Budowa oświetlenia drogowego w ul. Narutowicza, ul. Kochanowskiego, ul. Dąbrowskiego.

Data publikacji 2015-08-05
Data zakończenia 2015-08-21 09:00:00
Instytucja Gmina Miasto Biłgoraj
Miejscowość Biłgoraj
Województwo lubelskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 198956 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 315272008, 453110000, 453111001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Informacje ogólne:
Przedmiotowe zadanie będzie składało się z 3-ch równolegle wykonywanych części objętych oddzielnymi dokumentacjami projektowymi:
Część 1:
Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Narutowicza w Biłgoraju - Etap I.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego na ulicy Narutowicza
w Biłgoraju - Etap I od istniejącego słupa nr 27 do końca ulicy.
W ramach zadania przewiduję się budowę linii kablowej wraz z montażem słupów oświetleniowych.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wytyczenie trasy projektowanych linii
2) Oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy
3) Roboty ziemne
4) Roboty montażowe
5) Wprowadzenie i podłączenie kabli w słupach oświetleniowych
6) Budowa linii kablowej
7) Montaż słupów oświetleniowych z fundamentem
8) Montaż wysięgników
9) Montaż opraw oświetleniowych LED
10) Podłączenie kabli i przewodów
11) Wykonanie pomiarów powykonawczych (elektrycznych i oświetleniowych)
12) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza

Przy przebudowie oświetlenia należy zastosować słupy oświetleniowe S-100/8 wraz z fundamentem pochodzące z demontażu oświetlenia Al. Jana Pawła II. Wysięgnik do w/w słupów zapewnia wykonawca oraz pozostałe materiały niezbędne do wykonania zadania. Zastosowane oprawy LED powinny być dostosowane kolorystycznie do w/w słupów.

1. Na robociznę i materiały wbudowane zakupione przez wykonawcę, okres gwarancji wynosi min. 5 lat.
2. Całość robót wykonać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami oraz warunkami odbioru robót elektrycznych.
3. Zastosowanie materiałów zgodne z projektem lub równoważne.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przedmiar robót.

Część 2:

Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Kochanowskiego w Biłgoraju.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego na ulicy Kochanowskiego
z lokalizacją na działkach nr 206/4, 207/3, 208/3, 209/3, 210/3, 211/1, 212/1, 213/1, 214/1, 214/2, 261/4, 262/3, 264/3 26/3, 63, 21, 22, 23, 24/1, 24/2, 25, 27/2, 28/1, 28/2, 29/1, 29/2, 30, 31, 32
ark. 37 i 38 w Biłgoraju.
W ramach zadania przewiduję się budowę linii kablowej wraz z montażem słupów oświetleniowych.

Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wytyczenie trasy projektowanych linii
2) Oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy
3) Roboty ziemne
4) Roboty montażowe
5) Wprowadzenie i podłączenie kabli w słupach oświetleniowych
6) Budowa linii kablowej
7) Montaż słupów oświetleniowych z fundamentem
8) Montaż wysięgników
9) Montaż opraw oświetleniowych LED
10) Podłączenie kabli i przewodów
11) Wykonanie pomiarów powykonawczych (elektrycznych i oświetleniowych)
12) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza

Przy przebudowie oświetlenia należy zastosować słupy oświetleniowe S-100/8 wraz z fundamentem pochodzące z demontażu oświetlenia Al. Jana Pawła II. Wysięgnik do w/w słupów zapewnia wykonaw-ca oraz pozostałe materiały niezbędne do wykonania zadania. Zastosowane oprawy LED powinny być dostosowane kolorystycznie do w/w słupów.

1. Na robociznę i materiały wbudowane zakupione przez wykonawcę, okres gwarancji wynosi min. 5 lat.
2. Całość robót wykonać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami oraz warunkami odbioru robót elektrycznych.
3. Zastosowanie materiałów zgodne z projektem lub równoważne.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przedmiar robót.

Część 3:
Przebudowa oświetlenia ulicznego na ulicy Dąbrowskiego w Biłgoraju.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oświetlenia ulicznego na ulicy Dąbrowskiego
na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Czerwonego Krzyża.
W ramach zadania przewiduję się przebudowę istniejącego oświetlenia na linię kablową wraz
z montażem słupów oświetleniowych.

Zakres zamówienia obejmuje:

1) Wytyczenie trasy projektowanych linii
2) Oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy
3) Roboty ziemne
4) Roboty montażowe
5) Wprowadzenie i podłączenie kabli w słupach oświetleniowych
6) Budowa linii kablowej
7) Montaż słupów oświetleniowych z fundamentem
8) Montaż wysięgników
9) Montaż opraw oświetleniowych LED
10) Podłączenie kabli i przewodów
11) Wykonanie pomiarów powykonawczych (elektrycznych i oświetleniowych)
12) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza

1. Na robociznę i materiały wbudowane zakupione przez wykonawcę, okres gwa-rancji wynosi min. 5 lat.
2. Całość robót wykonać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami oraz warunkami odbioru robót elektrycznych.
3. Zastosowanie materiałów zgodne z projektem lub równoważne.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przedmiar robót.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym.
Towary materiały urządzenia rozwiązania równoważne w stosunku do towarów materiałów urządzeń rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary materiały urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary materiały urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/materiały/urządzenia/rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego;
Wykonawca, który powołuje się na towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.

Zamawiający zastrzega że:
1. Wprowadza się możliwość wykonania robót zamiennych nie skutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ gdy:
a) roboty zamienne będą dokonywane w ramach tej samej kategorii.
b) zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac ale w ramach tego obiektu.
c) wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji , technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych.
Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia.
odrębnego postępowania i ich wykonanie nie będzie przedmiotem niniejszej umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Biłgoraj
Ulica Plac Wolności 16
Nr domu 16
Miejscowość Biłgoraj
Kod Pocztowy 23-400
Województwo lubelskie
Tel 84 6869600
Fax 84 6869665
Internet www.bilgoraj.pl
Regon 95036902000000
E-mail bilgoraj_m@woi.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2015
Wadium 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1.- 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Część nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Część nr 3 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj,Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa oświetlenia drogowego w ul. Narutowicza, ul. Kochanowskiego, ul. Dąbrowskiego część nr 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Dla Części Nr 1: wykażą dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie budową/robotami budowlanymi/. a. Kierownik robót branży elektrycznej - 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Dla Części Nr 2: wykażą dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie budową/robotami budowlanymi/. a. Kierownik robót branży elektrycznej - 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Dla Części Nr 3: wykażą dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie budową/robotami budowlanymi/. a. Kierownik robót branży elektrycznej - 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Za ważne uznaje się uprawnienia wydane również przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa Unii Europejskiej, Konfederację Szwajcarską, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63 poz. 394) oraz art. 20a ust 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2014 poz.1946 ze zm)
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych warunków umowy i określa warunki zmiany: 1.Zmiana terminu przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) Klęski żywiołowe b) Warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.2. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami archeologicznymi, geologicznymi lub terenowymi, w szczególności, wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, istnienie nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres usuwania/zabezpieczania znaleziska/wykopaliska lub o okres realizacji robót w związku z usuwaniem lub zabezpieczeniem kolizji z niezainwentaryzowanym lub błędnie zainwentaryzowanym obiektem budowlanym. 1.3. Zmiany będące następstwem konieczności wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego; ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, 1.4. Zmiany będące następstwem konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz powodujących konieczność wstrzymania realizacji robót, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres wstrzymania realizacji robót. 1.5. Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w takcie realizacji umowy, mających wpływ na termin realizacji, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres wydłużenia czasu realizacji robót w wyniku wprowadzonych zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej. 1.6. Zmiany będące następstwem konieczności wykonania innych robót na tym samym placu budowy uniemożliwiających wykonywanie robót realizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia.. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres wykonywania innych robót. 1.7. Zmiany będące następstwem konieczność wykonania zamówień dodatkowych warunkujących prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres niezbędny do wykonania zamówień dodatkowych. 1.8. Zmiany będące następstwem odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia nieruchomości do celów realizacji robót przez właścicieli W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności 1.9. Zmiany będące następstwem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu umowy w ustalonym terminie W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności 2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia spowodowana koniecznością ograniczenia zakresu przez Zamawiającego ze względu na czynniki niezależne od Zamawiającego i których Zamawiający nie mógł przewidzieć. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej wyżej, zakres przewidziany do zrealizowania w ramach przedmiotu umowy może ulec zmniejszeniu o zakres, który stał się niemożliwy do wykonania na skutej tej okoliczności. 3. Zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowana w szczególności następującymi okolicznościami; 3.1. Niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku 3.2. Pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy 3.3. Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej czy specyfikacjach technicznych, w sytuacji gdy przewidywane materiały/urządzenia/rozwiązania groziłyby wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub wprowadzenie materiałów/urządzeń/ rozwiązań zamiennych byłoby uzasadnione z punktu widzenia technicznego, użytkowego i ekonomicznego, korzystne dla Zamawiającego. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej wyżej zmiana sposobu spełnienia świadczenia umownego jest dopuszczalna pod warunkiem, że wprowadzenie materiałów/urządzeń/rozwiązań zamiennych nie spowoduje pogorszenia parametrów inwestycji i zapewni utrzymanie standardów jakościowych 4. Zmiana wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w szczególności spowodowana: 4.1. Wystąpieniem okoliczności określonych w pkt 2. - wynagrodzenie umowne ulegnie zmniejszeniu o koszt robót który stał się niemożliwy do wykonania na skutej tej okoliczności. 4.2. Wystąpieniem okoliczności określonych w pkt 3. - wynagrodzenie umowne może ulec zmianie o wartość wynikającą z tytułu zastosowania robót materiałów/urządzeń/rozwiązań zamiennych. 4.3 Zmianą ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy - w przypadku wystąpienia tej okoliczności wynagrodzenie umowne może zostać zmienione, zmiana może polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku VAT i może dotyczyć wyłącznie robót realizowanych po terminie zmiany stawki VAT. 5. Inne okoliczności: Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych w przypadku: -śmierci, -rozwiązania stosunku pracy, -utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, - innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwa na uzasadnionych obiektywnymi okolicznościami na wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj
Data składania wniosków 21/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj pok. nr 13 -sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)