Dostawa ryb

Data publikacji 2014-10-23
Data zakończenia 2014-11-03 09:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4620
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Trwałe znaki informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 353758 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152200006, 152320003, 152340007, 152400002, 152412001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 zamówienia - Dostawa ryb dla Garnizonu Toruń
1.Karp świeży tusza
- ilość planowana (bezwarunkowa) 55kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 55kg
2. Pstrąg filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 70 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 170 kg
3.Łosoś filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 25 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 85 kg
4.Sandacz filet mrożony
- ilość planowana (bezwarunkowa) 5 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 5 kg
5. Dorsz mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 1150 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 1150 kg
6.Morszczuk mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 500 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 500 kg
7.Mintaj mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 450 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 450 kg
8.Śledzie solone matjasy filety
- ilość planowana (bezwarunkowa) 1100 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 1100 kg
9. Pstrąg wędzony patroszony
- ilość planowana (bezwarunkowa) 150 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 350 kg
10. Łosoś wędzony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 10 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 20 kg
11.Makrela wędzona tusza
- ilość planowana (bezwarunkowa) 900 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 900 kg
12. Śledź marynowany
- ilość planowana (bezwarunkowa) 600 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 800 kg
13. Śledź po kaszubsku
- ilość planowana (bezwarunkowa) 600 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 800 kg

Część 2 zamówienia - Dostawa ryb dla Garnizonu Inowrocław
1. Karp świeży tusza
- ilość planowana (bezwarunkowa) 25kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 25kg
2. Pstrąg filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 30 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 30 kg
3.Łosoś filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 5 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 5 kg
4. Dorsz mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 800 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 800 kg
5.Morszczuk mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 100 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 100 kg
6.Mintaj mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 100 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 100 kg
7.Śledzie solone matjasy filety
- ilość planowana (bezwarunkowa) 400 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 400 kg
8. Pstrąg wędzony patroszony
- ilość planowana (bezwarunkowa) 25 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 25 kg
9. Łosoś wędzony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 5 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 5 kg
10.Makrela wędzona tusza
- ilość planowana (bezwarunkowa) 100 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 100 kg
11. Śledź marynowany
- ilość planowana (bezwarunkowa) 80 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 80 kg
12. Śledź po kaszubsku
- ilość planowana (bezwarunkowa) 80 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 80 kg


Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji

Opis

Część 1 zamówienia - Dostawa ryb dla Garnizonu Toruń
1.Karp świeży tusza
- ilość planowana (bezwarunkowa) 55kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 55kg
2. Pstrąg filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 70 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 170 kg
3.Łosoś filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 25 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 85 kg
4.Sandacz filet mrożony
- ilość planowana (bezwarunkowa) 5 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 5 kg
5. Dorsz mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 1150 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 1150 kg
6.Morszczuk mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 500 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 500 kg
7.Mintaj mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 450 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 450 kg
8.Śledzie solone matjasy filety
- ilość planowana (bezwarunkowa) 1100 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 1100 kg
9. Pstrąg wędzony patroszony
- ilość planowana (bezwarunkowa) 150 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 350 kg
10. Łosoś wędzony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 10 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 20 kg
11.Makrela wędzona tusza
- ilość planowana (bezwarunkowa) 900 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 900 kg
12. Śledź marynowany
- ilość planowana (bezwarunkowa) 600 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 800 kg
13. Śledź po kaszubsku
- ilość planowana (bezwarunkowa) 600 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 800 kg
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcjiCzęść 2 zamówienia - Dostawa ryb dla Garnizonu Inowrocław
1. Karp świeży tusza
- ilość planowana (bezwarunkowa) 25kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 25kg
2. Pstrąg filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 30 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 30 kg
3.Łosoś filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 5 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 5 kg
4. Dorsz mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 800 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 800 kg
5.Morszczuk mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 100 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 100 kg
6.Mintaj mrożony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 100 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 100 kg
7.Śledzie solone matjasy filety
- ilość planowana (bezwarunkowa) 400 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 400 kg
8. Pstrąg wędzony patroszony
- ilość planowana (bezwarunkowa) 25 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 25 kg
9. Łosoś wędzony filet
- ilość planowana (bezwarunkowa) 5 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 5 kg
10.Makrela wędzona tusza
- ilość planowana (bezwarunkowa) 100 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 100 kg
11. Śledź marynowany
- ilość planowana (bezwarunkowa) 80 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 80 kg
12. Śledź po kaszubsku
- ilość planowana (bezwarunkowa) 80 kg
- ilości dodatkowe (warunkowe) 80 kg


Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4620
Ulica ul. Okólna 37
Nr domu 37
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 653 36 94
Fax 56 653 36 60
Internet www.12wog.mil.pl
Regon 34090172500000
E-mail 12wog.zamowienia@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 1) Część 1 - 3.500,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100), 2) Część 2 - 1.000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - potwierdzenie zgłoszenia Wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej (właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę zgłaszającego) podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno spożywczymi, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U z 2005 r., Nr 187, poz. 1577 ze zm.) - aktualną decyzję administracyjną właściwego miejscowo Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub - aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 ze zm.) lub - zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730). Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie dokumentów wskazanych w rozdziale VI pkt 1 b i c oraz złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum jedną główną dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawa została wykonana. Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie np. poświadczenie. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie to powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: - dla części 1 zamówienia - 80.000,00 zł brutto - dla części 2 zamówienia - 25.000,00 zł brutto. UWAGA: Dostawa wykazana w zakresie jednej części zamówienia nie może zostać wykazana w zakresie innej części zamówienia. Jeśli Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, musi wykazać co najmniej dwie dostawy główne spełniające powyższe wymogi. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej usługi do dnia wydania poświadczenia należytego wykonania, musi być wystarczająca do wykazania spełnienia warunku. Za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający uzna dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 6 do SIWZ) i odpowiednich dokumentów wymienionych w rozdziale VI pkt 1d SIWZ.
Potencjał Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP w jednej z następujących form: certyfikat systemu HACCP wdrożonego przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacyjnego z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie powinno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP (podstawa: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany nie mogą powodować negatywnych skutków finansowych, jakościowych ani organizacyjnych dla Zamawiającego Poniższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej. 2. Zakres przewidywanych istotnych zmian oraz warunki tych zmian: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przedmiocie zmniejszenia ilości (z minimalnej, bezwarunkowej ilości zawartej w umowie do 50%) i proporcjonalnie wartości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmniejszenie stanów osobowych). Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. O zaistnieniu przyczyn powodujących konieczność zmian jak wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie z jednoczesnym przesłaniem projektu aneksu do umowy w zakresie zmian jak wyżej, w terminie 14 dni od powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o wystąpieniu wyżej określonych przyczyn. 2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np.: osiągnięcia przez jednostkę gotowości do podjęcia działań, szkolenia rezerw osobowych, poligonów, kursów, szkoleń, służb przygotowawczych, zmiany stanu żywionych, restrukturyzacji sił zbrojnych, likwidacji klęsk żywiołowych, kryzysu, zagrożenia lub wojny, zmiany aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy lub innych zadań postawionych Odbiorcy przez organa władzy państwowej, itp.) Wykonawca zagwarantuje realizację dostaw w odmiennych terminach i częstotliwościach oraz miejsc (na terenie RP) niż określono w umowie, według cen jednostkowych netto i brutto zawartych w niniejszej umowie. Zmiany te następować będą w ramach ustalonej łącznej wartości umowy. O zaistnieniu przyczyn powodujących konieczność zmian jak wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w terminie do 7 dni od powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o wystąpieniu wyżej określonych przyczyn. Zmiana nie wymaga aneksu a jedynie pisemnego powiadomienia ze strony Zamawiającego wraz z określeniem podstawy zmian, czasu w jakim będą obowiązywały, miejsc dostaw i szacowanych ilości do realizacji w tym czasie. Wykonawca potwierdzi w ciągu 3 dni od daty otrzymania powiadomienia - przyjęcie do realizacji. 3) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości produktów przydzielonych na dany magazyn w umowie (zmniejszenie lub zwiększenie) lub oraz zamianę danego rodzaju produktu dla danego magazynu na inny, który nie był przewidziany dla tegoż magazynu ale jest objęty umową, z zastrzeżeniem, że cena całej umowy wynikająca z jej postanowień nie może ulec zwiększeniu. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian a Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania (co najmniej faksem) przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian - co najmniej 1 x na kwartał - nie później niż do 10-każdego następującego miesiąca po upływie kwartału Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje aneks do umowy w tym zakresie - zapis będzie miał zastosowanie w przypadku, gdy Wykonawca realizować będzie obie części zamówienia. 4) Wysokości podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana ta wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem; 5) Podwykonawcy, o ile Wykonawca powierzy część zamówienia do realizacji podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy. 3. Korekty ilościowe i asortymentowe mogą następować w ramach jednego lub kilku zadań objętych zawartą umową z danym Wykonawcą - zapis będzie miał zastosowanie w przypadku, gdy Wykonawca realizować będzie obie części zamówienia. 4. W przypadkach, o których mowa powyżej wartością końcową umowy będzie wartość faktycznie zrealizowanych dostaw na dzień 31.12.2014 r. w ramach tejże umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.12wog.mil.pl
Adres uzyskania siwz JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620, 87-100 Toruń, Okólna 37, Sekcja Zamówień Publicznych, bud. nr 97, pok. nr 24.
Data składania wniosków 03/11/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620, 87-100 Toruń, Okólna 37, Kancelaria Jawna, bud. nr 97, pok. nr 11.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)