Dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego

Data publikacji 2015-06-26
Data zakończenia 2015-07-06 12:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157720 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych/fabrycznie nowych oraz regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do faksów dla jednostek Policji woj. małopolskiego - zespołów bębna, kaset z tonerem.
2. Zamawiający wymaga aby w pierwszej grupie zaoferowane materiały eksploatacyjne były oryginalne sygnowane przez producenta danego urządzenia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, czyli fabrycznie nowych a nie sygnowanych przez producenta sprzętu, pod warunkiem, że posiadają one przynajmniej takie same parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkty oryginalne. Zamawiający wymaga, aby w zakresie drugiej grupy, zaoferowane materiały były regenerowane - kaseta z tonerem i bęben, spełniające warunki określone w załączniku Nr 3 do SIWZ.
3. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (j.t. Dz.U.2013.1410) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz.U.2003.65.598 ze zm.) zaoferowane produkty nie mogą naruszać praw patentowych producentów produktów.
4. Opis potrzeb zamawiającego, został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ
6. Dostawa realizowana będzie do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Krakowie, ul. Mogilska 109.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Ulica ul. Mogilska 109
Nr domu 109
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-571
Województwo małopolskie
Tel 012 6154860, 6154862
Fax 012 6154887; 6154219
Internet www.malopolska.policja.gov.pl
Regon 35108157000000
E-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 2
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr: 31 1010 1270 0055 8413 9120 1000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-40/2015, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Wydziale ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ.
Wiedza Za spełniającego opisane powyżej warunki zostanie uznany Wykonawca, który realizował bądź realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy (Zamawiający dopuszcza realizację w ramach jednej bądź kilku umów) materiałów eksploatacyjnych/tonerów do drukarek lub kserokopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych lub faxów w okresie maksymalnie 12 miesięcy o wartości co najmniej 50 000,00 zł. brutto. UWAGA: Za spełniającego Warunek zostanie uznany wykonawca, który wykonał dostawę polegającą na wykonaniu dostawy materiałów eksploatacyjnych/tonerów do drukarek lub kserokopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych na kwotę brutto większa lub równą 50 000,00 zł w nie dłuższym niż 12 miesięcy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Formularz Cenowy - załącznik Nr 2 do SIWZ.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, ustalonego wynagrodzenia, rodzaju asortymentu, terminu wykonania umowy dostawy, z zastrzeżeniem ust. 7, w sytuacji gdy: 1) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go nowszym, co najmniej o takich samych parametrach, 2) nastąpiła potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynikająca ze zmian natury technicznej, 3) nastąpiły przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 4) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia,) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Policji (zarządzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSW); 5) nastąpiła potrzeba zmiany lokalizacji dostawy asortymentu. 3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy 5. W przypadku jeżeli Wykonawca zadeklarował w ofercie, że zrealizuje zamówienie terminie krótszym niż 21 dni od daty zawarcia umowy i w ten sposób otrzymał punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, wówczas Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany, w zakresie terminu wykonania zamówień częściowych na zasadach określonych w ust. 2.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
Data składania wniosków 06/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami Oddziału 1 Rozdziału 3 Działu II ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - zwanej dalej ustawą Pzp - w celu zawarcia umowy ramowej. 2. Wartość zamówienia przekracza kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. 3. Zawarcie umowy ramowej nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia publicznego. 4. Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, jakie mogą zostać udzielone w okresie trwania umowy ramowej. 5. Zamawiający zawrze umowę ramową z 5 wykonawcami, chyba, że oferty nie podlegające odrzuceniu złoży mniej wykonawców. 6. Zamówienia udzielane będą wykonawcom, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa. 7. Zamawiający udzieli zamówień, których przedmiot objęty jest umową ramową zgodnie z art. 101 ust.1 Pzp. 8. Zamawiający przystępując do udzielenia zamówienia na dostawy określi szczegółowo przedmiot zamówienia, termin i miejsce realizacji zamówienia, kryterium oceny ofert oraz kary umowne za nieterminową realizację i odstąpienie. 9. Oferta składana w postępowaniu o udzieleniu zamówienia na dostawy nie może być mniej korzystna cenowo od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. 10. Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia na dostawy objęte umową ramową. 11. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, w którym Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub z innych istotnych przyczyn
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)