Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej

Data publikacji 2015-07-27
Data zakończenia 2015-08-04 10:00:00
Instytucja Zespół Obsługi Oświaty
Miejscowość Chmielnik
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 110837 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych stosownie do bieżących potrzeb do stołówki szkolnej przy Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w tym w szczególności:
- artykułów spożywczych (różnych),
- artykułów spożywczych mrożonych,
- mięsa, przetworów mięsnych,
- drobiu,
- ryb,
- warzyw,
- owoców,
- pieczarek,
- ziemniaków,
- jaj,
- mleka i produktów mleczarskich,
- pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań skła-danych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisem-nego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia .
Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7 00 do 8 00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Za-mawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Gimnazjum im. gen. K. Tańskiego w Chmielniku.
Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Upoważnieni pracownicy Zamawiającego (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych.
W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji.
Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Za-mawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obo-wiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
Dostawy mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach, lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni . Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
Opis części zamówienia
Część 1 - artykuły spożywcze (różne) - zgodnie z formularzem ofertowym -
załącznik nr 1a do SIWZ
1. Chrzan tarty 180g 12 kg
2. Pomidory w puszce 400g 160 kg
3. Groszek konserwowy 400g 40 kg
4. Kukurydza konserwowa 40 kg
5. Koncentrat grzybowy 180g 25 kg
6. Koncentrat pomidorowy 30% np. Pudliszki 400 kg
7. Zupa grzybowa w torebkach 12 kg
8. Zupa pieczarkowa w torebkach 12 kg
9. Barszcz biały w torebkach 50 kg
10. Barszcz biały (butelka) 400 L
11. Sos pomidorowy 38g 30 kg
12. Sos pieczeniowy ciemny 30g 4 kg
13. Sos pieczarkowy 6 kg
14. Delikat do kurczaka 25g 40 kg
15. Vegeta (np. Podravka) 400 kg
16. Sól zmiękczająca mięso 30g 5 kg
17. Sos koperkowo-ziołowy 9g 3 kg
18. Maggi w płynie 200g 180 kg
19. Bazylia 10g 1,5 kg
20. Oregano 10g 1,5 kg
21. Sól czosnkowa 20g 6 kg
22. Zioła prowansalskie 10g 1,5 kg
23. Przyprawa do ryb 20g 2 kg
24. Liść laurowy 15g 6 kg
25. Majeranek 10g 6 kg
26. Pieprz czarny mielony 15g 12 kg
27. Ziele angielskie 15g 6 kg
28. Papryka słodka 20g 1 kg
29. Koncentrat szczawiowy 20 kg
30. Cukier op. 1 kg 800 kg
31. Sól op. 1 kg 800 kg
32. Kwasek cytrynowy 70g 12 kg
33. Majonez kielecki 200 kg
34. Ryż 200 kg
35. Ryż ekspresowy (4 saszetki w opakowaniu) 1 500 op.
36. Kasza jęczmienna gruba 700 kg
37. Mąka ziemniaczana 40 kg
38. Mąka pszenna typ 450 600 kg
39. Makaron nitki (pięciojajeczny) np. czaniecki 800kg
40. Makaron fale np. Lubella 800 kg
41. Makaron rurki np. Lubella 400 kg
42. Makaron świderki np. Lubella 400 kg
43. Makaron łazanki (małe) np. Lubella 400 kg
44. Makaron muszelki np. Lubella 400 kg
45. Makaron mini muszelki np. Lubella 200 kg
46. Olej roślinny 5L 600 L
47. Olej słonecznikowy 1L 100 L
48. Frytura 1 000 kg
49. Ogórek konserwowy 0,9L 900 kg
50. Ogórek kiszony 1 000 kg
51. Bułki parowane 10 000 szt.
52. Soczki w kartonikach różne smaki 02,L 25 000 szt.
53. Batoniki czekoladowe 39g np. Grześki 10 000 szt.
54. Wafelki 49g np. Pincessa 5 000 szt.
55. Wafelki 25g np. Knoppers 5 000 szt.
56. Paluszki słone 70g np. Lajkonik 10 000 szt.
57. Ciastka herbatniki 200g 10 000 szt.
58. Groch łuskany 500g 150 kg
59. Dżem 260g różne smaki 28 kg
60. Grzyby suszone (borowiki, podgrzybki) 5 kg
61. Sos neapolitański 30 kg
62. Przyprawa do mięs Delikat 30 kg
63. Ocet (0,5 L) 10 L
64. Gałka muszkatołowa 5 kg
65. Jogurt naturalny 180g 150 szt.
66. Jogurt 400g np. Aktimel 2 500 szt.
67. Jogurt pitny 150g np. Danone 2 500 szt.
68. Jogurt owocowy od 120g do150 g (różne smaki) 18 000 szt.
69. Margaryna (kostka 250g) np. Palma 500 kg
70. Kostki rosołowe wołowe 14 kg
71. Kostki rosołowe drobiowe 14 kg
Część 2 - artykuły spożywcze mrożone - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1b do SIWZ.
1. Marchewka mrożona (kostka) 1 000 kg
2. Kalafior mrożony 500 kg
3. Zupy jarzynowe siedmioskładnikowe 500 kg
4. Truskawki mrożone 1 000 kg
5. Kluski śląskie 600 kg
6. Pyzy z mięsem 300 kg
7. Uszka z kapustą i grzybami 300 kg
8. Pierogi z serem 800 kg
9. Pierogi z mięsem i kapustą 1 000 kg
10. Pierogi z grzybami i kapustą 1 000 kg
11. Knedle ze śliwkami 1 000 kg
12. Pyzy ziemniaczane 1 000 kg
13. Pierogi z truskawkami 500 kg
Część 3 - mięso, przetwory mięsne - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1c do SIWZ.
1. Schab wieprzowy (bez kości) 1 200 kg
2. Karkówka (bez kości) 900 kg
3. Mięso z szynki (bez kości) 900 kg
4. Łopatka wieprzowa (bez kości) 900 kg
5. Mięso gulaszowe wieprzowe (bez kości) 1 000 kg
6. Łata wołowa 100 kg
7. Pręga wołowa 100 kg
8. Wołowe drobne 100 kg
9. Słonina 400 kg
10. Ogon wołowy 70 kg
11. Kości wieprzowe od karku 300 kg
12. Kości wieprzowe od schabu 300 kg
13. Żeberka wieprzowe 500 kg
14. Smalec 500 kg
15. Kiełbasa podwawelska 1 000 kg
16. Kiełbasa śląska 1 000 kg
17. Żebra wołowe 100 kg
18. Boczek wędzony 500 kg
19. Wołowina pieczeniowa 300 kg
Część 4 - drób - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1d do SIWZ.
1. Filet z kurczaka (świeży) 2 000 kg
2. Udko z kurczaka (świeże) 2 000 kg
3. Korpus z kurczaka ze skrzydłami (świeży) 2 000 kg
4. Kura rosołowa (świeża) 200 kg
5. Szyje indycze (świeże) 200 kg
6. Korpus z kaczki (świeży) 150 kg
7. Korpus z gęsi (świeży) 150 kg
Część 5 - ryby - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1e do SIWZ.
1. Filet z Mintaja bez glazury SHP (Shatterpack) 1 000 kg
2. Filet z Dorsza bez glazury SHP (Shatterpack) 1 000 kg
3. Filet z Miruny bez glazury SHP (Shatterpack) 1 000 kg
4. Filet z Tilapii bez glazury SHP (Shatterpack) 1 000 kg
Część 6 - warzywa - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1f do SIWZ.
1. Cebula 600 kg
2. Marchew 1 200 kg
3. Seler (korzeń) 500 kg
4. Pietruszka (korzeń) 1 000 kg
5. Por 1 500 szt.
6. Ogórki sałatkowe 600 kg
7. Pietruszka natka (w pęczkach) 1 500 szt.
8. Szczypior (w pęczkach) 200 szt.
9. Koper świeży (w pęczkach) 2 500 szt.
10. Czosnek (główka) 300 szt.
11. Rzodkiewka (w pęczkach) 300 szt.
12. Kapusta biała 500 szt.
13. Kapusta biała młoda (w czerwcu) 300 szt.
14. Kapusta czerwona 400 szt.
15. Kalafior (minimum 1,5kg) 300 szt.
16. Brokuły 300 szt.
17. Buraki czerwone 2 000 kg
18. Fasola Jaś duży 400 kg
19. Kapusta kwaszona (wiadro 10kg) 1 500 kg
20. Kapusta pekińska 1 500 szt.
21. Papryka czerwona, słodka 100 kg
22. Pomidory 200 kg
23. Sałata zielona 400 szt.
24. Fasola szparagowa (żółta) 300 kg
25. Papryka zielona 150 kg
26. Papryka żółta 150 kg
Część 7 - owoce - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1g do SIWZ.
1. Jabłka 4 000 kg
2. Mandarynki 500 kg
3. Banany 1 000 kg
4. Kiwi 200 kg
5. Pomarańcze 1 500 kg
6. Nektarynki 200 kg
7. Brzoskwinie 200 kg
8. Śliwki Węgierki (duże) (od września do listopada) 300 kg
9. Gruszki (od września do listopada) 800 kg
10. Truskawki świeże (maj czerwiec) 400 kg
Część 8 - ziemniaki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1h do SIWZ.
1. Ziemniaki jadalne (w workach siatkowych po 15kg) 15 000 kg
2. Ziemniaki jadalne (młode w miesiącu czerwcu) 3 000 kg
Część 9 - pieczarki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1i do SIWZ.
1. Pieczarki 500 kg
Część 10 - jaja - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1j do SIWZ.
1. Jaja (rozmiar minimum XL) 20 000 szt.
Część 11 - mleko i produkty mleczarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1k do SIWZ.
1. Serek waniliowy 140g 8 000 szt.
2. Ser biały półtłusty 700 kg
3. Ser żółty (Gouda) 300 kg
4. Ser topiony śmietankowy 250 kg
5. Śmietana 30% 1 200 L
6. Śmietana 18% (kwaśna) 1 200 kg
7. Masło Extra (kostka 250g) 500 kg
Część 12 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1L do SIWZ.
1. Chleb mieszany krojony 0,9kg 3 000 szt.
2. Chleb mieszany 0,6kg (foremka) krojony 7 000 szt.
3. Chleb ciemny 0,6kg 1 500 szt.
4. Bułka zwykła pszenna 50g 10 000 szt.
5. Bułka słodka z nadzieniem 100g 8 000 szt.
6. Bułka tarta 1 200 kg
7. Pączki z nadzieniem owocowym 2 500 szt.
8. Bułki z jagodami 2 500 szt.
Miejsce dostarczania przedmiotu zamówienia:
Stołówka szkolna przy Gimnazjum im. gen. K. Tańskiego w Chmielniku
ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Obsługi Oświaty
Ulica Plac Kościuszki 7
Nr domu 7
Miejscowość Chmielnik
Kod Pocztowy 26-020
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 354 32 73
Fax 41 354 32 73 wew. 121
Internet www.chmielnik.com
Regon 26013725200000
E-mail oswiata@chmielnik.com
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 12
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawo-wego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawo-we zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniają-ce było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przed-miotem zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 10
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularze ofertowe - Załączniki od Nr 1a do 1L do SIWZ 2. Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik Nr 5 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa będzie zawierała zapis: - ustalenia zawarte w niniejszej umowie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie, chyba, że: -nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT, - zmiana ilości dostarczanych produktów spożywczych ze względu na zmianę liczby uczniów lub pra-cowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Zamawiający może dokonać zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, a ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw i wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość stawki podatku VAT do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego, - zmiany te można będzie wprowadzić wyłącznie za zgodą obu umawiających się stron w formie pisem-nej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.chmielnik.com
Adres uzyskania siwz Budynek Urzędu Miasta i Gminy - Zespół Obsługi Oświaty, 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7, pokój nr 121, Pan Marek Nowak
Data składania wniosków 04/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7 pokój nr 102, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)