Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Zestawienie cenowe.
2.Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia :
- Dostawa zostanie zrealizowana zgodnie z harmonogramem dostaw określonym przez Zamawiającego do magazynu w 25 WOG przy ul. Kawaleryjskiej 70 budynek nr 32. Harmonogram dostaw stanowi załącznik do SIWZ (po zakończeniu postępowania będzie stanowił załącznik do umowy).
- Dostawy będą realizowane do magazynu - pomieszczenie nr 3 w budynku nr 32, gdzie nie ma możliwości wjechania wózkiem widłowym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym w momencie dostarczenia towaru w obecności przedstawiciela Wykonawcy.
- Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
- Termin przydatności do użycia oferowanych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego (dotyczy artykułów mających określony termin przydatności do użycia).
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczać określone artykuły transportem Własnym, na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do magazynu Zamawiającego.
- Zamówiony towar należy dostarczyć do wskazanych magazynu od poniedziałku do czwartku (wyłącznie w dni robocze) od godz. 7:30 do godz. 11:00.
O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie nr 727-040-665 na minimum 24 godz. przed dostawą - dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. Wykonawca wystawi faktury pro formy w wersji elektronicznej do każdej dostawy w przeciągu 7 dni od dnia podpisania umowy i prześle na podany adres e-mail. Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę po dostarczeniu każdej dostawy zgodnie z harmonogramem.
- Dowodem zrealizowania całkowitej dostawy będzie protokół, po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności artykułów oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także z zapisami oferty Wykonawcy. Projekt protokołu będzie stanowił załącznik do SIWZ
(po zakończeniu postępowania będzie stanowił załącznik do umowy).
- Zamawiający może odmówić odbioru artykułów w przypadku: gdy będą
w stanie niekompletnym, wadliwe, termin ważności niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie, co zostanie potwierdzone wpisem w protokole.
- W przypadku dostarczenia artykułu wadliwego lub nie odpowiadającego zamówieniu, Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od dnia dostawy.
- W przypadku stwierdzenia ukrytych wad artykułów w trakcie ich użytkowania Zamawiający ma prawo do zwrotu wadliwego artykułu, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia.
- Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne artykułów, jeśli takich udzielił producent oraz certyfikat potwierdzający jakość papieru w momencie dostawy.
- Na każde żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać
w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności
z Polską Normą lub normami europejskimi itp.
- W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów sprzętów czy też artykułów należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; Zastosowane przez Wykonawcę sprzęty i artykuły winny posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne.
- Wymagania stawiane Wykonawcy:
a. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
c. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
(Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm) w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), przyjętych
w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
|
Ulica |
ul. Kawaleryjska 70
|
Nr domu |
70
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15-601
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
85261 398 839
|
Fax |
85 261 398 813
|
Internet |
www.25wog.wp.mil.pl
|
Regon |
20068982800000
|
E-mail |
25wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka Wojskowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Wojskowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/10/2015
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.
1)Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości
2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
2)Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert).
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta
61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem Wadium w postępowaniu 7/PN/2015 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych.
4) Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu
o dostarczone oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, wg formuły : spełnia - nie spełnia
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli załączy do oferty wykaz wykonanych,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw co najmniej 2 dostaw na kwotę minimum 60 000,00 zł brutto każda - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. (Wykaz dostaw - Załącznik nr 6 do SIWZ).
Z dowodu musi wynikać na jaki towar asortyment były dostawy.
Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu
o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Dowodami o których mowa powyżej są:
poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert,
oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Obowiązek udowodnienia niemożności uzyskania poświadczenia spoczywa na wykonawcy i musi wynikać z treści oświadczenia i być poparte dowodami.
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu
o dostarczone oświadczenie wykonawcy, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu
o dostarczone oświadczenie wykonawcy, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 50.000,00 zł.
Fakt opłacenia polisy musi wynikać bądź z jej treści (adnotacja ubezpieczyciela), bądź z jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego fakt opłacenia składki.
Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu
o dostarczone dokumenty, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
FORMULARZ OFERTOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz Zestawienie cenowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Pełnomocnictwo - W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu
|
Niepełnosprawne |
Tak
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.25wog.wp.mil.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Uzyskanie SIWZ następuje na wniosek złożony na adres Zamawiającego lub przez pobranie w siedzibie Zamawiającego albo ze strony internetowej Zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
|
Data składania wniosków |
14/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Kancelaria Jawna (budynek nr 43) znajduje się na terenie JW 5338, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu, po okazaniu dowodu tożsamości.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|