Budowa kompleksu odkrytych kortów tenisowych wraz z budynkiem socjalnym w Radomiu.

Data publikacji 2015-07-27
Data zakończenia 2015-08-19 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190444 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452122211, 452100002, 442100005, 452300008, 453200006, 425000000, 374000002, 390000002, 710000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zamiennego pozwolenia na budowę.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania odkrytych kortów tenisowych wraz z budynkiem socjalnym w branżach: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej w ramach budowy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomiu Sp. z o.o. w Radomiu przy ul. Narutowicza 9.
3. Zakres zaprojektowania i wykonania robót budowlanych został ustalony w:
1) PF-U stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Projekcie wykonawczym zadania: Budowa kompleksu kortów tenisowych wraz
z halą tenisową i budynkiem socjalnym w Radomiu przy
ul. Bulwarowej w Radomiu (Branża: Drogi ,Oświetlenie, wod-kan oraz kanalizacja deszczowa) , stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. W/W dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres zadania. Realizowany zakres wskazany jest w PF-U - mapa: Plan Sytuacyjny.
4. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie ujęte w SIWZ i Programie Funkcjonalno-Użytkowym i dodatkowej dokumentacji, a konieczne do uwzględnienia:
1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania;
2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy:
a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji;
b) związanych z organizacją ruchu i ewentualnym zajęciem pasa drogowego;
c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania.
3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy;
4) uporządkowanie terenu po budowie,
5) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu;
Świadectwo charakterystyki energetycznej będzie musiało zawierać:
- dane identyfikacyjne budynku
- charakterystykę energetyczną budynku
- zalecenia określające zakres i rodzaj robót budowlano-instalacyjnych, które poprawią charakterystykę energetyczną budynku.
6) sporządzenie planu ewakuacji dla całego obiektu i wyposażenie w oznakowanie p.poż. oraz w sprzęt gaśniczy,
7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - jeżeli obowiązek taki będzie wynikał z obowiązujących przepisów prawa lub decyzji pozwolenia na budowę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 3 lat w odniesieniu do kortów tenisowych, oraz okres minimum 3 lat w odniesieniu do pozostałych elementów zamówienia (w tym dot. budynku socjalnego). Wykonawca zobowiązany jest również do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, o której mowa powyżej Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
7. Po zakończeniu robót wykonawca usunie na swój koszt wszystkie zbędne materiały, których nie zagospodaruje Zamawiający oraz uporządkuje miejsce wykonywania robót.
8. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz pozostałą pomocniczo-uzupełniającą dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, norm lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów techniczno - eksploatacyjnych pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
Ulica ul. Narutowicza 9
Nr domu 9
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-600
Województwo mazowieckie
Tel 48 3851001
Fax 48 3851003
Internet www.mosir.radom.pl
Regon 14698919900000
E-mail mosir@mosir.radom.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka z o.o.
Rodzaj zam inny Spółka z o.o.
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2016
Wadium 50 000,00
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisał tego warunku udziału, a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z mocy art. 44.
Wiedza 1. Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie kortów tenisowych o nawierzchni z mączki ceglanej o wartości każdej nie mniejszej niż 1 milion złotych, oraz co najmniej 1 robotę budowlaną obiektu kubaturowego (minim. pow. netto 600 m²), o wartości robót nie mniejszej niż 2 miliony złotych , lub 1 roboty budowlanej polegającej na budowie kortów tenisowych o nawierzchni z mączki ceglanej wraz z obiektem o kubaturze minim. pow. netto 600 m² , o wartości nie mniejszej niż 4 miliony złotych łącznie. 1a. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. - Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Potencjał Zamawiający nie opisał tego warunku udziału, a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z mocy art. 44.
Zdolne Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje: 1) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń; 2) minimum jedną osobą, która będzie pełnić rolę kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 3) osobą (bądź osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych. Zamawiający uzna za potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zarówno wykazanie dysponowania jedną osobą posiadającą wszystkie w/w wymagane uprawnienia, jak i wykazanie dysponowania większą liczby osób, które łącznie posiadają wszystkie przedmiotowe uprawnienia, 4) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i energoelektrycznych; 5) osobą (bądź osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. - Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN. Wykonawca może polegać na zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. - Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu - oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu złotego wg. tabel Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca składa ofertę wspólną lub jeżeli ofertę wnosi/ podpisuje osoba/y upełnomocnione do jej wnoszenia; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) Zbiorcze zestawienia kosztów (ZZK) celem wykazania, że wykonawca ujął wszystkie niezbędne koszty obejmujące przedmiot zamówienia zał. Nr 11 do SIWZ 4)1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3.2; III.3.4; III.3.5 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: 1) w przypadku warunku, o których mowa w sekcji III.3.5 - sytuacja finansowa - dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1, p/pkt 4 2) dokumentu pisemnego zobowiązania określającego co najmniej: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, e) oświadczenie podmiotu o solidarnej odpowiedzialności z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów do których zobowiązała się w niniejszym pisemnym zobowiązaniu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: 1) terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody, w następujących przypadkach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu robót, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, c) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; 2) terminu zakończenia robót o czas wykonania robót budowlanych przy zmianie technologii, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego na podstawie którego je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) wystąpienia warunków terenu robót odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; 3) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; 4) zmiany podwykonawcy w tym przypadku, gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; ocena spełniania warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na moment składania ofert lub zgłoszenia zmiany przez Wykonawcę; 5) usunięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji; 6) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; w tym zakresie przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia stosownie do ograniczonego zakresu prac. 3. Jeżeli Wykonawca uzna konieczność wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 2, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, zgodnie z zasadami określonymi w umowie, i informacji uzasadniających wnioskowanie zmiany umowy. 5. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3, wraz z propozycją i informacjami uzasadniającymi wnioskowanie zmiany umowy, Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji wnioskowania zmiany. 6. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 WYDŁUŻENIE OKRESU RĘKOJMI ZA WADY I GWARANCJI JAKOŚCI
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.mosir.radom.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Sp. z o.o., ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom
Data składania wniosków 19/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Sp. z o.o., ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)