Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach

Data publikacji 2014-12-10
Data zakończenia 2015-01-07 09:45:00
Instytucja Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 404676 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000000, 451000000, 452000000, 452100000, 452610000, 452620000, 453000000, 453100000, 453200000, 453300000, 453400000, 453100000, 315200007, 454000000, 454100000, 454200000, 454300000, 454000000, 452122120, 451127002, 451127105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:
a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac - w zakresie określonym przedmiarem robót;
b) przedmiar robót;
c) projekty budowlane i wykonawcze wykonane przez pracownię projektową: PB Architekci Piotr Bukowy ul. Libelta 33 61-707 Poznań,
d) pozwolenie na budowę: Decyzja Starosty Poznańskiego nr 4651/13 z dnia 3.10.2013 r.
e) Decyzja Starosty Poznańskiego nr 16/A/2013 z dnia 25.04.2013 r.
f) Decyzja Starosty Poznańskiego z dnia 1.07.2013 r.
g) Postanowienie Wielkopolskiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej nr 99/2013 z dnia 14 czerwca 2013 r.
h) Pozwolenie Starosty Poznańskiego nr 198/A/2012 z dnia 13.12.2012 r.
i) Decyzja Starosty Poznańskiego nr 194/C/2013 z dnia 17.07.2013 r (Zamawiający jest w trakcie uaktualnienia decyzji).
Krótki opis inwestycji:
Zagospodarowanie działki:
Planowana rozbudowa budynku Filii zlokalizowana jest na działce nr 229, z arkusza 5 mapy obręb Owińska, gmina Czerwonak, przy ul. Cysterek 5 w Owińskach.
Projekt stanowi kontynuację zabudowań istniejącego budynku i jest połączony z nim przeszklonym łącznikiem. Teren działki objęty jest ochroną konserwatorską. W ramach zagospodarowania terenu przewiduje się korektę układu drogowego wraz z chodnikami i parkingiem oraz prace ziemne polegające na ukształtowaniu terenu wokół budynku. Obsługa komunikacyjna zapewniona będzie poprzez istniejący zjazd z ulicy Cysterek.
Założenia ogólne:
Istniejące uwarunkowania lokalizacyjne, zieleń parkowa, ukształtowanie terenu wpłynęły na konieczność lokalizacji rozbudowy na tyłach istniejącego budynku.
Projekt zakłada powstanie piętrowego skrzydła, częściowo podpiwniczonego z poddaszem użytkowym, zaprojektowanego w technologii tradycyjnej unowocześnionej o następujących parametrach:
- ściany murowane ceramiczne, warstwowe licowane cegłą elewacyjną,
- stropy żelbetowe, monolityczne,
- konstrukcja dachu drewniana z elementami stalowymi
- dach stromy kryty dachówką ceramiczną domino, w części płaskiej kryty papą termozgrzewalną.
- okna drewniane lakierowane w naturalnym kolorze
- przeszklenia klatki schodowej, wejścia oraz stalowej konstrukcji łącznika aluminiowe
- materiały wykończeniowe wewnętrzne proste, trwałe oraz łatwe w utrzymaniu czystości
- w pomieszczeniach zbiorowych wykończenie drewniane ocieplające wizualnie klimat pomieszczeń
- łącznik od strony istniejącego pawilonu postawiony na dwóch słupach konstrukcyjnych oddalonych ok. 2 m od istniejącej ściany budynku, przewieszenie wspornikowe łącznika nie powoduje ingerencji w istniejącą ścianę budynku.

Dane liczbowe:
Parametry gabarytowe projektowanej rozbudowy budynku są następujące
Powierzchnia działki 1,9200 ha
Powierzchnia zabudowy 953,0 m2
Powierzchnia użytkowa 3 008 m2
Kubatura 11 022,5 m3

Układ funkcjonalny:
W przyziemiu umieszczono pomieszczenia techniczne, szatnie dla personelu, salę rehabilitacyjną, pomieszczenia gospodarcze. Z tego poziomu jest wyjście na dolny taras bezpośrednio z sali rehabilitacyjnej.
W poziomie parteru przy wejściu zlokalizowano poczekalnię z szatnią, punktem informacyjnym oraz pokojem odwiedzin. Przy wejściu na oddział znajduje się węzeł pielęgniarski z pomieszczeniami gospodarczo-porządkowymi oraz wejście do stołówki. Kuchnia typu cateringowego z wydawalnią posiłków.
Na parterze przewidziano sale na 15 osób, z czego 2 pokoje trzyosobowe, 4 pokoje dwuosobowe oraz 1 pokój jednoosobowy, izolatka i separatka. Pokój jednoosobowy przewidziany dla osoby niepełnosprawnej. Sale umieszczono wzdłuż korytarza okalającego wewnętrzny dziedziniec. Z tego poziomu przewidziano wyjście na wewnętrzny dziedziniec, który w porze letniej może być traktowany, jako przedłużenie pomieszczenia stołówki. Na przedłużeniu wewnętrznego dziedzińca umieszczono salę do terapii zajęciowej.
Na piętrze znajdują się sale dla 30 pacjentów, z czego 3 pokoje trzyosobowe, 10 dwuosobowe i 1 jednoosobowy. Na ostatniej kondygnacji umieszczono sale dla 35 osób, z czego 5 pokoi trzyosobowych, 9 pokoi dwuosobowych i 2 pokoje jednoosobowe. Na tym poziomie umieszczono także sale do terapii manualnej oraz kuchnię i boksy do zajęć komputerowych, wikliniarskich itp. Pomieszczenia doświetlone oknami połaciowymi.
Prace remontowe wykonywane w istniejącym budynku:
- Wymiana pokrycia dachowego i jego ocieplenie,
- Wymiana instalacji wod-kan, c.o., elektrycznej,
- Odświeżanie pomieszczeń.
Uwagi do ww. prac remontowych:
a) wykonać wymianę instalacji elektrycznej remontowanego budynku, wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi i sporządzeniem dokumentacji technicznej i protokołów prób i sprawdzeń;
b) wszystkie instalacje w remontowanym budynku mają być układane podtynkowo w bruzdach wraz z odtworzeniem ścian i malowaniem pomieszczeń;
w trakcie prowadzenia prac dekarskich na remontowanym budynku należy zabezpieczyć odkrytą połać dachu przed opadami atmosferycznymi;.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Mogileńska 42
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-044
Województwo wielkopolskie
Tel 0-61 8738702, 8738715
Fax 0-61 8738703
Internet mogilenska.pl
Regon 63113702900000
E-mail grazyna.miechurska@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 15
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 15 1130 1088 0001 3016 8720 0002, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna: oryginał wniesienia wadium należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego w godzinach od 800 do 1500 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty co najmniej jedną robotę budowlaną, z polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie wraz z infrastrukturą techniczną budynku (obiektu kubaturowego), posiadającego co najmniej trzy kondygnacje, kubaturę minimum 10 000 m3, o wartości robót co najmniej 12 000 000,00 PLN wraz z podatkiem VAT i który uzyskał decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, oraz potwierdzą, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że: a) dysponuje min. 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego (nabytego po uzyskaniu odpowiednich uprawnień budowlanych) i był kierownikiem budowy dla minimum jednej zakończonej roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu kubaturowego o kubaturze minimum 10 000 m3; b) dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego (nabytego po uzyskaniu odpowiednich uprawnień budowlanych) przy realizacji robót, jako kierownik robót; c) dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego (nabytego po uzyskaniu odpowiednich uprawnień budowlanych) przy realizacji robót jako kierownik robót; d) dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego (nabytego po uzyskaniu odpowiednich uprawnień budowlanych) przy realizacji robót jako kierownik robót; e) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zatrudnienie u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebność personelu kierowniczego wynosiło w okresie jednego roku średnio min. 20 osób. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający przewiduje możliwość łączenia funkcji kierownika budowy w różnych specjalnościach pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich wymogów dla poszczególnych funkcji.
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 4 000 000,00 PLN; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 10 000 000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 8 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; b) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy. Siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, niestanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: a. żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bardzo niskie temperatury powietrza uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, b. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, c. inne wydarzenia losowe; Siła wyższa, o której mowa powyżej nie obejmuje bardzo niskich temperatur powietrza jeśli są dostępne na rynku sposoby umożliwiające zachowanie wymogów technologicznych i przepisów prawa przy wykonaniu robót budowlanych podczas występowania bardzo niskich temperatur. c) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, wynika z dokonania na terenie budowy przez Wykonawcę odkryć przedmiotów o znaczeniu historycznym lub archeologicznych, bądź też przedstawiających znaczną wartość - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do zabezpieczenia odkrycia; d) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, wynika z dokonania na terenie budowy przez Wykonawcę odkryć niewybuchów, niewypałów lub amunicji - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia ww. przedmiotów z terenu budowy; e) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę warunków fizycznych uznanych za nieprzewidywalne - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do ich usunięcia; f) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez władze publiczne, władze Kraju - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy; g) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający, dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń; h) zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; i) zmiana dotycząca reprezentacji Zamawiającego w procesie inwestycyjnym o których mowa w § 7 pkt 3 i § 8 pkt 1; j) gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego; k) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Najkrótszy termin realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz mogileńska.pl
Adres uzyskania siwz w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym i Rehabilitacji Medycznej Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej, Poznań 61-044, ul. Mogileńska 42, w sekretariacie
Data składania wniosków 07/01/2015
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym i Rehabilitacji Medycznej Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej, Poznań 61-044, ul. Mogileńska 42, w sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest dofinansowane z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjny PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych. Nazwa projektu Poprawa, jakości opieki nad osobami niesamodzielnymi, z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnymi intelektualnie - Filia ZOLiRM w Owińskach.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)