WYKONANIE ŁAWEK I KOSZY NA ŚMIECI PRZY ŚCIEŻKACH PRZYPAŁACOWEGO ZESPOŁU PARKOWEGO W ŻAGANIU

Data publikacji 2015-06-29
Data zakończenia 2015-07-15 11:00:00
Instytucja Gmina Żagań o Statusie Miejskim
Miejscowość Żagań
Województwo lubuskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157956 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452622106, 391136003, 392243403
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotów malej architektury- ławek typ A-1 i typ B i koszy na śmieci, w kolorze białym, wykonanie fundamentowania wraz z montażem przy ścieżkach parkowych w Przypałacowym Zespole Parkowym w Żaganiu.
Rozmieszczenie ławek oraz koszy zgodnie z projektem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik do opracowanego projektu zamiennego.

3 2. Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia :
1. Nieruchomość o numerze ewidencyjnym nr 799 znajduje się na terenie zespołu pałacowo-
parkowego w miejscowości Żagań, wpisanym do rejestru zabytków pod nr L-116/1-3/A(3217) Strefa Ochrony Konserwatorskiej.

2. Zgodnie z decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : ZN.5142.25.2015 [mŻag] z dnia 6 maja 2015 r. oraz zmianą decyzji LWKZ znak ZN.5142.25.2015 [mŻag] 1 z dnia 12 czerwca 2015 r. nałożony został obowiązek wykonania:
1) konstrukcji ławek z profili stalowych, zamkniętych ocynkowanych, malowanych
proszkowo w kolorze białym,
2) siedzisko z desek jesionowych 60x40 mm, malowanych w kolorze białym,
3) kosze na śmieci o konstrukcji i wyglądzie zbliżonym do ławek drewnianych - szczebliny drewniane malowane na biało- zgodnym ze schematem proponowanego kosza parkowego na śmieci lub równoważnym.
3. Zakres prac w szczególności obejmuje :
Roboty budowlane polegające na :
1) demontażu ławek żelbetowo-drewnianych wraz z utylizacją -27 szt.,
Przygotowaniu miejsca pod montaż nowych ławek i koszy
2) roboty ziemne (wykopy pod fundamenty ławek i koszy - 15,37 m3
3) wykonanie stóp fundamentowych betonowych (stożkowych) B-20 pod ławki - 9,00 m3
4) wykonanie stóp fundamentowych betonowych (stożkowych) B-20 pod kosze- 1,20 m3
5) dostawa i montaż koszy na śmieci - 40 szt.
6) dostawa i montaż ławki parkowej z oparciem typ A-1 - 70 kpl.
7) dostawa i montaż ławki parkowej typ B - 11 kpl.
8) ręczne zasypywanie wykopów - 11,68 m3
9) ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.-III - 3,60 m3
10) wykonanie trawników parkowych siewem na gruncie kat. I-III bez nawożenia - 0,033 ha
11) wywóz ziemi sam. samowyładowczymi na odl. do 1,00 km grunt kat. I-II - 3,60 m3
12) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi za każdy nast. 1 km -3,60 m3
Nadzór archeologiczny

4. Zgodnie z decyzjami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak ZN.5142.25.2015 z dnia 6 maja 2015 r. oraz zmianą decyzji znak ZN.5142.25.2015 z dnia 15 czerwca 2015 r. Roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze.

5. Stosownie do § 15 ust.2 pkt 1,3,i 5 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987 z późn. zm., Wykonawca jest zobowiązany z wyprzedzeniem co najmniej 3 dniowym do :
- zawiadomienia Inwestora o planowanym terminie rozpoczęcia zakończenia wskazanych
prac i robót budowlanych,
- niezwłocznego zawiadomienia o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach
ujawnionych w kracie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac i robót budowlanych ,
- podjęcia innych działań, które zapobiegają uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku.

6. Po wstępnym rozmieszczeniu ławek w terenie (przed wykonaniem fundamentów należy wezwać nadzór konserwatorski oraz przedstawiciela LWKZ w celu ostatecznego potwierdzenia lokalizacji.

7. Jeżeli podczas prac ziemnych zostanie odkryty przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem, należy wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, zabezpieczyć go przy użyciu dostępnych środków oraz miejsce jego odkrycia i zawiadomić Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Inwestora.

8. Stosownie do § 15 ust.2 pkt 4 Rozporządzenia o którym mowa w punkcie 3.2.5, na prowadzone prace nałożony został obowiązek dokonania odbioru końcowego z udziałem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

9. Roboty należy realizować zgodnie z opracowaną dokumentacją budowlaną w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz ochronę środowiska.

Uwaga! Załączony do SIWZ przedmiar robót jest wyłącznie dokumentem pomocniczym dla Wykonawcy w celu zapoznania się z wielkością przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego.

10. Przy wykonywaniu robót, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania, wg przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 sierpnia 1998 r. w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z 1998 r. z poźn.zm.).

11. Kierownik budowy jest zobowiązany prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zwierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Żagań o Statusie Miejskim
Ulica Plac Słowiański 17
Nr domu 17
Miejscowość Żagań
Kod Pocztowy 68-100
Województwo lubuskie
Tel 68 4771040
Fax 68 4771017
Regon 00052679400000
E-mail jchlostowska@um.zagan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2015
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień typu koncesja, zezwolenie, licencja;
Wiedza 2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu ławek z profili stalowych z siedziskiem drewnianym i co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu koszy na śmieci z materiałów współgrających z ławkami. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1 podpunkt 2 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;
Zdolne 3) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą : - posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności, - posiadającą uprawienia do prowadzenia prac przy obiektach zabytkowych -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz.987), w szczególności do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1 podpunkt 3 SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;
Sytuacja 4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie stawia żadnego szczególnego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Obowiązek wykazania i złożenia poświadczeń o należytym bądź nienależytym wykonaniu robót budowlanych wymienionych w wykazie, dotyczy najważniejszych robót, określonych w punkcie 5.5 podpunkt 2 SIWZ W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda poświadczeń, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów- poświadczeń;
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Poglądowy kosztorys ofertowy Haromonogram robót
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy : 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, c) w wyniku działania siły wyżej (klęski żywiołowe : trzęsienia ziemi, pożary, powodzie, tornada, wichury itp.), mające wpływ na terminowość robót budowlanych, d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów. Okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju; 2) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy : a) na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, lub b) z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia publicznego, pod warunkiem, że : - Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełni warunki udziału w postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia; lub - Wykonawca wykaże, iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postpowania o udzielenie zamówienia; 3) w zakresie zmiany kierownika budowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku, gdy : a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w przypadku - choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, - nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, - jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b) Zamawiający zażąda zmiany kierownika budowy gdy uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia bądź unika kontaktu z inwestorem.. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu dla powyższych osób.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.zagan.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Żagań. Plac Słow8iański 17, 68-100 Żagań- na pisemny wniosek Wykonawcy
Data składania wniosków 15/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Żagań. Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań. Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego pok. nr 26
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)