Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie

Data publikacji 2015-06-29
Data zakończenia 2015-07-10 10:15:00
Instytucja Ośrodek Oświaty i Wychowania
Miejscowość Świecie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95703 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151100002, 151140000, 151300008, 151120006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy świeżego mięsa, wędlin oraz świeżego drobiu do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie przez okres od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r., w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1:Mięso (9 pozycji asortymentowych), Zadanie nr 2: Wędliny (21 pozycji asortymentowych), Zadanie nr 3: Drób (8 pozycji asortymentowych). - Przedmiot zamówienia niniejszego postępowania stanowią mięsa najwyższej klasy jakości (klasa I - mięso, klasa A - drób) oraz wędliny z wysoką zawartością mięsa, wyprodukowane z mięs najwyższej jakości, chyba, że Zamawiający określił inaczej w Załączniku nr 1 do SIWZ. W wędlinach nie dopuszcza się obecności MOM - mięsa oddzielonego mechanicznie. Mięsa muszą być świeże, nie poddane żadnej obróbce, z wyjątkiem schłodzenia oraz nieusztywnione wskutek procesu wychładzania. - Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wskazane w formularzu cenowym (Załącznik nr 1) są ilościami szacunkowymi, a zatem w trakcie realizacji umowy mogą one w poszczególnych pozycjach każdego z zadań ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości określonych w formularzu. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania zamówienia w zakresie określonym w SIWZ. - Każdy produkt powinien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP oraz wytycznymi GMP i GHP. - Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia transportem spełniającym wymagania sanitarne, posiadającym pozytywną opinię (decyzję) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej bądź Inspekcji Weterynaryjnej potwierdzającą, że środek transportu do przewozu żywności spełnia niniejsze wymagania. - Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć Handlowy Dokument Identyfikacyjny..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ośrodek Oświaty i Wychowania
Ulica ul. Wojska Polskiego 124
Nr domu 124
Miejscowość Świecie
Kod Pocztowy 86-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 0-52 3311525
Fax 0-52 3330330
Internet www.ooiw.swiecie.net
Regon 09152579500000
E-mail ooiwswiecie@poczta.fm
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Captcha sec code 5npKP
Query select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and kodnuts = 0 and datawydaniabiuletynu is not null and datawydaniabiuletynu = current_dateD,PN
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 10
Wadium Postępowanie zwolnione jest z wpłat wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi decyzję właściwego organu o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie obrotu lub produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego, objętych przedmiotem zamówienia, tj.: - decyzję powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie obrotu lub produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego, objętych przedmiotem zamówienia wraz z nadanym weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym. Podstawa prawna: art. 20 ust. 1 oraz art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.); lub - decyzję właściwego miejscowo państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego (dla zakładów nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej), objętych przedmiotem zamówienia - określającą rodzaj i zakres działalności. Podstawa prawna: art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt. 7.1. lit. a) i b) SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia polegające na sukcesywnych dostawach artykułów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: - w Zadaniu nr 1 - co najmniej 2 zamówienia polegające na realizacji dostaw mięsa (świeżego) - trwające minimum 5 miesięcy w ramach oddzielnej umowy każde; - w Zadaniu nr 2 - co najmniej 2 zamówienia polegające na realizacji dostaw wędlin - trwające minimum 5 miesięcy w ramach oddzielnej umowy każde; - w Zadaniu nr 3 - co najmniej 1 zamówienie polegające na realizacji dostaw drobiu (świeżego) - trwające minimum 5 miesięcy w ramach pojedynczej umowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt. 7.1. lit. a) i c) SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zaświadczenie (opinia) właściwego inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub lekarza weterynarii o wprowadzeniu systemu HACCP lub o jego wdrażaniu.
Inne dokumenty - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy pkt. 7.5.1. SIWZ stosuje się odpowiednio. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami: a) pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt 7.1. SIWZ; b) każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt 7.2. SIWZ. - Wypełnione i podpisane formularze: cenowy oraz ofertowy, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. - W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy - Strony dopuszczają możliwość zmiany cen brutto przedmiotu umowy w drodze negocjacji tylko w przypadku zmian cen podyktowanych zmianami cen u producenta. Zmiana cen może nastąpić również w przypadku zaoferowania cen niższych, zgodnie z aktualną promocyjną ceną przedstawioną przez Wykonawcę. Wszelkie ewentualne zmiany cen wymagają udokumentowanego wniosku Wykonawcy oraz akceptacji Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Pierwsza zmiana cen, o której mowa wyżej może nastąpić nie wcześniej jak po upływie pierwszego pełnego kalendarzowego kwartału realizacji dostaw przedmiotu zamówienia, określonego umową, tj. od stycznia 2015 r. Zmiany cen produktów objętych promocją cenową u Wykonawcy dopuszczalna jest w każdym czasie. - Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian. -W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji danych produktów, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość dostarczenia odpowiedników produktów objętych umową, spełniających wymagania jakościowe, określone przez Zamawiającego w SIWZ, w cenach nie przekraczających cen zawartych w ofercie przetargowej. Niniejsza sytuacja musi zostać udokumentowana pismem od producenta. - Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron, których rezultat wyrażony zostanie w formie aneksu, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ooiw.swiecie.net
Adres uzyskania siwz Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój nr 35.
Data składania wniosków 10/07/2015
Godzina składania wniosków 10:15
Miejsce Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój nr 36
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Na podstawie art. 24. ust. 2a ustawy, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taka możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)