Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
|
Ulica |
ul. Żurawia 71
|
Nr domu |
71
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15-540
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
+48 85 733 39 55
|
Fax |
+48 85 733 39 55
|
Internet |
http://bpnt.bialystok.pl
|
Regon |
20044533900000
|
E-mail |
bpnt@bpnt.bialystok.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp): 1) każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz w Sekcji III.4.4) tiret 1; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określone w sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli dotyczy ona:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
a) zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków,
b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy.
2) zmiany w zakresie przedmiotu umowy z zastrzeżeniem niezmienności wynagrodzenia, w związku z niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub w sytuacji zmiany sprzętu (lub oprogramowania) na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w przypadku kiedy:
a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, lub
b) zaoferowany sprzęt (lub oprogramowanie) został wycofany z produkcji, lub
c) producent zapowiedział zakończenie jego/ich produkcji, lub
d) sprzęt (lub oprogramowanie) pierwotnie oferowany został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony.
Wycofanie modelu (typu urządzenia) sprzętu, oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Nowy sprzęt (lub oprogramowanie) należy uzgodnić z Zamawiającym.
3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień,
5) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego),
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie oraz podpisanie przez strony Protokołu Konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w pkt 1. Protokół Konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę.
3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od uzyskania przez Stronę wiedzy o zaistnieniu okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bpnt.bialystok.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Białostocki Park Naukowo-Technologiczny,
15-540 Białystok, ul. Żurawia 71, pok. 1.29
|
Data składania wniosków |
03/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Białostocki Park Naukowo-Technologiczny,
15-540 Białystok, ul. Żurawia 71, pok. 1.29
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
2. Zamawiający nie przewiduje:
1) składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych,
2) przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
3) zawarcia umowy ramowej,
4) udzielania zaliczek,
5) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem okoliczności, o których mowa w treści art. 93 ust. 4 ustawy Pzp,
6) możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
3. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Załączniku nr 2 do SIWZ części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli podwykonawca nie zostanie wskazany w ofercie, przyjmuje się, że całe zamówienie zrealizuje Wykonawca.
6. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją umowy zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN.
7. Niniejsze zamówienie nie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
8. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa - waga kryterium: 90 %,
2) termin realizacji zamówienia - waga kryterium: 10 %,
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
9. Sposób punktowego obliczania ofert:
Ostateczna liczba punktów będzie liczona na podstawie poniższego wzoru:
P = Pc + Pt;
Wyjaśnienie:
P - ostateczna liczba punktów ocenianej oferty,
Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa,
Pt - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium termin realizacji zamówienia,
1) Liczba punktów w kryterium cena ofertowa będzie liczona według wzoru:
Pc= (Cn/Co) x 90 pkt;
Wyjaśnienie:
Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa,
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co - cena zaoferowana w ofercie ocenianej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta może uzyskać max. 90 punktów.
2) Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji zamówienia. Liczba punktów w kryterium termin realizacji zamówienia będzie liczona według wzoru:
Pt - brak skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia (realizacja w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy) - 0 pkt,
Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 1 dzień - 2 pkt,
Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 2 dni - 4 pkt,
Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 3 dni - 6 pkt,
Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 4 dni - 8 pkt,
Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 5 dni i więcej - 10 pkt.
Wyjaśnienie:
Pt - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium termin realizacji zamówienia.
Oferta może uzyskać max. 10 punktów.
UWAGA:
a) Przez kryterium termin realizacji zamówienia Zamawiający rozumie określony w dniach kalendarzowych i opisany liczbą całkowitą większą od 0 oferowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia, który będzie liczony od dnia zawarcia umowy.
b) Wartość punktowa w zakresie kryterium termin realizacji zamówienia obliczona zostanie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
c) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SIWZ, jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ):
- nie wskaże liczby dni na realizację przedmiotu zamówienia lub określi termin liczbą 0 lub wskazana liczba dni będzie większa niż 14 dni,
- wskaże zakres dni,
- poda termin realizacji zamówienia w dniach roboczych.
10. W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 i 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie elementów objętych przedmiotem zamówienia - równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustaw Pzp, tj. musi przedłożyć odpowiednie dokumenty jednoznacznie potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości, obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.
11. Zamawiający wymaga udzielenia na cały przedmiot umowy gwarancji na okres 36 miesięcy, liczonej od momentu jego protokolarnego odbioru przez Zamawiającego
|
Czy unieważnienie |
Nie
|