Dostawy mleka modyfikowanego, preparatów mlekozastępczych, smoczków dla wcześniaków, leku Ustekinumabum, leku Bicalutamidum oraz surowca farmaceutycznego: Natrii hydrophosphas bibasicum (anhydricum)

Data publikacji 2014-07-25
Data zakończenia 2014-08-08 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162369 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155110003, 337500002, 336521006, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia są dostawy mleka modyfikowanego, preparatów mlekozastępczych, smoczków dla wcześniaków , leku Ustekinumabum, leku Bicalutamidum oraz surowca farmaceutycznego: Natrii hydrophosphas bibasicum (anhydricum) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina, a w tym:
1. Środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego:
Modyfikowane mleko gotowe do spożycia dla noworodków, wcześniaków i niemowląt ze skrajnie niską urodzeniową masą ciała poniżej 1800 g - 1 pozycja w Części nr 1;
2. Środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego:
Proszek do sporządzania r-ru doustnego 2155 kJ/100g ;
Proszek dla niemowląt przedwcześnie urodzonych z ekstremalnie małą urodzeniową masą ciała <1000g; Preparat mlekozastępczy gotowy do spożycia stosowany w profilaktyce , diagnostyce i leczeniu alergii na białka pokarmowe. Stosowany u niemowląt od urodzenia do ukończenia piątego miesiąca życia - 3 pozycje w Części nr 2;
3. Środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego:
Modyfikowane mleko gotowe do spożycia dla niemowląt urodzonych przedwcześnie z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała;
Dodatek wzbogacający do mleka kobiecego dla niemowląt z małą i bardzo małą urodzeniową masa ciała - 2 pozycje w Części nr 3;
4. Środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego:
Proszek do sporz. r-ru doustnego, zawierający m.in.hydrolizat kazeiny - 1 pozycja w Części nr 4;
5. Środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego:
Dieta przeznaczona do żywienia niemowląt i małych dzieci ;
Dieta przeznaczona do żywienia niemowląt i małych dzieci ;
Mieszanka elementarna dla niemowląt do ukończenia 1 roku życia - 3 pozycje w Części nr 5;
6. Artykuł przewidziany do kontaktu z żywnością: Smoczki sterylne,jednorazowego użytku dla wcześniaków dostosowane do gotowych mieszanek - 1 pozycja w Części nr 6;
7. Artykuł przewidziany do kontaktu z żywnością:Smoczki sterylne, jednorazowego użytku dostosowane do gotowych mieszanek dla wcześniaków z bardzo niską masą urodzeniową poniżej 1800 g - 1 pozycja w Części nr 7;
8. Lek: Ustekinumabum 45 mg r-r do wstrz - 1 pozycja w Części nr 8;
9. Lek: Bicalutamidum tabl. powl. 50 mg - 1 pozycja w Części nr 9;
10. Surowiec farmaceutyczny: Natrii hydrophosphas bibasicum (anhydricum) 50 g
- 1 pozycja w Części nr 10.
II. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzach cenowo - ofertowych będących integralną częścią SIWZ.
III. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotów zamówienia, które:
1. spełniają wymagania opisane w Formularzach cenowo - ofertowych w Części od nr 1 do nr 10,
2. są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 późn.zmian.) - dotyczy Części od nr 1 do nr 5;
3. posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. nr 45 z 2008r., poz. 271, z późn. zmian.) - dotyczy Części nr 8 oraz Części nr 9;
4. posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu surowca farmaceutycznego przeznaczonego do sporządzania leków recepturowych i aptecznych, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne - dotyczy Części nr 10;
5. w Części nr 8 oraz w Części nr 9 są objęte Ustawą z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. nr 122 z 2011r. poz. 696, z późn. zm.). - dotyczy produktów leczniczych objętych refundacją i wykazanych w aktualnym na dzień składania ofert Obwieszczeniu MZ.
IV. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach dokładnie wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla danej Części, na okres:
- Część nr od 1 do nr 7 - 24 m-cy;
- Część nr od 8 do nr 9 - 12 m-cy;
- Część nr 10 - do 14.07.2015r.,
z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert:
- wariantowych,
- równoważnych w Części nr 1,6,7,8,9,10.
VI. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w Części od nr 2 do nr 5

Opis

1.Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Modyfikowane mleko gotowe do spożycia dla noworodków, wcześniaków i niemowląt ze skrajnie niską urodzeniową masą ciała poniżej 1800 g . Butelki 90 ml x 32 szt.
Uwaga:
Dopuszcza się inną pojemność butelki oraz inną ilość w opak. zbiorczym w odpowiednio przeliczonej ilości.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 , na okres 24 m-cy z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, tj. 400 op1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Bebilon Pepti MCT proszek do sporządzania r-ru doustnego 2155 kJ/100g , 450 g x 1 szt - poz. 1 Formularza cenowo - ofertowego;
Bebilon Suplement białka proszek dla niemowląt przedwcześnie urodzonych z ekstremalnie małą urodzeniową masą ciała <1000g. 1 puszka 200 g - poz. 2 Formularza cenowo - ofertowego;
Bebilon Pepti płyn RTF - preparat mlekozastępczy gotowy do spożycia stosowany w profilaktyce , diagnostyce i leczeniu alergii na białka pokarmowe. Stosowany u niemowląt od urodzenia do ukończenia piątego miesiąca życia. Poj. 90 ml x 1 szt. - poz. 3 Formularza cenowo - ofertowego.
Uwaga:
Dopuszcza się inną ilość sztuk i gramaturę w opakowaniu w odpowiednio przeliczonej ilości.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 , na okres 24 m-cy z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, tj.:
- poz. 1 Formularza cenowo - ofertowego - 20 op.;
- poz. 2 Formularza cenowo - ofertowego - 40 op.;
- poz. 3 Formularza cenowo - ofertowego - 3 000 op1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Bebilon Nenatal Premium płyn RTF - modyfikowane mleko gotowe do spożycia dla niemowląt urodzonych przedwcześnie z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała. Butelki poj. 70 ml x 1 szt. - poz. 1 Formularza cenowo - ofertowego;
Bebilon HMF proszek - dodatek wzbogacający do mleka kobiecego dla niemowląt z małą i bardzo małą urodzeniową masa ciała , 2,2g x 50 sasz. - poz. 2 Formularza cenowo - ofertowego.
Uwaga:
Dopuszcza się inną pojemność butelki w odpowiednio przeliczonej ilości.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 , na okres 24 m-cy z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, tj.:
- poz. 1 Formularza cenowo - ofertowego - 7 000 op.;
- poz. 2 Formularza cenowo - ofertowego - 120 op1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Nutramigen 1- proszek do sporz. r-ru doustnego, zawierający m.in.hydrolizat kazeiny, 425g x 1 szt.
Uwaga:
Dopuszcza się inną ilość sztuk i gramaturę w opakowaniu w odpowiednio przeliczonej ilości.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 4 , na okres 24 m-cy z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, tj.: 60 op1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Infatrini - dieta przeznaczona do żywienia niemowląt i małych dzieci , but. a 100 ml x 1 szt.- poz. 1 Formularza cenowo - ofertowego;
Infatrini Peptisorb - dieta przeznaczona do żywienia niemowląt i małych dzieci , but. a 200 ml x 4 szt.- poz. 2 Formularza cenowo - ofertowego;
Neocate LCP mieszanka elementarna dla niemowląt do ukończenia 1 roku życia 400 g x 1 szt. - poz. 3 Formularza cenowo - ofertowego.
Uwaga:
Dopuszcza się inną pojemność butelki oraz sztuk w opakowaniu w odpowiednio przeliczonej ilości.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 5 , na okres 24 m-cy z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, tj.:
- poz. 1 Formularza cenowo - ofertowego - 1 680 op.;
- poz. 2 Formularza cenowo - ofertowego - 400 op.
- poz. 3 Formularza cenowo - ofertowego - 240 op1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Smoczki sterylne,jednorazowego użytku dla wcześniaków dostosowane do gotowych mieszanek x 1 szt.
Uwaga:
Dopuszcza się inną ilość sztuk w opakowaniu w odpowiednio przeliczonej ilości .
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 6 , na okres 24 m-cy z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, tj.: 30 240 op1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Smoczki sterylne, jednorazowego użytku dostosowane do gotowych mieszanek dla wcześniaków z bardzo niską masą urodzeniową poniżej 1800 g x 1 szt.
Uwaga:
Dopuszcza się inną ilość sztuk w opakowaniu w odpowiednio przeliczonej ilości.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 7 , na okres 24 m-cy z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, tj.: 15 000 op1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Ustekinumabum 45 mg r-r do wstrz x 1 amp/strz.
Uwaga:
Dopuszcza się inną ilość sztuk w opakowaniu w odpowiednio przeliczonej ilości.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym Części nr 8, na okres 12 m-cy, z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, tj. 10 op1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Bicalutamidum tabl. powl. 50 mg x 28 szt.
Uwaga:
Dopuszcza się inną ilość sztuk w opakowaniu w odpowiednio przeliczonej ilości.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 9, na okres 12 m-cy, z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, tj. 240 op1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Natrii hydrophosphas bibasicum (anhydricum) 50 g.
Uwaga:
Dopuszcza się mniejszą wielkość fasunku w odpowiednio przeliczonej ilości.
Surowiec farmaceutyczny do produkcji leku recepturowego stosowanego na Oddziale Noworodków z OIOM w celu uzupełnienia niedoborów fosforanów w dietach noworodków i wcześniaków.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 10, na okres do 14.07.2015r., z możliwością przedłużenia realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia tj. 1 000 g

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina
Ulica ul. Szopena 2
Nr domu 2
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-055
Województwo podkarpackie
Tel 017 8666 096
Fax 017 8666 097
Internet www.bip.szpital.rzeszow.pl
Regon 69072411400000
E-mail jozefber@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Nie dotyczy w tym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. : 1. koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego (dotyczy Części od nr 8 do nr 10). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji przedstawionych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego (dotyczy Części od nr 8 do nr 10). Brak dokumentów o których mowa powyżej, zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
Wiedza Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Potencjał Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty I. POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru załączonego do SIWZ - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oferowane Formularze cenowo - ofertowe, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca wygrywający postępowanie w danej oferowanej Części zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy Formularza cenowo - ofertowego z podaniem cen jednostkowych netto oraz wartości netto każdej z pozycji, w celu wprowadzenia danych z umowy do systemu informatycznego, który posiada Apteka Zamawiającego. 3.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia .W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w Sekcji III.3.1), dotyczący posiadania odpowiednich uprawnień winni spełniać ci członkowie konsorcjum, którzy będą faktycznie realizować część zamówienia do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnień ustawowych. Warunki określone w Sekcji III.3.2), III.3.3), III.3.4), III.3.5) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. W Sekcji III.3.2), III.3.3), III.3.4), III.3.5) nie postawiono żadnych szczególnych warunków poza oświadczeniem z art. 22 ust. 1 Pzp.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie.Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący).Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych, dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy I. Zamawiający w Części nr od 1 do 10 zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 20 % niż podana w Formularzach cenowo - ofertowych, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości pacjentów leczonych na oddziałach Zamawiającego i zastosowanych procedur. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. II. Zmiany cen jednostkowych 1.Ceny jednostkowe umowne przedmiotów zamówienia objętych umową nie powinny być podwyższane przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 2 poniżej. Mogą ulec obniżeniu, po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (zmiana nie wymaga podpisania aneksu). 2.Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych umownych i urzędowych w przypadku: 2.1.zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy. Zmiana cen, może nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa, po przedstawieniu Kierownikowi Apteki informacji pisemnej o nowych cenach. Zmiana cen z powodu zmiany podatku VAT nie wymaga podpisania aneksu. 2.2.zmiany cen urzędowych przedmiotów zamówienia objętych umową, na wyższe lub niższe niż wynikające z umowy. Ceny jednostkowe mogą zostać podwyższone lub obniżone najwyżej do wysokości nowych hurtowych cen urzędowych wykazanych w Obwieszczeniach Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Zmiana cen może nastąpić od daty wejścia w życie Obwieszczeń Ministra Zdrowia, o których mowa powyżej, po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (zmiana nie wymaga podpisania aneksu). 2.3.objęcia przedmiotu zamówienia będącego przedmiotem umowy refundacją na podstawie decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia wydanej w oparciu o Ustawę z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Ceny jednostkowe przedmiotów zamówienia objętych umową winny być zgodne z wydaną decyzją, o której mowa powyżej. Zmiana cen może nastąpić od daty wejścia w życie decyzji, wykazania przedmiotu zamówienia w Obwieszczeniach Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (zmiana nie wymaga podpisania aneksu). III. Zmiana umowy 1.Poza już opisanymi możliwymi zmianami umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili jej zawarcia - dotyczy przedmiotów zamówienia nieobjętych refundacją na podstawie decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia: 1.1.Jeżeli w czasie realizacji umowy producent danego przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji opakowań w zaoferowanej ilości sztuk/pojemności/gramaturze Zamawiający dopuszcza zmianę w ww. zakresie po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (przedmiotowa zmiana nie wymaga podpisania aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany zaoferowanej ilości sztuk/pojemności/gramatury cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie (dotyczy zmienianej pozycji w Części). 1.2 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.: a) dopuszcza inną wielkość fasunku przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany konfekcjonowania, po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (przedmiotowa zmiana nie wymaga podpisania aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany zaoferowanej wielkości fasunku cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie (dotyczy zmienianej pozycji w Części). 1.3 Jeżeli w czasie realizacji umowy: - producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie jego produkcji , lub - przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na rynku polskim, możliwe będzie jego zastąpienie odpowiednikiem chemicznym zgodnym z nazwą międzynarodową przedmiotu zamówienia, wykazanym przez Zamawiającego w kol. nr 2 Formularza cenowo - ofertowego, po uprzednim powiadomieniu Kierownika Apteki Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki , z zachowaniem terminu dostawy i ceny jednostkowej , jak w ofercie lub ceny jednostkowej niższej (przedmiotowa zmiana wymaga podpisania aneksu do umowy). 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - dotyczy przedmiotów zamówienia objętych refundacją na podstawie decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia: 2.1.Jeżeli w czasie realizacji umowy producent danego przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji opakowań w zaoferowanej ilości sztuk /dawce Zamawiający dopuszcza zmianę w ww. zakresie po wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki bez aneksu do umowy. W każdym przypadku zmiany ilości sztuk/dawki w opakowaniu cena jednostkowa nie może być wyższa od ceny urzędowej wykazanej w Obwieszczeniach Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Zmiana ilości sztuk w opakowaniu/dawki może nastąpić od daty wejścia w życie nowej decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia, wykazania przedmiotu zamówienia w Obwieszczeniach Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków 2.2.Jeżeli w czasie realizacji umowy: - producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie jego produkcji , lub - przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na rynku polskim, możliwe będzie jego zastąpienie odpowiednikiem chemicznym zgodnym z nazwą międzynarodową przedmiotu zamówienia wykazaną przez Zamawiającego w kol. nr 2 Formularza cenowo - ofertowego oraz wykazanym w Obwieszczeniach Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, w cenie nie wyższej od ceny urzędowej wykazanej w Obwieszczeniach, o których mowa powyżej, po uprzednim powiadomieniu Kierownika Apteki Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki. Aneks nie obowiązuje. 2.3.W przypadku odstąpienia w trakcie realizacji umowy od refundacji leku objętego umową, na podstawie decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia wydanej w oparciu o Ustawę z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. W takim przypadku Zamawiający wymaga zastąpienia leku odpowiednikiem chemicznym zgodnym z nazwą międzynarodową przedmiotu zamówienia wykazaną przez Zamawiającego w kol. nr 2 Formularza cenowo - ofertowego, objętym refundacją, zgodnie z obowiązującymi Obwieszczeniami Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, w cenie zgodnej z obowiązującymi Obwieszczeniami, o których mowa powyżej. Zmiana taka wymaga powiadomienia pisemnego Kierownika Apteki Zamawiającego i wyrażenia zgody oraz wymaga podpisania aneksu do umowy. 2.4.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku, gdy w Obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków ... nastąpi zmiana Załącznika w którym lek refundowany jest ujęty. 3.Jeżeli w czasie realizacji umowy: 3.1.zmianie ulegnie nazwa Wykonawcy jego stan prawny lub adres siedziby Wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, podpisanym za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 3.2.Jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Zamawiającego, jego stan prawny lub adres siedziby Zamawiającego Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy. 4.Poza opisanymi w ust. 1, 2, 3 możliwościami zmiany umowy Strony umowy dopuszczają: 4.1.Zmianę stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, niebywały i niezwykły (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistniała sytuacja będzie miała charakter obiektywny, niezależny od stron umowy. Do wykonawcy należy obowiązek udowodnienia wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej i przedstawienia dokumentów uzasadniających wysokość podwyżki cen jednostkowych. 4.2.Zmianę osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją zamówienia, o których mowa w § 12 umowy, w przypadku rozwiązania stosunku pracy lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9, bud. J
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert oraz w pkt 4 Załącznika I - Informacje dotyczące ofert częściowych - Część od nr 1 do nr 10 ze względu na Program podano: Najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu cenowo -ofertowym.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia w danej, oferowanej Części. Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (10,00), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru podanego w SIWZ. 2. Planowany termin otwarcia ofert: 08.08.2014r., o godzinie 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 3. Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/A/67/14, Postępowanie nr 41. 4. W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 5. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie zastosowano dialogu technicznego. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w tym postępowaniu. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. W Sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania ze względu na Program podano: okres w miesiącach: 24. oraz w pkt 3 Załącznika nr 1 Informacje dotyczące ofert częściowych ze względu na program podano: - Część od nr 1 do nr 7 - 24 m-ce; - Część od nr 8 do nr 9 - 12 m-cy; - Część nr 10 - 11 m-cy, Powinno być: Dostawa przedmiotów zamówienia: - Część od nr 1 do nr 7 - przez okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy; - Część od nr 8 do nr 9 - przez 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy; - Część nr 10 - od daty podpisania umowy do 14.07.2015r. W Części nr od 1 do 10 możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia. 9. Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ (oryginał). - punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 10.Uwaga do Sekcji III.4.1): - punktor pierwszy: Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego - dotyczy Części od nr 8 do nr 10
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający wymaga by oferowane przedmioty zamówienia: 1.w Części od nr 1 do nr 10 odpowiadały opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w Formularzach cenowo - ofertowych; 2.w Części od nr 1 do nr 5 były środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia żywieniowego, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 późn.zmian.), były wprowadzone do obrotu na terenie Polski oraz spełniały wymagania ww. przepisów; 3.w Części nr 6 i 7 były artykułami przewidzianymi do kontaktu z żywnością, były jednorazowe, jałowe, dostosowane do butelek gotowych mieszanek dla wcześniaków; 4. w Części nr 8 oraz w Części nr 9 były produktami leczniczymi , zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. nr 45 z 2008r., poz. 271, z późn. zmian.), były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami tej ustawy i posiadały: a) aktualne na dzień składania oferty pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. b) aktualną kartę charakterystyki produktu leczniczego; 5. w Części nr 10 były surowcami farmaceutycznymi, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. nr 45 z 2008r., poz. 271, z późn. zmian.) i posiadały aktualne na dzień składania oferty pozwolenie na dopuszczenie do obrotu surowca farmaceutycznego przeznaczonego do sporządzania leków recepturowych i aptecznych. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ (oryginał). Uwaga: 1.Kserokopie stosownych dokumentów wynikających z przepisów prawa obowiązujących na dzień składania ofert Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w danej oferowanej Części, dostarczy Kierownikowi Apteki Zamawiającego na każde żądanie, w trakcie realizacji umowy, w terminie do 4 dni od daty otrzymania wezwania. Przedstawione dokumenty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 2.W przypadku braku prawidłowych wymaganych dokumentów opisanych w punkcie 1 powyżej zawarta umowa zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy. Kary umowne będą zastosowane. 3.Postępowanie nie dotyczy leków sprowadzanych z zagranicy w ramach importu docelowego oraz art. 29 ust. 5 Ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne( tekst jednolity Dz. U. nr 45 z 2008r., poz. 271, z późn. zmian.)
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)