Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ośrodek Oświaty i Wychowania
|
Ulica |
ul. Wojska Polskiego 124
|
Nr domu |
124
|
Miejscowość |
Świecie
|
Kod Pocztowy |
86-100
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
0-52 3311525
|
Fax |
0-52 3330330
|
Internet |
www.ooiw.swiecie.net
|
Regon |
09152579500000
|
E-mail |
ooiwswiecie@poczta.fm
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Captcha sec code |
5npKP
|
Query |
select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and kodnuts = 0 and datawydaniabiuletynu is not null and datawydaniabiuletynu = current_dateD,PN
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
10
|
Wadium |
Postępowanie zwolnione jest z wpłat wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi decyzję właściwego organu o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie obrotu lub produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego, objętych przedmiotem zamówienia, tj.:
- decyzję powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie obrotu lub produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego, objętych przedmiotem zamówienia wraz z nadanym weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym. Podstawa prawna: art. 20 ust. 1 oraz art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.);
lub
- decyzję właściwego miejscowo państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego (dla zakładów nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej), objętych przedmiotem zamówienia - określającą rodzaj i zakres działalności. Podstawa prawna: art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt. 7.1. lit. a) i b) SIWZ.
Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia polegające na sukcesywnych dostawach artykułów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.:
- w Zadaniu nr 1 - co najmniej 2 zamówienia polegające na realizacji dostaw mięsa (świeżego) - trwające minimum 5 miesięcy w ramach oddzielnej umowy każde;
- w Zadaniu nr 2 - co najmniej 2 zamówienia polegające na realizacji dostaw wędlin - trwające minimum 5 miesięcy w ramach oddzielnej umowy każde;
- w Zadaniu nr 3 - co najmniej 1 zamówienie polegające na realizacji dostaw drobiu (świeżego) - trwające minimum 5 miesięcy w ramach pojedynczej umowy.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt. 7.1. lit. a) i c) SIWZ.
Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Zaświadczenie (opinia) właściwego inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub lekarza weterynarii o wprowadzeniu systemu HACCP lub o jego wdrażaniu.
|
Inne dokumenty |
- Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy pkt. 7.5.1. SIWZ stosuje się odpowiednio.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami:
a) pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt 7.1. SIWZ;
b) każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt 7.2. SIWZ.
- Wypełnione i podpisane formularze: cenowy oraz ofertowy, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ.
- W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
- W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
- Strony dopuszczają możliwość zmiany cen brutto przedmiotu umowy w drodze negocjacji tylko w przypadku zmian cen podyktowanych zmianami cen u producenta. Zmiana cen może nastąpić również w przypadku zaoferowania cen niższych, zgodnie z aktualną promocyjną ceną przedstawioną przez Wykonawcę. Wszelkie ewentualne zmiany cen wymagają udokumentowanego wniosku Wykonawcy oraz akceptacji Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Pierwsza zmiana cen, o której mowa wyżej może nastąpić nie wcześniej jak po upływie pierwszego pełnego kalendarzowego kwartału realizacji dostaw przedmiotu zamówienia, określonego umową, tj. od stycznia 2015 r. Zmiany cen produktów objętych promocją cenową u Wykonawcy dopuszczalna jest w każdym czasie. - Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian. -W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji danych produktów, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość dostarczenia odpowiedników produktów objętych umową, spełniających wymagania jakościowe, określone przez Zamawiającego w SIWZ, w cenach nie przekraczających cen zawartych w ofercie przetargowej. Niniejsza sytuacja musi zostać udokumentowana pismem od producenta. - Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron, których rezultat wyrażony zostanie w formie aneksu, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ooiw.swiecie.net
|
Adres uzyskania siwz |
Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój nr 35.
|
Data składania wniosków |
10/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:15
|
Miejsce |
Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój nr 36
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Na podstawie art. 24. ust. 2a ustawy, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taka możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
|
Czy unieważnienie |
Nie
|