Pełnienie funkcji Operatora Wykonawczego w okresie trwałości projektów: - Projekt nr 1: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - zapewnienie dostępu do Internetu w gospodarstwach domowych i jednostkach gminnych - trwałość projektu - Projekt nr 2: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka - trwałość projektu - Projekt nr 3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka II - trwałość projektu

Data publikacji 2015-12-10
Data zakończenia 2015-12-18 09:50:00
Instytucja Gmina Wieliczka
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi internetowe,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182771 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004, 726110006, 727200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu przez wykonawcę obowiązków Operatora Wykonawczego w okresie trwałości projektów:
- Projekt nr 1: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - zapewnienie dostępu do Internetu w gospodarstwach domowych i jednostkach gminnych - trwałość projektu
- Projekt nr 2: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka - trwałość projektu
- Projekt nr 3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka II - trwałość projektu

3.1 Opis projektów:
Projekt nr 1: Projektem objęto 230 gospodarstw domowych (230 zestawów stacjonarnych) i 30 jednostek podległych Gminie (200 zestawów przenośnych)
Projekt nr 2: Projektem objęto 240 gospodarstw domowych (240 zestawów stacjonarnych) i 14 jednostek podległych Gminie (200 zestawów przenośnych)
Projekt nr 3: Projektem objęto 220 gospodarstw domowych (220 zestawów stacjonarnych) i 5 jednostek podległych Gminie (203 zestawy przenośne)
W ramach realizacji projektów wybudowano infrastrukturę rdzenia sieci, warstwę dystrybucyjną i dostępową, która w okresie realizacji projektów po zestawieniu łącz internetowych w Głównym Węźle Dostępowym zapewnia dostęp do Internetu beneficjentom projektu.

3.2 Zakres obowiązków Operatora Wykonawczego obejmuje w szczególności:
- administrowanie, zarządzanie oraz serwisowanie infrastruktury sieci szerokopasmowej,
- obsługa projektów w zakresie formalno-prawnym,
- serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obecnie użytkowanych urządzeń, usługi utrzymania dla infrastruktury i oprogramowania,
- obsługa beneficjentów projektu, w tym zapewnienie centrum serwisowego i pełnego wsparcia technicznego beneficjentów w okresie realizacji zamówienia,
- zestawienie łączy internetowych zapewniających minimalne parametry przepływności danych wymagane przez Zamawiającego.

3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ

3.4 CPV:
72400000-4 (usługi internetowe)
72611000-6 (usługi w zakresie wsparcia technicznego)
72720000-3 (usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wieliczka
Ulica ul. Powstania Warszawskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Wieliczka
Kod Pocztowy 32-020
Województwo małopolskie
Tel 12 263 41 00
Fax 12 278 68 60
Internet www.wieliczka.eu
Regon 35155536400000
E-mail magistrat@wieliczka.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.1.6 uPzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. świadczenia usług operatora wykonawczego
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Wadium musi być wniesione do dnia 18.12.2015 r. do godz. 09:50. 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Wieliczka nr 10 8619 0006 0014 0200 4705 0079 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowo-Księgowym UMiG w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, pok. nr 2 w godz. 800 - 1600 lub w oryginale dołączyć do oferty. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium należy przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wadium. 4. Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem wykonawców, o których mowa w Art. 46 ust. 4a uPzp. 4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 5.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który udokumentuje wykonanie należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie należycie w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej wykonanie: - jednego zamówienia w zakresie świadczenia usługi dostępu do Internetu (zestawienia symetrycznego łącza internetowego) o przepływności min. 50 Mbps w technologii światłowodowej lub za pomocą radiolinii cyfrowej przez okres minimum 1 roku i o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (rocznie); - jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usług związanych z serwisowaniem, zarządzaniem i administracją infrastrukturą sieci szerokopasmowej typu zewnętrznego przez okres min. 1 roku; - jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usług serwisowych i utrzymania sprzętu komputerowego będącego w użytkowaniu przez min. 100 użytkowników, a także sprawowanie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego przez użytkowników.
Zdolne O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który udokumentuje dysponowanie następującymi osobami: - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję inżyniera systemowego, posiadającą specjalistyczną wiedzę techniczną oraz umiejętności praktyczne w zakresie instalacji, okablowania strukturalnego, konfiguracji i zarządzania średniej wielkości sieciami teleinformatycznymi/telekomunikacyjnymi. Osoba ta będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie niezbędnych prac instalacyjnych konfiguracyjnych i optymalizacyjnych wynikających z zastosowanej technologii łącza internetowego w istniejących warunkach technicznych jednostek podległych (JP) oraz uruchomieniem, zarządzaniem i utrzymaniem w okresie realizacji zamówienia usług szerokopasmowego Internetu dla uczestników (BO i JP), o charakterystyce i parametrach minimalnych określonych w SIWZ. - jedną osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie administracji serwerów sieciowych, która będzie pełniła funkcję administratora urządzeń aktywnych/serwerów. Uwaga. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji inżyniera systemowego oraz administratora urządzeń aktywnych/serwerów przez tę samą osobę, pod warunkiem posiadania przez nią kwalifikacji jak opisane dla w/w funkcji.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który udokumentuje wykonanie należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie należycie w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej wykonanie: - jednego zamówienia w zakresie świadczenia usługi dostępu do Internetu (zestawienia symetrycznego łącza internetowego) o przepływności min. 50 Mbps w technologii światłowodowej lub za pomocą radiolinii cyfrowej przez okres minimum 1 roku i o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (rocznie); - jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usług związanych z serwisowaniem, zarządzaniem i administracją infrastrukturą sieci szerokopasmowej typu zewnętrznego przez okres min. 1 roku; - jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usług serwisowych i utrzymania sprzętu komputerowego będącego w użytkowaniu przez min. 100 użytkowników, a także sprawowanie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego przez użytkowników.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz oferty - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz kalkulacji cenowej sporządzony według formularza stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ. Niezłożenie załącznika nr 7 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.1.1. SIWZ(art. 22 ust. 1 uPzp) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 5.2. (art. 26 ust. 2b uPzp) SIWZ, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: 5.1. W przypadku warunków, o których mowa w pkt 5.1.1. lit d) (art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp) SIWZ: a) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min 200 000,00 zł.; 5.2. Dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): 1. zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, 2. udziału lub zmiany podwykonawców, 3. zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień, braku przynależności do stosownej Izby), na osoby spełniające warunki zgodnie z SIWZ, 4. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przyczyn niezależnych od zamawiającego, 5. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), 6. zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie oraz z przyczyn niezależnych od zamawiającego, 7. na wniosek Wykonawcy o zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych, 9. w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - wszelkich zmian wynikających z umowy regulującej współpracę wykonawców.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Okres rozliczeniowy
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.wieliczka.eu
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2 pok. 10 I p., faks (012) 278-68-60 w godz. 08:00-16:00
Data składania wniosków 18/12/2015
Godzina składania wniosków 09:50
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. SIWZ wraz z załącznikami udostępniona jest bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.wieliczka.eu; 2. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej. Dopuszcza się porozumiewanie za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem lub drogą elektroniczną zobowiązana jest na żądanie strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania. Pracownikami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami jest: w zakresie merytorycznym - Wojciech Pietrzyk, Jolanta Sobol tel. (012) 26-34-309, fax. (012) 278-68-60 w godz. 800 - 16 00. w zakresie formalnym - Dorota Męka, Adam Konieczny Wydział Zamówień Publicznych, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2 pok. 10 I p., faks (012) 278-68-60 w godz. 08:00-16:00. Przez dokument przesłany drogą elektroniczną, Zamawiający rozumie przesłany skan dokumentu sporządzonego pisemnie i podpisanego przez osobę uprawnioną. Strona, która otrzymuje w/w dokumenty lub informacje drogą elektroniczną, zobowiązana jest na żądanie strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania. adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu; 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. złożone w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy; 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku; 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 5.1.1 SIWZ w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp, może być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 uPzp, każdy z członków konsorcjum lub spółki cywilnej nie może podlegać wykluczeniu na jego podstawie; 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: potwierdził spełnianie warunków/ nie potwierdził spełniania warunków; 8. Uwaga. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono w nin. SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie został opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przez dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich - tabela A http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx; 9. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty; 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski; 12. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2.oraz listę/informację o której mowa w pkt III.4.4. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty należy załączyć - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)