Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz ustawienie i uruchomienie urządzeń wyposażenia dydaktyczno - socjalnego w budynku przystosowanym na potrzeby żłobka oraz placu zabaw w jego pobliżu w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
Część nr I - Dostawa, montaż oraz ustawienie i uruchomienie urządzeń wyposażenia dydaktyczno - socjalnego w budynku żłobka.
Część nr II - dostawa, montaż oraz ustawienie i uruchomienie urządzeń placu zabaw w pobliżu budynku żłobka.
Zadanie wchodzi w skład Resortowego Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad Dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2014.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Zał. nr 7 do SIWZ - Wykaz wyposażenia edukacyjno - socjalnego oraz placu zabaw.
Dokumentem pomocniczym w wyliczeniu ceny oferty jest załącznik nr 1 do formularza ofertowego (wydruk zał. nr 1 ustawienie strony w poziomie). Wypełniony załącznik należy obowiązkowo dołączyć do formularza ofertowego.
UWAGA. Jeżeli w dokumentacji technicznej i jakichkolwiek opisach pojawiają się nazwy własne firm, producentów, urządzeń i materiałów, Zamawiający zastrzega, iż nazwy te należy rozumieć jako określenie wzoru, typu i dopuszcza również zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały o nie gorszych właściwościach i parametrach technicznych, których zastosowanie w ramach zamówienia nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji i gwarantują bezpieczne użytkowanie.
Do zakresu dostaw będących przedmiotem zamówienia należy także:
po zakończeniu dostawy i montażu doprowadzenie do należytego stanu pomieszczeń.
przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu.
OpisCzęść nr I zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę:
Mebli i wyposażenia sal dla dzieci w wieku do 3 lat oraz pomieszczeń administracyjno - obsługowych, Zabawek do sal zabaw dla dzieci w wieku do 3 lat, Wyposażenia sali zabaw ruchowych dla dzieci w wieku do 3 lat, Pomocy dydaktycznych do sal zabaw dla dzieci w wieku do 3 lat, Sprzetu elektronicznego i elektrycznego. Szczegółowy wykaz określa zał. nr 7 do SIWZ oraz zał. nr 1 do formularza ofertowego.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę po 1 szt. następujących urządzeń:
-bujaki sprężynowe w kształcie: zwierząt, aut, roślin, wykonane z płyty HDPE, osadzone na metalowej kotwie, wymiary około max wysokość bujaka 0,80 m, max szerokość 0,50m, max długość 1,20 lub równoważny
-ławeczki z oparciem wymiary około dł. 1,20m szer. 0,50m wys. max. 1,00m, na metalowych kotwach lub równoważny
-regulamin placu zabaw (konstrukcja z tablicą zawierającą regulamin korzystania z placu zabaw) lub równoważny
-piaskownica z pokrywą składającą się w ławeczki; wymiary około szer. ok. 2,00m, dł. ok. 2,00m, wys. ok. 0,30m lub równoważny |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Karczmiska
|
Ulica |
ul. Centralna 17
|
Nr domu |
17
|
Miejscowość |
Karczmiska
|
Kod Pocztowy |
24-310
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 8287026
|
Fax |
81 8287026 w. 25
|
Internet |
www.karczmiska.pl
|
Regon |
43101968400000
|
E-mail |
sekretariat@poczta.karczmiska.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2014
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości zamówienia w kwocie 1350,00 zł, (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych), w tym dla części nr I - 1300,00 zł i dla części nr II - 50,00 zł.
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Opolu Lubelskim O/Karczmiska Nr 81 8734 0008 0040 0299 2000 0070 z adnotacją wadium - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego
oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
w gwarancjach bankowych,
w gwarancjach ubezpieczeniowych
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
Wadium wniesione w jednej z form wymienionych w pkt. 3 (dokument w oryginale) lub dowód wpłaty wadium na konto zamawiającego należy dostarczyć do kasy Urzędu Gminy Karczmiska pok. nr 11.
W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy PZP.
W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie wyposażenia żłobków, przedszkoli, szkół, placówek opieki itp. w elementy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - w tym m.in.: meble, w tym do pomieszczeń administracyjno - socjalnych, pomoce dydaktyczne, zabawki, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty, o wartości łącznie nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczeń, których wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz wymaganych dokumentów wskazanych w pkt VII.1.b SIWZ.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 zł.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych środków finansowych wskazanych w pkt VII.1.c.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści
w zakresie:
zmian dotyczących zakresu rzeczowego zamówienia korzystnych dla zamawiającego, które nie spowodują podwyższenia ceny ofertowej.
zmiany przyjętych technologii wykonania dostawy - w przypadku okoliczności nieznanych stronom w momencie upływu terminu składania ofert w postępowaniu mającym na celu wybór wykonawcy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
konieczności zwiększenia zakresu realizacji dostaw na skutek okoliczności nieprzewidzianych w momencie upływu terminu składania ofert w postępowaniu mającym na celu wybór wykonawcy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem § 6 ust. 1 i 2 umowy,
zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie montażu dostarczonych urządzeń zgodnie z przyjęta technologią lub spełnienie wymogów technologicznych - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy,
realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy,
wystąpienia kolizji z innymi robotami lub pracami uniemożliwiającymi terminowe zakończenie prac - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 2. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie zostanie ustalone w stosownym aneksie do umowy z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie dostaw wykonanych po dacie podpisania aneksu.
Termin płatności za wykonany przedmiot zamówienia ustala się na okres nie dłuższy niż 30 dni od dnia złożenia prawidłowo wypełnionej faktury VAT przez Wykonawcę, po protokolarnym bezusterkowym odbiorze wykonanych dostaw, dokonanym przez komisję odbioru zamawiającego w obecności przedstawicieli wykonawcy oraz złożenia wszystkich dokumentów rozliczeniowych wymaganych w postępowaniu i umowie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.karczmiska.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Gmina Karczmiska, Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska
|
Data składania wniosków |
19/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Gmina Karczmiska, Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska Sekretariat pok. nr 21
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie przewidziane jest do realizacji w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2014. W przypadku nie otrzymania dotacji w ramach wskazanego programu zamawiający może unieważnić postępowanie.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|