Wykonanie AKPiA wraz z oprogramowaniem dla zadania: Budowa instalacji stabilizacji tlenowej odpadów 191212 w technologii reaktorów betonowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZGO w Brzeszczach przy ul. Granicznej 48

Data publikacji 2015-08-04
Data zakończenia 2015-08-19 09:00:00
Instytucja Agencja Komunalna Sp. z o.o.
Miejscowość Brzeszcze
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do kontroli przemysłowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 197694 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 519000001, 481500004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Wykonanie AKPiA wraz z oprogramowaniem dla zadania: Budowa instalacji stabilizacji tlenowej odpadów 191212 w technologii reaktorów betonowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZGO w Brzeszczach przy ul. Granicznej 48
.
Najważniejsze elementy zadania:

montaż AKPiA zgodnie z projektem
położenie kabli teletechnicznych
wykonanie oprogramowania sterującego
wykonanie systemu wizualizacji i archiwizacji procesu

2. wstępne przeszkolenie 2 operatorów przez przedstawiciela producenta lub Wykonawcy
3. Roboty niniejszego postępowania są związane z projektem i pozwoleniem na budowę nr WAB.6740.1.259.2015 z dnia 10.06.2015r. wydanym przez Starostę Oświęcimskiego.

4. Szczegóły wszystkich prac zawarte są w dołączonej dokumentacji projektowej.

5. zawarte w projekcie lub przedmiarze robót nazwy handlowe konkretnych rozwiązań technicznych należy rozumieć jako podane przykładowo. Za zgodą projektanta dopuszczalne jest stosowanie rozwiązań o właściwościach i parametrach równoważnych.

6. równolegle do prac objętych postępowaniem 14/ZP/2015 będą prowadzone prace związane z robotami budowlanymi i wykonania instalacji elektrycznych, które są objęte osobnymi postępowaniami przetargowymi, przy czym roboty związane z AKPiA mogą wynikać z wcześniej wykonanych robót elektrycznych, które zgodnie z postępowaniem 13/ZP/2015 mają zostać zakończone do dnia 1 września 2015r

7. Za zakończenie robót uważa się datę uruchomienia systemu sterowania wszystkich 14 reaktorów

8. .Gwarancja i serwis pogwarancyjny
a) Wykonawca musi posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego (podać adres i telefon).
b) Wymagany czas reakcji serwisu (przybycia pracownika) w przypadku awarii: nie dłuższy niż 3 h od potwierdzenia zgłoszenia.
c) zgłoszenie może być dokonywane telefonicznie lub pocztą elektroniczną
d) Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym
e) W celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełny serwis części zamiennych.
f) Warunki gwarancji: wymagana gwarancja jakości na całość przedmiotu zamówienia minimum 24 miesięcy.
g) Dojazd serwisu i roboczogodzina w okresie gwarancyjnym
- bezpłatne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Komunalna Sp. z o.o.
Ulica ul. Kościelna 7
Nr domu 7
Miejscowość Brzeszcze
Kod Pocztowy 32-620
Województwo małopolskie
Tel 32 2111247
Fax 32 2111543
Internet ak.brzeszcze.pl
Regon 27220393300000
E-mail ak@ak.brzeszcze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego
Rodzaj zam inny gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 05/10/2015
Wadium Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000 ( słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający wymaga złożenia: wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem spełnienia jest wykazanie 2 robót o wartościach nie mniejszych, niż 50% ceny ofertowej każda, w tym jednej związanej ze współpracą z firmą zajmującą się przetwórstwem odpadów. Zakres robót powinien dotyczyć wykonania instalacji AKPiA lub serwisów i remontów AKPiA.
Zdolne Zamawiający wymaga złożenia: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunkiem spełnienia jest wykazanie co najmniej dwóch pracowników z podaniem ich umiejętności w formie ukończonych kursów lub szkoleń organizowanych przez autoryzowanego dystrybutora urządzeń montowanych na bioreaktorach potwierdzonych certyfikatem dotyczącym programowania sterowników PLC oraz programowania sterowników w środowisku sieciowym.
Sytuacja W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda wykazania posiadania opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł. (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy dokonania opłaty, należy załączyć dokumenty, które będą potwierdzać dokonanie opłaty).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w okolicznościach podanych poniżej: Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie, konieczność wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp., konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych, ograniczenia zakresu robót, wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku: konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, Zmiana wynagrodzenia wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: zmiany stawek podatku VAT, konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, Inne zmiany: zmiany osób wyznaczonych do: kierowania budową i robotami, nadzorowania robót, współdziałania przy realizacji umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 termin wykonania
Kryt 2p 2
Kryt 3 stawka roboczogodziny w okresie pogwarancyjnym
Kryt 3p 2
Adres strony internetowej siwz ak.brzeszcze.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Komunalna Sp. z o.o. 32-620 Brzeszcze ul. Kościelna 7
Data składania wniosków 19/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Agencja Komunalna Sp. z o.o. 32-620 Brzeszcze ul. Kościelna 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny całkowitej podanej w ofercie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)