Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Krasiczyn w 2015 roku

Data publikacji 2015-04-03
Data zakończenia 2015-04-13 10:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75774 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Krasiczyn w roku - 2015 wykonanych według wzorów określonych:
a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2007r.nr 51 poz. 342);
b) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. . w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2014 poz. 1876);
c) Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, znak: ER-1743-8/13 z dnia 15.07.2013r;
d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika
e) Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika znak: EO-1743-2/12
f) Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak: EO-1743-3/2012

Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo- Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu:
a) wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne
b) szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno - technologiczną zamieszczono na stronie internetowej

http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna

Odzież i obuwie robocze muszą spełniać wymagania Polskiej Normy, posiadać deklarację zgodności z PN. Środki ochrony indywidualnej oprócz deklaracji zgodności z wymogami bezpieczeństwa muszą być oznakowane znakiem CE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do SIWZ. Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji techniczno-technologicznej są do wglądu w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie (ul. Bieszczadzka 2).
Zakres pomiędzy 30 000 a 134 000.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu
Ulica ul. 29 Listopada 12
Nr domu 12
Miejscowość Przemyśl
Kod Pocztowy 37-700
Województwo podkarpackie
Tel 16 6706656
Fax 16 6706657
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_krasiczyn
Regon 65001711200000
E-mail krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Rodzaj zam inny Państwowa Jednostka Organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat zamówień uzupełniających do wysokości 20% zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 15/12/2015
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy 1.1 Spełniający warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1, składający pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z godnie z art. 22 ustawy - zał. 5 SIWZ, a także którzy: a) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawcy: - wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy to w tym okresie, głównych dostaw o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w tym przynajmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych). Należy podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami są: a. poświadczenia , z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych i ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 2.1 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu <> innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.3 Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu i wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy, zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3.1 W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku posiadania doświadczenia przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień zakończenia realizacji dostaw potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm 4.1 Zamawiający może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 4.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 4.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu , na którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych a w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Aktualne świadectwo oceny zgodności z zatwierdzonym wzorem sortów mundurowych wydane przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów państwowych w Bedoniu (dotyczy wszystkich dotychczas wydanych świadectw) lub ważne (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawione dla dystrybutora do posługiwania się w/w świadectwem lub inny równoważny dokument świadczący o spełnianiu wymogów jakościowych umundurowania wydanych przez powołane do tego instytucje; 2. Certyfikaty uprawniające do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami - dotyczy odzieży i obuwia roboczego;
Inne dokumenty a) wypełniony formularz oferty - zał. 7 SIWZ; b) wykaz punktów sprzedaży - zał. 8 SIWZ; c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcjum), jeśli dotyczy; d) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty, e) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeśli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, klęsk żywiołowych, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności oraz zostaną uwzględnione, opisane poniżej warunki wprowadzenia tych zmian. 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić: a) na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, b) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności, termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. 5. Pozostałe zmiany: a) powierzenie wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, spełniające warunki określone w SIWZ, nie wymaga aneksu do umowy - zmiana jest skuteczna po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu , na którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych a w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. d) przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); cena netto określona w ofercie i umowie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 8. Zmiany umowy są skuteczne, jeżeli zostaną wprowadzone z zachowaniem formy pisemnej. 9. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Doświadczenie (łączna wartość dostaw brutto)
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_krasiczyn
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu ul. 29-go Listopada 12 37-700 Przemyśl
Data składania wniosków 13/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu ul. 29-go Listopada 12 37-700 Przemyśl pokój nr 109
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)