Dostawa Maszyn i Sprzętu do sprzątania

Data publikacji 2015-06-25
Data zakończenia 2015-07-07 11:00:00
Instytucja Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 93813 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397134100, 429247305, 397134306, 349284806, 349111007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie Maszyn do sprzątania wraz z przeprowadzeniem prób eksploatacyjnych i szkoleń oraz dostawę Sprzętu do sprzątania.

2. Przez:
1) Maszyny rozumie się niżej wymienione urządzenia do sprzątania w następującej ilości:
a) maszyna do sprzątania samojezdna duża - w liczbie 1 szt.,
b) maszyna do sprzątania średnia - w liczbie 2 szt.,
c) maszyna do sprzątania mała elektryczna - w liczbie 2 szt.,
d) szorowarka jednotarczowa - w liczbie 2 szt.,
e) odkurzacz do pracy na sucho/mokro - w liczbie 5 szt.,
f) odkurzacz do pracy na sucho - w liczbie 3 szt.,
g) myjka wysokociśnieniowa - w liczbie 2 szt.
wraz z wszystkimi częściami składowymi, wyposażeniem, akcesoriami itp.;
2) Sprzęt rozumie się niżej wymienione urządzenia do sprzątania w następującej ilości:
a) wózki serwisowe - kuwetowe - w liczbie 40 szt.,
b) wózki serwisowe - wiadrowe - w liczbie 20 szt.,
c) wózki na odpady techniczne - w liczbie 9 szt.,
d) sortowniki - w liczbie 21 szt.,
e) urządzenia do ręcznego mycia i dezynfekcji wózków - w liczbie 3 szt.,
f) wózki do wywożenia śmieci i odpadów - w liczbie 6 szt.,
g) wózki na brudną bieliznę - w liczbie 25 szt.,
h) wózki na czystą bieliznę - w liczbie 20 szt.,

3. Zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy obejmuje w szczególności:
1) Dostawę i uruchomienie Maszyn do sprzątania,
2) Przeprowadzenie 2 godzinnej próby eksploatacyjnej na potwierdzenie parametrów technicznych Maszyn,
3) przeprowadzenie szkolenia wstępnego z eksploatacji Maszyn dla wskazanych grup do 10 pracowników z minimalnym czasem trwania 4 godziny. Szkolenie powinno obejmować wszystkie czynności związane z cyklem pracy w tym wymiany podzespołów, uzupełnienia płynów itp.,
4) przeprowadzenie drugiego szkolenia pracowników po okresie 2 tygodni eksploatacji Maszyn z czasem trwania 4 godzin,
5) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji Maszyn - karty gwarancyjne, DTR, instrukcji obsługi i eksploatacji w języku polskim w wersji papierowej i w wersji elektronicznej
w formacie PDF,
6) przekazanie Zamawiającemu części zamiennych do każdej z Maszyn w ilościach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ - parametry techniczne i eksploatacyjne Urządzeń,
7) dostawę Sprzętu do sprzątania,
8) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji Sprzętu - karty gwarancyjne, instrukcji obsługi i eksploatacji w języku polskim w wersji papierowej i w wersji elektronicznej w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Igielna 13
Nr domu 13
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-117
Województwo dolnośląskie
Tel 71 7359301
Fax 71 7359300
Internet http://www.nszw.pl
Regon 02117320000000
E-mail biuro@nszw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Dostawa Maszyn i Sprzętu do sprzątania do 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),
Zaliczka Nie
Wiedza posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a) co najmniej jednego zamówienia, które obejmowało dostawę łącznie co najmniej 2 szt. maszyn do sprzątania samojezdnych, oraz b) co najmniej jednego zamówienia, które obejmowało dostawę łącznie co najmniej 2 szt. maszyn do sprzątania o zasilaniu bateryjnym lub elektrycznym, oraz c) co najmniej jednego zamówienia, które obejmowało dostawę łącznie co najmniej 10 szt. wózków serwisowo-kuwetowych i/lub wózków serwisowo-wiadrowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w jednej realizacji dwie lub więcej dostaw o których mowa w ust. 2 pkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: w Rozdziale 3 ust. 5 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 1) opis parametrów technicznych i funkcjonalnych oferowanych Urządzeń - sporządzony na podstawie parametrów i informacji zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2) materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora (np. prospekty, foldery, katalogi, instrukcje lub ich odpowiednie fragmenty) lub oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora - w celu potwierdzenia wszystkich zadeklarowanych parametrów Urządzeń, zawartych w opisach sporządzonych na podstawie załącznika nr 6 do SIWZ. Dotyczy wyłącznie Maszyn to jest: maszyn do sprzątania (dużej, średniej i małej), szorowarki jednotarczowej, odkurzaczy (do pracy na sucho/mokro oraz do pracy na sucho), myjki wysokociśnieniowej. 3) deklaracje zgodności dla proponowanych Urządzeń. Uwaga: przez określenie Urządzenia Zamawiający rozumie pojedynczy element wchodzący w skład Maszyn i Sprzętu do sprzątania, to jest: maszyny do sprzątania (duża, średnie i małe), szorowarki jednotarczowe, odkurzacze (do pracy na sucho/mokro oraz do pracy na sucho), myjki wysokociśnieniowe, wózki serwisowe kuwetowe i wiadrowe, wózki na odpady techniczne, sortowniki, urządzenia do ręcznego mycia i dezynfekcji wózków, wózki do wywożenia śmieci i odpadów, wózki na brudną bieliznę, wózki na czystą bieliznę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminów wykonania Przedmiotu Umowy (rozumiana jako wykonanie Umowy w innych terminach niż zostało to przewidziane postanowieniami Umowy lub przedłużenie terminów wykonania Umowy) może być dokonana w szczególności w sytuacji: a) działania siły wyższej rozumianej jako wystąpienie: -klęsk żywiołowych utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy lub -warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy lub -zdarzeń jak: strajki, rozruchy, akty wandalizmu, kradzieże, napady rabunkowe - których zaistnienie powinno zostać udokumentowane np. protokołem policyjnym z kraju w którym nastąpiło zdarzenie; b) wstrzymania wykonania Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) niemożliwości zrealizowania szkoleń personelu w terminie wskazanym w § 10 pkt. 3 Umowy - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; d) wystąpienia innych okoliczności, pod warunkiem, że nie można ich było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i zaistniały z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana wysokości wynagrodzenia - w sytuacji: a) zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert - Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to wynagrodzenia za wykonanie tej części Przedmiot Umowy, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; b) zmiany terminów wykonania Przedmiotu Umowy na skutek zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt. 1 lit. b - lit. d niniejszego ustępu Umowy - Wykonawca będzie uprawniony do żądania pokrycia uzasadnionych i udokumentowanych dodatkowych kosztów w związku z nieterminową realizacją Umowy z wyłączeniem zysku; 3) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian obowiązujących przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji Umowy, 4) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych. 5) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy - jeżeli Wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy (podmiotu trzeciego) wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas zmiana tego podwykonawcy lub rezygnacja z tego podwykonawcy jest dopuszczalna za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia warunki opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W tym celu Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu wykonanych przez proponowanego podwykonawcę lub przez Wykonawcę głównych dostaw (w okresie ostatnich trzech lat przed terminem złożenia wniosku o zmianę) oraz dowodów, czy główne dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Jeżeli Zamawiający w terminie 5-ciu (pięciu) Dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych dokumentów na zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie się uważało, że Zamawiający wyraził zgodę na zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz htto://www.nszw.pl
Adres uzyskania siwz Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. ul. Igielna 13 50- 117 Wrocław
Data składania wniosków 07/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. ul. Igielna 13 50- 117 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przewiduje się, że zamówienie będzie realizowane w następujących terminach: 1) przedłożenie Zamawiającemu DTR (dokumentacji techniczno - ruchowej) Maszyn - w terminie do tygodnia od dnia zawarcia Umowy. 2) Dostawa Sprzętu, dostawa instalacja i uruchomienie Maszyn - w terminie do czterech tygodni od dnia zawarcia Umowy. 3) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego w miejscu dostawy i uruchomienia Maszyn - w terminach uzgodnionych przez Strony. Przyjmuje się, że pierwsze szkolenie nastąpi to po dokonaniu odbioru Maszyn a drugie szkolenie - po okresie 2 tygodni eksploatacji maszyn.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)