Dostawa, instalacja oraz uruchomienie platformy transportowej CWDM

Data publikacji 2015-12-09
Data zakończenia 2015-12-17 10:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 181755 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325523206, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie Platformy Transportowej CWDM (Coarse Wavelength Division Multiplexing) umożliwiającej równoległą transmisję kilku częstotliwości światła na parze włókien.
2. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: etap 1 - dostawa urządzeń, etap 2 - instalacja, konfiguracja i uruchomienie, zgodnie z terminami wymienionymi w Rozdziale VI SIWZ.
2. Platforma zostanie wykorzystana do połączenie dwóch ośrodków przetwarzania danych wykorzystywanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenie Wrocławia.
3. Wszystkie dostarczone komponenty wchodzące w skład zaproponowanego rozwiązania muszą być objęte okresem gwarancyjnym zgodnym z okresem przedstawionym w ofercie.
4. Dostarczone urządzenia muszą posiadać budowę modularną, zapewniać możliwość współpracy z włóknami światłowodowymi ITU-T.G52 i ITU-T.G55 oraz pozwalać na przesyłanie na parze włókien o długości min 40km i tłumienności 14 dB następujących usług: 2x 8GFC(MM) + 2x 10GBE(MM).
5. Całość rozwiązania musi zostać dostarczona wraz z kompletem 9 sztuk patchcordów światłowodowych SM LC/LC o długości 1 m oraz kompletem kabli zasilających.
6. W chwili obecnej Zamawiający jest w posiadaniu dwóch urządzeń MSP1400 firmy MICROSENS pozwalających na równoczesną transmisję 2 x 8GFC, 1 x 10 GBE oraz 1 x 1 GBE z wykorzystaniem pary włókien światłowodowych o długości do 25 km i tłumienności do 9 dB.
7. Zamawiający posiada zasoby kompetencyjne w zakresie w/w urządzenia oraz licencję na system MICROSENS Network Management Platform pozwalający na centralne zarządzania posiadanymi urządzeniami. Dostarczone urządzenia muszą stanowić rozbudowę posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania i być z nim kompatybilne. Za urządzenie kompatybilne Zamawiający uznaje rozwiązanie, które nie spowoduje poniesienia dodatkowych kosztów (np. konieczności zakupu dodatkowych licencji, dodatkowego sprzętu itp.) po stronie Zamawiającego i będzie współpracować z rozwiązaniem posiadanym przez Zamawiającego oraz pozwoli na zarządzanie poprzez jeden centralny system zarządzania. W przypadku, gdy wykonawca nie jest w stanie dostarczyć rozwiązania kompatybilnego, obowiązany jest do zastąpienia rozwiązania posiadanego przez Zamawiającego, opisanego w pkt 6 i 7 OPZ, rozwiązaniem równoważnym zgodnym ze specyfikacją zawartą w niniejszym dokumencie. Pod pojęciem rozwiązania równoważnego Zamawiający rozumie rozwiązanie, które nie spowoduje poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego (np. konieczności zakupu dodatkowych licencji, dodatkowego sprzętu itp.) oraz pozwoli na zarządzenie poprzez jeden centralny system zarządzania. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy kompletnego rozwiązania (wraz niezbędnym oprogramowaniem na które Wykonawca udzieli nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na następujących polach eksploatacji, tj. utrwalanie i zwielokrotnianie) wraz z dokumentacją, a także jego instalacji i konfiguracji. Rozwiązanie równoważne musi spełniać wymagania przedstawione w załączniku nr 1.1 do SIWZ i w załączniku nr 1 do umowy (OPZ).
8. Warunki realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
9. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 32552320-6 Multipleksery, 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Ulica ul. Energetyczna 4
Nr domu 4
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-330
Województwo dolnośląskie
Tel 071 7987777
Fax 071 7987714
Internet www.wroclaw.sa.gov.pl
E-mail janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/01/2016
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. Z - 362 - 29/15 oraz NIP Wykonawcy. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30. 6. W ofercie wskazanym jest podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania specjalnych uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wiedza Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Załącznik nr 1.1. do SIWZ - Potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania Umowy (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 2) zmiany sposobu wykonania części przedmiotu Umowy uzasadnionej przyczynami technicznymi leżącymi po stronie Zamawiającego, w tym w przypadku wystąpienia zmian w infrastrukturze technicznej Zamawiającego; 3) zmiany przedmiotu Umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20 % jego wartości brutto; 4) zmiany postanowień Umowy będące następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację Umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień Umowy; 5) zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a. wystąpienia zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub w procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu; b. gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania; 6) zmian w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z Umową dotyczącą niniejszego postępowania, z tym, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w Umowie nie ulegnie podwyższeniu; 7) wystąpienie siły wyższej w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wroclaw.sa.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 124, 53-333 Wrocław, pok. 15
Data składania wniosków 17/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sąd Apelacyjny we Wrocławiu Ul. Energetyczna 4 53 - 330 Wrocław, Biuro Obsługi Interesanta, parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)