Data publikacji |
2015-04-10 |
Data zakończenia |
2015-04-21 10:30:00 |
Instytucja |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa |
Miejscowość |
Warszawa |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Bielizna szpitalna,
- Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
49861 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
331411104, 331411111, 331411134, 331411142, 331411159, 331411180, 331411197, 336316008, 395180006, 395182008 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Ulica |
ul. Saska 63/75
|
Nr domu |
63/75
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
03-948
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6191947
|
Fax |
619 19 47
|
Internet |
www.rckik-warszawa.com.pl
|
Regon |
00029264600000
|
E-mail |
dyr.med@rckik-warszawa.com.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
a) Pakiet nr 1 - 5.280,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych),
b) Pakiet nr 2 - 5.710,00 PLN (słownie: pięć tysięcy siedemset dziesięć złotych).
c) Pakiet nr 3 - 1.830,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset trzydzieści złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
1. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ.
2.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
a) posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
2.2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2.3. Złożą oświadczenia do oferty w formie załączników.
2.4. Załącza do oferty wymagane deklaracje.
|
Wiedza |
7.1.6 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Potencjał |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
|
Zdolne |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
|
Sytuacja |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
minimum 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
a) Deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny.
b) Karty charakterystyki dla środków dezynfekujących dotyczy pakietu nr 3.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1. Zmiana terminu dostawy:
1) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie;
2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy;
3) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej;
4) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy;
5) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.
6) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie;
2) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:
1) zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego;
2) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy;
3) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.
4. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.rckik-warszawa.com.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
|
Data składania wniosków |
21/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 104.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|