USŁUGA DRUKU I DOSTAWY ALBUMU I MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

Data publikacji 2015-06-25
Data zakończenia 2015-07-03 11:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94329 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku albumu i materiałów promocyjnych wraz z ich dostarczeniem do siedziby zamawiającego przy ul. Paderewskiego 34 A, 25-502 Kielce oraz rozładunkiem przez wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2. Materiały do druku Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
3. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny.
5. Zakres ilościowy zamówienia:
Część I- 1 000 egzemplarzy albumu Panorama Świętokrzyska.
Część II:
1. Plakaty - 25 szt.,
2. Ulotki - 7 000 szt.,
3. Mapa - 2 000 szt.,
4. Naklejki - 14 000 szt.,
5. Plakat podświetlany - 15 szt.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawy do siedziby Zamawiającego 1 000 egzemplarzy albumu Panorama Świętokrzyska.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ - Część I.
3. Cenę oferty dla danej części zamówienia wykonawca oblicza w Formularzu cenowym - dodatek nr 2A do SIWZ, uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Wyliczoną cenę zamówienia Wykonawca podaje w odpowiednim miejscu dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę.
4. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4A do SIWZ - Wzór umowy.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości
i kompletny.
6. Wydawcą publikacji jest Zamawiający, a materiały wykonane w ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia nie służą dalszej odsprzedaży.
7. Usługa drukowania będąca przedmiotem zamówienia mieści się w zakresie grupowania PKWiU 18.12.1 Pozostałe usługi poligraficzne.
8. Album nie posiada i nie będzie miał nadanego ISBN.
9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń wykonanego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez Zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia (telefonicznego, faksem, e-mailem) przez Zamawiającego.
10. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu umowy lub jego elementów składowych, Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt do ich wymiany na nowe, wolne od wad, w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia (telefonicznego, faksem, e-mailem) przez Zamawiającego.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów: plakatów, ulotek, map, naklejek, plakatów podświetlanych na imprezę promocyjną Świętokrzyskie czaruje w Łodzi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ - Część II.
3. Cenę oferty dla danej części zamówienia wykonawca oblicza w Formularzu cenowym - dodatek nr 2B do SIWZ, uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Wyliczoną cenę zamówienia Wykonawca podaje w odpowiednim miejscu dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę.
4. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4B do SIWZ - Wzór umowy.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości
i kompletny.
6. W przypadku wystąpienia uszkodzeń wykonanego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez Zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni, licząc od dnia zgłoszenia (telefonicznego, faksem, e-mailem) przez Zamawiającego.
7. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu umowy lub jego elementów składowych, Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt do ich wymiany na nowe, wolne od wad, w ciągu 2 dni, licząc od dnia zgłoszenia (telefonicznego, faksem,
e-mailem) przez Zamawiającego.
8. Zakres ilościowy:
- plakaty - 25 szt.,
- ulotki- 7000 szt.,
- mapa - 2 000 szt.
- naklejki - 14 000,
- plakat podświetlany - 15 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Ulica al. IX Wieków Kielc 3
Nr domu 3
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-516
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3421901, 3421677, 3421576
Fax 41 3445265, 3445723
Internet www.sejmik.kielce.pl
Regon 29101900500000
E-mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy dla odpowiedniej części zamówienia- wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i 2B do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Adres strony internetowej siwz http://bip.sejmik.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pok. 344 (III piętro)
Data składania wniosków 03/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pok. 213 (Kancelaria Urzędu, II piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)