Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Regionalny Szpital
|
Ulica |
ul. Łopuskiego 31
|
Nr domu |
31
|
Miejscowość |
Kołobrzeg
|
Kod Pocztowy |
78-100
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
94 3530262
|
Fax |
94 3554408
|
Internet |
www.szpital.kolobrzeg.pl
|
Regon |
00031149600000
|
E-mail |
Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
54
|
Wadium |
9 000,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
- Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na dostawę wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP) tj. obsługującego co najmniej 7 spośród wymienionych obszarów: Zaopatrzenie, Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Finanse, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Kadry i Płace), Księgowość i Podatki, Rachunek Kosztów, Sprawozdawczość, Budżetowanie i Controlling Analizy Ekonomiczne i Generowanie Informacji Zarządczej, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde zrealizowane zamówienie
|
Potencjał |
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego opisu w tym zakresie.
|
Zdolne |
- Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, w następującym minimalnym zakresie:
a) co najmniej jednym kierownikiem projektu, który posiada certyfikat z metodyki zarządzania projektami PRINCE 2 Practitioner lub równoważny oraz:
- wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym
- doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku kierownika projektu w co najmniej 3 wdrożeniach Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), z których każdy projekt o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
b) co najmniej jednym kierownikiem projektu serwisu, który posiada doświadczenie związane z prowadzeniem co najmniej dwóch projektów utrzymania Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
c) co najmniej 3 konsultantami wdrożeniowymi, każdy posiadający:
- wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym
- doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku wdrożeniowca w co najmniej jednym wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
d) co najmniej jednym projektantem, który posiada doświadczenie w dziedzinie projektowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku projektanta w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
e) co najmniej 3 programistami, każdy posiadający doświadczenie w dziedzinie programowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku programisty w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
f) co najmniej jednym testerem, który posiada doświadczenie w dziedzinie testowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku testera w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww funkcji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.
Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie, że Wykonawca dla każdej roli, w której wymaga stosownego certyfikatu opisanego powyżej przedstawi certyfikat, który:
- jest analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat (np. zarządzanie bazami danych, kompetencje związane z zarządzaniem projektami, testowaniem, administrowaniem bazami danych, programowaniem, etc.), analogiczny stopień poziomu kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert), analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany do otrzymania danego certyfikatu (np. konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów danej roli lub liczba lat pracy w danej roli, etc.)
- potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem).
|
Sytuacja |
-Wykonawcy, którzy posiadają na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł brutto
- Polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z sumą gwarancyjną ubezpieczenia min. 500 000 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach
istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy w takim przypadku zostanie dokonana zmiana Umowy w zakresie przedmiotu Umowy bez zmiany jej wartości brutto,
nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia oprogramowania innym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie inne niż zaoferowane w ofercie oprogramowania pod warunkiem, że jest o nie gorszych parametrach i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów,
konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian,
zmiana obowiązującej stawki VAT przyjmuje się, że wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT a co za tym idzie jego wartość oraz wartość Umowy brutto,
zmiany osób wymienionych w ofercie Wykonawcy załącznik nr 2 do Umowy
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w ramach wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga, wykazania przez Wykonawcę, spełnienia warunków udziału w postępowaniu czyli spełnienia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy Umowa zostanie zmieniona w sposób dostosowujący jej brzmienie do obowiązujących w danym momencie przepisów prawa bez możliwości zmiany wartości brutto przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową,
siła wyższa za siłę wyższą mogą być uznane tylko te okoliczności, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w takim przypadku Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu Umowy i z zastrzeżeniem warunków opisanych w ust. 2,
przewidywane inne niż wymienione wyżej zmiany mają charakter korzystny dla Zamawiającego w szczególności polegają na: obniżeniu ceny, wykonaniu nieodpłatnie innych, nie przewidzianych Umową dodatkowych czynności przez Wykonawcę w ramach Umowy, przesunięciu terminu realizacji Umowy, jeśli przesunięcie wynika z potrzeb Zamawiającego np. związanych z rozliczeniem z NFZ lub harmonizacją innych okresów rozliczeniowych, czego wymaga zachowanie płynności w rozliczeniach Zamawiającego oraz inne mające charakter przysporzenia materialnego lub niematerialnego na rzecz Zamawiającego lub są związane z zachowaniem płynności w działalności Szpitala itp.
2.Strony dopuszczają możliwość zmiany terminów określonych Umową, jeśli wystąpiły niezawinione przez Strony okoliczności powodujące konieczność wprowadzenia zmian, a zmiana terminu jest niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy i nie spowoduje ona zagrożenia dla prawidłowej realizacji umowy i prawidłowej pracy Szpitala. Zmiana terminu niezależnie od ust. 3, wymaga pisemnego uzasadnienia jednej Strony i pisemnej zgody drugiej Strony.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital.kolobrzeg.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Łopuskiego 31
78-100 Kołobrzeg
Pokój nr 11
|
Data składania wniosków |
04/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Łopuskiego 31
78-100 Kołobrzeg
Pokój nr 11
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|