Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
|
Ulica |
ul. Mogilska 109
|
Nr domu |
109
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-571
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6154860, 6154862
|
Fax |
012 6154887; 6154219
|
Internet |
www.malopolska.policja.gov.pl
|
Regon |
35108157000000
|
E-mail |
zzp@malopolska.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
2
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr: 31 1010 1270 0055 8413 9120 1000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-40/2015,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Wydziale ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny.
5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej
kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Wiedza |
Za spełniającego opisane powyżej warunki zostanie uznany Wykonawca, który realizował bądź realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy (Zamawiający dopuszcza realizację w ramach jednej bądź kilku umów) materiałów eksploatacyjnych/tonerów do drukarek lub kserokopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych lub faxów w okresie maksymalnie 12 miesięcy o wartości co najmniej 50 000,00 zł. brutto.
UWAGA: Za spełniającego Warunek zostanie uznany wykonawca, który wykonał dostawę polegającą na wykonaniu dostawy materiałów eksploatacyjnych/tonerów do drukarek lub kserokopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych na kwotę brutto większa lub równą 50 000,00 zł w nie dłuższym niż 12 miesięcy.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz Cenowy - załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, ustalonego wynagrodzenia, rodzaju asortymentu, terminu wykonania umowy dostawy, z zastrzeżeniem ust. 7, w sytuacji gdy:
1) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go nowszym, co najmniej o takich samych parametrach,
2) nastąpiła potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynikająca ze zmian natury technicznej,
3) nastąpiły przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
4) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia,) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Policji (zarządzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSW);
5) nastąpiła potrzeba zmiany lokalizacji dostawy asortymentu.
3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy
5. W przypadku jeżeli Wykonawca zadeklarował w ofercie, że zrealizuje zamówienie terminie krótszym niż 21 dni od daty zawarcia umowy i w ten sposób otrzymał punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, wówczas Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany, w zakresie terminu wykonania zamówień częściowych na zasadach określonych w ust. 2.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin realizacji
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
|
Data składania wniosków |
06/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami Oddziału 1 Rozdziału 3 Działu II ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - zwanej dalej ustawą Pzp - w celu zawarcia umowy ramowej.
2. Wartość zamówienia przekracza kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
3. Zawarcie umowy ramowej nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia publicznego.
4. Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, jakie mogą zostać udzielone w okresie trwania umowy ramowej.
5. Zamawiający zawrze umowę ramową z 5 wykonawcami, chyba, że oferty nie podlegające odrzuceniu złoży mniej wykonawców.
6. Zamówienia udzielane będą wykonawcom, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa.
7. Zamawiający udzieli zamówień, których przedmiot objęty jest umową ramową zgodnie z art. 101 ust.1 Pzp.
8. Zamawiający przystępując do udzielenia zamówienia na dostawy określi szczegółowo przedmiot zamówienia, termin i miejsce realizacji zamówienia, kryterium oceny ofert oraz kary umowne za nieterminową realizację i odstąpienie.
9. Oferta składana w postępowaniu o udzieleniu zamówienia na dostawy nie może być mniej korzystna cenowo od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej.
10. Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia na dostawy objęte umową ramową.
11. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, w którym Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub z innych istotnych przyczyn
|
Czy unieważnienie |
Nie
|