Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50

Data publikacji 2014-12-09
Data zakończenia 2014-12-17 09:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 12 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254943 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 375352913, 375000003, 323423005, 323424202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50 w tym:
1.Projekt, montaż i dostawę ścianki wspinaczkowej na Sali gimnastycznej - Część I
2.Zakup, dostawa sprzętu estradowego i oświetlenia dla Zespołu Szkół
nr 12 w Lublinie - Część II
3.Zakup, dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do świetlicy szkolnej - Część III

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Nr 12 w Lublinie
Ulica ul. Sławinkowska 50
Nr domu 50
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-810
Województwo lubelskie
Tel 81 466 46 10
Fax 81 466 46 10
Regon 06169888100000
E-mail iwonam822@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Zespół Szkół nr 12 w Lublinie
Rodzaj zam inny Zespół Szkół nr 12 w Lublinie
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie *
Wiedza *
Potencjał *
Zdolne *
Sytuacja *
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wraz z szczegółowym wykazem - załącznik do SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik do umowy dla danej części. 2 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1.zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego, 2.zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 2.1.gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży interesie publicznym, 2.2.działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie, 2.3. konieczność zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, 2.4.wydłużenie terminów dostaw asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2.5.realizacji w drodze odrębnej umowy robót powiązanych z przedmiotem umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. 3.zmiana stawki podatku VAT i wynagrodzenia. Zmiany umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: ad. pkt 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia. Wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie wykazu ad. pkt 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: ad. pkt. 2.1) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego: ad. pkt. 2.2) o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, ad. pkt. 2.3) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, ad. pkt. 2.4) o okres wydłużenia terminów dostaw asortymentu, ad. pkt.2.5) o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy. ad. pkt 3) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów wprowadzających zmiany.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90.00
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10.00
Adres strony internetowej siwz www.zs12.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół nr 12 w Lublinie ul. Sławinkowska 50, 20-810 Lublin
Data składania wniosków 17/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zespół Szkół nr 12 w Lublinie ul. Sławinkowska 50, 20-810 Lublin w pokoju nr 70
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w zakresie: 1przedmiotu zamówienia dla: Magdalena Dziubałtowska, kierownik gospodarczy - Zespół Szkół nr 12 w Lublinie, ul. Sławinkowska 50, 20-810 Lublin, Tel. 81 466 46 16; 2proceduralnym dla zamówienia: Agnieszka Rybak, specjalista ds. zamówień publicznych, projektów i organizacji - Zespół Szkół nr 12 w Lublinie, ul. Sławinkowska 50, 20-810 Lublin, Tel. 81 466 46 17.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)