Dostawa fabrycznie nowego sprzętu multimedialnego i komputerowego

Data publikacji 2015-11-25
Data zakończenia 2015-12-03 09:00:00
Instytucja Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 173163 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 302131006, 323220006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia: Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego:
1) Stojak na tablicę interaktywną i projektor - szt. 1;
2) Półka do szafy rack 19 - szt. 7;
3) Bezprzewodowy zestaw do transmisji HDMI - szt. 1;
4) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - szt. 1;
5) Laptop - szt. 1;
6) Przełącznik sieciowy typ A - szt. 1;
7) Przełącznik sieciowy typ B - szt. 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
Ulica ul. Żurawia 71
Nr domu 71
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-540
Województwo podlaskie
Tel +48 85 733 39 55
Fax +48 85 733 39 55
Internet http://bpnt.bialystok.pl
Regon 20044533900000
E-mail bpnt@bpnt.bialystok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp): 1) każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz w Sekcji III.4.4) tiret 1; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określone w sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli dotyczy ona: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: a) zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków, b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 2) zmiany w zakresie przedmiotu umowy z zastrzeżeniem niezmienności wynagrodzenia, w związku z niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub w sytuacji zmiany sprzętu (lub oprogramowania) na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w przypadku kiedy: a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, lub b) zaoferowany sprzęt (lub oprogramowanie) został wycofany z produkcji, lub c) producent zapowiedział zakończenie jego/ich produkcji, lub d) sprzęt (lub oprogramowanie) pierwotnie oferowany został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony. Wycofanie modelu (typu urządzenia) sprzętu, oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Nowy sprzęt (lub oprogramowanie) należy uzgodnić z Zamawiającym. 3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień, 5) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego), 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie oraz podpisanie przez strony Protokołu Konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w pkt 1. Protokół Konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od uzyskania przez Stronę wiedzy o zaistnieniu okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bpnt.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, 15-540 Białystok, ul. Żurawia 71, pok. 1.29
Data składania wniosków 03/12/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, 15-540 Białystok, ul. Żurawia 71, pok. 1.29
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych, 2) przeprowadzenia aukcji elektronicznej, 3) zawarcia umowy ramowej, 4) udzielania zaliczek, 5) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem okoliczności, o których mowa w treści art. 93 ust. 4 ustawy Pzp, 6) możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Załączniku nr 2 do SIWZ części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli podwykonawca nie zostanie wskazany w ofercie, przyjmuje się, że całe zamówienie zrealizuje Wykonawca. 6. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją umowy zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 7. Niniejsze zamówienie nie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). 8. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ofertowa - waga kryterium: 90 %, 2) termin realizacji zamówienia - waga kryterium: 10 %, Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. 9. Sposób punktowego obliczania ofert: Ostateczna liczba punktów będzie liczona na podstawie poniższego wzoru: P = Pc + Pt; Wyjaśnienie: P - ostateczna liczba punktów ocenianej oferty, Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa, Pt - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium termin realizacji zamówienia, 1) Liczba punktów w kryterium cena ofertowa będzie liczona według wzoru: Pc= (Cn/Co) x 90 pkt; Wyjaśnienie: Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa, Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Co - cena zaoferowana w ofercie ocenianej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może uzyskać max. 90 punktów. 2) Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji zamówienia. Liczba punktów w kryterium termin realizacji zamówienia będzie liczona według wzoru: Pt - brak skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia (realizacja w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy) - 0 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 1 dzień - 2 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 2 dni - 4 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 3 dni - 6 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 4 dni - 8 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 5 dni i więcej - 10 pkt. Wyjaśnienie: Pt - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium termin realizacji zamówienia. Oferta może uzyskać max. 10 punktów. UWAGA: a) Przez kryterium termin realizacji zamówienia Zamawiający rozumie określony w dniach kalendarzowych i opisany liczbą całkowitą większą od 0 oferowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia, który będzie liczony od dnia zawarcia umowy. b) Wartość punktowa w zakresie kryterium termin realizacji zamówienia obliczona zostanie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). c) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SIWZ, jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ): - nie wskaże liczby dni na realizację przedmiotu zamówienia lub określi termin liczbą 0 lub wskazana liczba dni będzie większa niż 14 dni, - wskaże zakres dni, - poda termin realizacji zamówienia w dniach roboczych. 10. W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 i 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie elementów objętych przedmiotem zamówienia - równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustaw Pzp, tj. musi przedłożyć odpowiednie dokumenty jednoznacznie potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości, obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 11. Zamawiający wymaga udzielenia na cały przedmiot umowy gwarancji na okres 36 miesięcy, liczonej od momentu jego protokolarnego odbioru przez Zamawiającego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)