Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości oraz detergentów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Pakiet Nr I - Środki czystości,
Pakiet Nr II - Detergenty,
Pakiet Nr III - Środki czystości na potrzeby apteki.
1 Zestawienie asortymentowo-ilościowe przedstawia Załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1. - 3.3.) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym.
2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania w ramach przyjętych cen jednostkowych.
3 Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana ta nie może przekraczać 30% całości zamówienia.
4. Środki i materiały do utrzymania czystości oraz detergenty dostarczane będą partiami, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami wynikającymi z aktualnych potrzeb w okresie trwania umowy.
5. Na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp. Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W ramach wyjaśnień, celem potwierdzenia parametrów oferowanego asortymentu Zamawiający może zażądać przeprowadzenia prezentacji oferowanego asortymentu w wyznaczonym przez siebie miejscu i terminie (dotyczy Pakietu I - pozycji 4, 8, 36, 41, 43, 44, 46).
6 Warunki dodatkowe w zakresie Pakietu Nr II - Detergenty
6.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu, jednocześnie kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany,.
6.2. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów.
6.3. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów innych niż opisane w Załączniku nr 3.2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
6.4. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż jakość, wydajność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu podanego w nin. SIWZ, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. zalecanego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny.
6.5. Dostarczane przez Wykonawcę materiały będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego z okresem przydatności do użycia nie krótszym niż dwie trzecie całkowitego jego okresu i będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety w języku polskim, zawierające numer katalogowy, skład chemiczny z określeniem parametrów funkcjonalno-użytkowych i właściwości działania oraz termin ważności.
6.6. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wymaga dostawy i montażu elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty zawarcia umowy.
6.7. W cenę jednostkową asortymentu w pozycjach 1 i 2 należy wkalkulować koszt dostawy, montażu i serwisowania sprzętu myjącego naczynia (konserwację i naprawę 8 sztuk elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną oraz konserwację zmywarek). Pod pojęciem konserwacja elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną oraz zmywarek Zamawiający rozumie comiesięczny przegląd, w terminie do 20 dnia każdego miesiąca obejmujący:
- sposób pracy zmywarki, ciśnienia wody i temperatury mycia,
- przegląd zmywarek, pomp, styczników, wyłącznika, dysz płuczących, węży doprowadzających i odprowadzających wodę,
- odkamienanie wszystkich urządzeń biorących udział w procesie mycia naczyń.
Ponadto Zamawiający zleci Wykonawcy ewentualne naprawy zmywarek wymagające użycia części zamiennych lub nowych podzespołów na zasadzie zapłaty za wymienione elementy, bez ponoszenia kosztów robocizny.
Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 24 godziny od zgłoszenia awarii zmywarki przez Zamawiającego. Usunięcie usterek zostanie dokonane, w zależności od rodzaju usterek, w uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą terminie.
Zamawiający informuje, iż posiada następujące typy zmywarek:
1) maszyna do mycia naczyń LOZAMET ZKU-10 - 4 szt.
2) zmywarka do mycia naczyń LOZAMET DUE-A-GS - 4 szt.
6.8. Pod pojęciem typu, użytym w opisie asortymentu w Załączniku Nr 3.2 do SIWZ Zamawiający rozumie preparaty o następujących właściwościach:
Poz. 1 - Płyn do zmywarek typu Clear DRY HD:
- posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego;
- opakowanie 5 l lub 10 l;
- pH (koncentrat) 1,2-2,3;
- posiadający zdolność biodegradacji powyżej 90 %.
Poz. 2 - Detergenty do zmywarek typu TRUMPH:
- posiadające kartę charakterystyki produktu chemicznego;
-opakowanie 5 l lub 13,2 kg;
- pH (koncentrat) 13-13,5;
- posiadający zdolność biodegradacji powyżej 90 %.
Poz. 3 - Mydło antybakteryjne mycia rąk:
- posiadające kartę charakterystyki produktu chemicznego;
- opakowanie 5 l;
- pH 5-7;
- gęstość mydła: powyżej 1 g/cm3;
- przeznaczone do codziennego stosowania.
Poz. 4 - Płyn dezynfekcyjny typu SIRAFAN-PERFEKT:
- posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego;
-opakowanie 5 l lub 10 l;
-pH (koncentrat) minimum 9,5;
- działający przeciwko grzybom, posiadający właściwości bakteriobójcze;
-przeznaczony do jednoczesnego czyszczenia i dezynfekcji wszystkich zmywalnych powierzchni w gastronomii i we wszelkiego rodzaju strefach przetwórstwa żywności.
Poz. 5 - Płyn do mycia patelni typu GREASESTRIP PLUS:
- posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego;
-opakowanie 5 l;
- pH (koncentrat) minimum 12,4;
- stan skupienia: płyn;
- szybko i skutecznie usuwa z silnie zatłuszczonych i przypalonych garnków, patelni, opiekaczy
i innych urządzeń kuchennych, usuwający zaskorupienia i przypalenia;
Poz. 6 - Płyn do zmywania typu BENDUROL:
- posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego;
-opakowanie 10 l;
- pH (koncentrat) minimum 10,5;
- stan skupienia: płyn;
- środek do gruntowego czyszczenia powierzchni: elastycznych wykładzin podłogowych.
PCV, linoleum, kauczuku i innych specjalnych tworzyw sztucznych oraz podłóg twardych;
-zastosowane w produkcie środki powierzchniowo-czynne spełniają normę biodegradowalności zgodnie z rozporządzeniem WE 648/2004.
OpisPrzedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 140000,00-155000,00Przedmiotem zamówienia są dostawy detergentów. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 12000,00-16000,00Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości na potrzeby apteki. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 3500,00-5000,00 |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Miejski w Przemyślu
|
Ulica |
ul. Juliusza Słowackiego 85
|
Nr domu |
85
|
Miejscowość |
Przemyśl
|
Kod Pocztowy |
37-700
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
16 7360500;7360511;7360513
|
Fax |
16 7360585
|
Internet |
114szpital.pl
|
Regon |
18095482000000
|
E-mail |
zamowieniapubliczne@114szpital.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
- Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że posiada uprawnienia do serwisowania elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną oraz do serwisowania i napraw maszyn do zmywania naczyń - Załącznik Nr 4 do dokumentacji przetargowej (dotyczy Pakietu Nr II)
- Pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane w formie decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (art. 54 ust. 1 i art. 7 ust 2 ustawy z dnia 13 września 2002 r.) - dotyczy poz. 4 wykazu asortymentowo-cenowego - Załącznika Nr 3.2 do dokumentacji przetargowej (dotyczy Pakietu Nr II)
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Karta charakterystyki środków czystości i materiałów oraz ulotki firmowe (w języku polskim) z opakowań dla pozycji asortymentowych wymienionych w Załączniku Nr 3.1. do SIWZ, a to: pozycji nr 22, 24, 28, 34 (dotyczy Pakietu Nr I)
2. Karta charakterystyki produktu chemicznego oraz ulotki firmowe (w języku polskim) z opakowań dla każdej pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Załączniku Nr 3.2 do SIWZ (dotyczy Pakietu Nr II)
3. Katalog firmowy oferowanego asortymentu potwierdzający spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, określonych w odpowiednich pozycjach Załącznika Nr 3.1 do SIWZ; w przypadku gdy na podstawie informacji zawartych w katalogu firmowym nie można potwierdzić któregoś z oferowanych parametrów, podanych przez wykonawcę w Załączniku Nr 3.1 do SIWZ, lub oferowany sprzęt nie posiada katalogów, wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta (np. instrukcja obsługi, specyfikacja techniczna) potwierdzający posiadanie przez oferowany asortyment tych parametrów; w przypadku gdy na podstawie żadnego z w/w dokumentów nie można potwierdzić oferowanych parametrów, wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie producenta asortymentu potwierdzające, że oferowany asortyment posiada parametry techniczne i funkcjonalne podane przez wykonawcę w Załączniku Nr 3.1 do SIWZ. (dotyczy Pakietu Nr I Załącznik Nr 3.1 do SIWZ poz. 4, 8, 36, 41, 43, 44, 46, 58)
4. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że detergenty zaoferowane do wykonania przedmiotu umowy spełniają normy PN-EN odpowiednie dla preparatów dezynfekcyjnych - Załącznik Nr 4 do SIWZ. (dotyczy Pakietu Nr II)
5. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany produkt równoważny (w przypadku zaoferowania produktu równoważnego) jest kompatybilny ze sprzętem, posiadanym przez Zamawiającego, a to:
- maszyna do mycia naczyń LOZAMET ZKU-10 - 4 szt.
- zmywarka do mycia naczyń LOZAMET DUE-A-GS - 4 szt. (Pakiet Nr II - jeśli dotyczy)
|
Inne dokumenty |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć po jednej próbce z następujących pozycji asortymentowych, wymienionych w załączniku Nr 3.1 do SIWZ: 6, 10-12, 18-21, 25, 61-63.
Próbki należy złożyć wraz z ofertą w terminie złożenia ofert.
Wraz z dostarczonymi próbkami należy przedłożyć ich wykaz, który powinien zawierać: oznaczenie prowadzonego postępowania, nazwę własną próbki stosowaną przez producenta, ilość.
Do wykazu próbek należy dołączyć kserokopię etykiety opakowania handlowego, pozwalającą na pełną identyfikację wyrobów.
Próbki winne być opisane numerem pakietu i pozycji, której dotyczą.
Próbki należy złożyć w najmniejszym opakowaniu jednostkowym. W przypadku, gdy ze względu na specyfikę danego asortymentu, brak jest takiego opakowania, Wykonawca winien przedłożyć próbkę w takiej ilości, która pozwoli na sprawdzenie przez Zamawiającego właściwości i jakości oferowanego asortymentu.
2. Dostarczone próbki, z zastrzeżeniem art. 97 ust. 2 ustawy Pzp., nie podlegają zwrotowi. Wzór wniosku o zwrot próbek, zgodnie z w/w artykułem, stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
3. Dostarczone próbki, w przypadku wyboru oferty danego wykonawcy nie będą zaliczone na poczet przyszłych dostaw.
4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Pzp,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert,
Ponadto, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów:
- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Pzp,
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
114szpital.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl
|
Data składania wniosków |
10/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1 piętro II, Sekretariat Szpitala
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|