają możliwość zmiany terminów określonych Umową, jeśli wystąpiły niezawinione przez Strony okoliczności powodujące konieczność wprowadzenia zmian, a zmiana terminu jest niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy i nie spowoduje ona zagrożenia dla prawidłowej realizacji umowy i prawidłowej pracy Szpitala. Zmiana terminu niezależnie od ust. 3, wymaga pisemnego uzasadnienia jednej Strony i pisemnej zgody drugiej Strony.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.kolobrzeg.pl
Adres uzyskania siwz Regionalny Szpital w Kołobrzegu Łopuskiego 31 78-100 Kołobrzeg Pokój nr 11
Data składania wniosków 04/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Regionalny Szpital w Kołobrzegu Łopuskiego 31 78-100 Kołobrzeg Pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)