Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Agencja Komunalna Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Kościelna 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Brzeszcze
|
Kod Pocztowy |
32-620
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
32 2111247
|
Fax |
32 2111543
|
Internet |
ak.brzeszcze.pl
|
Regon |
27220393300000
|
E-mail |
ak@ak.brzeszcze.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego
|
Rodzaj zam inny |
gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
05/10/2015
|
Wadium |
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000
( słownie: dziesięć tysięcy złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający wymaga złożenia:
wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,
z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Warunkiem spełnienia jest wykazanie 2 robót o wartościach nie mniejszych, niż 50% ceny ofertowej każda, w tym jednej związanej ze współpracą z firmą zajmującą się przetwórstwem odpadów. Zakres robót powinien dotyczyć wykonania instalacji AKPiA lub serwisów i remontów AKPiA.
|
Zdolne |
Zamawiający wymaga złożenia:
Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunkiem spełnienia jest wykazanie co najmniej dwóch pracowników z podaniem ich umiejętności w formie ukończonych kursów lub szkoleń organizowanych przez autoryzowanego dystrybutora urządzeń montowanych na bioreaktorach potwierdzonych certyfikatem dotyczącym programowania sterowników PLC oraz programowania sterowników w środowisku sieciowym.
|
Sytuacja |
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda wykazania posiadania opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł. (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy dokonania opłaty, należy załączyć dokumenty, które będą potwierdzać dokonanie opłaty).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w okolicznościach podanych poniżej:
Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku:
wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać,
działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie,
konieczność wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp.,
konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych,
ograniczenia zakresu robót,
wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego,
Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku:
konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych,
konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych,
Zmiana wynagrodzenia wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku:
zmiany stawek podatku VAT,
konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych,
Inne zmiany:
zmiany osób wyznaczonych do: kierowania budową i robotami, nadzorowania robót, współdziałania przy realizacji umowy.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
96
|
Kryt 2 |
termin wykonania
|
Kryt 2p |
2
|
Kryt 3 |
stawka roboczogodziny w okresie pogwarancyjnym
|
Kryt 3p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
ak.brzeszcze.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Agencja Komunalna Sp. z o.o.
32-620 Brzeszcze
ul. Kościelna 7
|
Data składania wniosków |
19/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Agencja Komunalna Sp. z o.o.
32-620 Brzeszcze
ul. Kościelna 7
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny całkowitej podanej w ofercie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|